Fate Is A Four Letter Word

  • Autor: Philo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy:
  • Rating: M+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 105
  • Shrnutí: Harry‘s only aim has been to create a safe and happy life for his family, but his efforts are destroyed one spring afternoon. Harry meets new friends and old enemies, old friends and new enemies, whilst trying to find a path through a changing world. Angst/Tragedy, Romance, Drama, Mystery/Suspense, Action/Adventure, Violence, Adult Language, Sexual Situations, Non-con (rape), Character Death, Threesome, Contains Het Sex, Contains Slash Sex
  • Klíčová slova: po válce, v souladu s epilogem, mocný HP

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Nalákalo mě spárování Snapea s Kingsleym, a to je pojaté hezky, žijí si ve vilce ve Španělsku, kam se stáhli, protože být gay není v kouzelnickém světě úplně cool. Ráda bych si o tom přečetla více, jenže bohužel 14. kapitolou končím. Všechny postavy se vyjadřují prakticky stejně (a zdlouhavě), Harrymu není pořádně vidět do hlavy, byť se Philo o nějaké jeho pocity snaží podělit - je ale v tomhle ohledu moc stručná, úměrně tomu, jak je v dialozích rozkecaná. Nápady s Harrym po pětadvaceti letech, kterému to v manželství neklape, Ginnina kariéra nebo dojemný Kráturův příběh, to všechno je pěkné, ale prostě není to napsané tak, aby mě to vtáhlo.”
lymmet:
“Pekelně dlouhá sága, ale jedno z mých nejoblíbenějších děl v angličtině.”
Adelaine:
“Za prvé, je to Philo, takže jestli vás některé věci nebavily na Stromu poznání, tak vás nebudou bavit ani tu - přehnaná zdvořilost, moc vysvětlování, Harry jako super silný muž, rovnoprávnost skřítků, atd... Chvílemi to bylo velice zajímavé a napínavé, ale tak od poloviny jsem se musela do čtení docela nutit, bylo to zbytečně rozvleklé. Dokonce to ztratilo i tu napínavost, vzhledem k tomu, že od poloviny se z toho stala spíš kriminálka, kde ne úplně seděla pravidla a logika, takže v celku mě to docela zklamalo.”
mariaa:
“...”
Zrzka Lenka:
“Poměrně neobvyklé východisko i neobvyklá trojice, ale přitom uvěřitelné a zajímavé. Dobrý originální kousek (nebo spíš kus).”
zmije:
“Něco jako 8. díl HP - po 25 letech. Všechny staré známé postavy, jejich dospělé děti... a pár nových - třeba Kingsleyho matka, tu miluji. Je to trochu o bilancování starého života, o nových začátcích a především je to skvělá detektivka.”
Severka S. Rogueová:
“K přečtení :)”
Istar Halabába:
“k přečtení”
Mandragora:
“Je zhruba pětadvacet let po válce a v souladu s epilogem v kánonu má HP bezvadnou rodinu a vše je tak jak má být. Jenže pak se stane vražda a šupinky pozlátka se začínají loupat. Jak z rodinné pohody, tak i stavu společnosti. Dá se říct, že to je HP detektivka a to hodně napínavá. Místy člověk pomalu zapomíná dýchat. Ta povídka mě naprosto strhla a bylo mučivé čekat na další kapitolu. Což už nebude třeba, protože povídka je dokončená.”