Reunion

  • Autor: Rorschach´s Blot
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP, HG, Luna L., Susan Bonesová
  • Rating: M (16+)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: Všechno to začalo slezinou bradavického ročníku.
  • Klíčová slova: cestování v čase, drsný ale ne temný Harry, Harry se vrátí v čase, Harry ve Zmijozelu, Hermiona ve Zmijozelu, bláznivé

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
sarin:
““...””
Pyriel:
“Válka už skončila a koná se sraz Harryho spolužáků. Jeho ročník, tzv. "Ztracená třída", do které je zahrnut i ročník nad nimi i pod nimi, byl těžce zdecimován a na srazu se sejdou jen čtyři - Harry, Hermiona, Susan Bonesová a Luna. Hermiona vymyslela plán, jak se vrátit v čase a udělat změny, což by klasický obraceč času neumožnil. Vrací se do doby, kdy je jim asi šest let. A protože se musí nějak zabavit, než nastoupí do Bradavic, věnuje se Harry svému oblíbenému koníčku - vyvražďování Smrtijedů (v prvním životě byl oficiálním hrdinou k pronajmutí - jak se někde objevil nějaký Temný pán, už na něj volali Harryho). Takže když všichni nastupují do Bradavic, je Zmijozelská kolej vylidněná, proto se rozhodnou, že se nechají zařadit tam - koneckonců tam bude mít každý svůj pokoj :-) A likvidace pokračují s úžasnou vynalézavostí, navíc všechny smrti vypadají jako nehody. Naprosto bláznivý a báječný příběh se sociopatickým masovým vrahem a jeho "harémem". Pět hvězdiček, trošku slabší kvůli těm finančím machinacím, které mi přišly trochu nezajímavé, na druhou stranu v jejich důsledku ministr krásně vyjebal s Brumbálem (a za ten výraz se neomlouvám ;)))”