Lekce tajů nejvyšších

  • Autor: Seiyuu Bishies
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí: Severus má za úkol učit Harryho Nitrobranu kvůli jeho neustálým záchvatům..
  • Klíčová slova: mpreg, potrat, nitrobrana

Hodnocení čtenářů:

Keta Mar:
“Naprosto jednoduché, ale dost oddechové čtení. Harry mi přišel dost nevyspělý, ze Severuse to trochu udělalo pedofila.”
Cora:
“-”
lia:
“:)”
Trinyx01:
“...”
jesssnape:
“dám 3, ale jen proto, že vím, že kdysi dávno, když povídka začala vycházet, jsem ji měla ráda =)”
Akae21:
“Zajímavý nápad.”
Benny:
“Místy nadhodnocené a kostrbaté.Ale víte co?Tohle je můj pohled a hodnocení.A sakra,že dám čtyřku.Bylo to první dílko od autorky a na to se nezapomíná.”
Adelaine:
“Není to špatné, ale je pravda, že další autorčiny práce mám daleko radši.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“...kdyz to srovnam s jinym autorcinym dilem (konkretne mam na mysli asfodel), tak to je jak nebe a dudy... nezbyva mi, nez doufat, ze se autorciny psaci schopnosti budou zvysovat exponencialni radou:) slabsi 2”
delatrix:
“Úžasná povídka, jen je mi strašně líto, že autor už nechce napsat pokračování.”
mariaa:
“...”
belldandy:
“Docela hodně klišé a docela hodně neuvěřitelný příběh. Ta první polovina kapitol měla ale chvílemi něco do sebe :P. V druhé polovině mi však přišlo, že je to stále více přitažené za vlasy. Ale mám pocit, že to je jedna z prvních fikcí autorky a tak se na to snažím dívat schovívavě.”
Velká_koule_chaosu:
“Em, tak tohle nebyl můj šálek kávy.... 2-3*”
k.y.t.k.a:
“???”
sirina:
“...”
beruska:
“...”
Akkarra:
“Líbilo se mi to, ale že by mě to nějak uchvátilo, to tvrdit nemůžu.”
zmije:
“Přečteno a ohodnoceno.”
Nade:
“Líbilo se mi to, ale asi jsem očekávala trošinku něco jiného. Přesto to stojí za to.”
ravenablue:
“První dílko co jsem od Seiyuu četla...z původně plánované jednorázovky o dvou kapitolách byla najednou 13-ti dílná kapitolovka, nutno říct že úžasná :-)”