Santa's Surprise

  • Autor: knghtmar44
  • Fandom: Profesionálové
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bodie, Doyle, Santa
  • Rating: Adult
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Bodie volá uprostřed noci Doylovi, ať honem přijede, že zastřelil Santu.
  • Klíčová slova: vánoce

Hodnocení čtenářů:

D.J. Orlovský:
“Začátek by se ještě dal označit za slibný. Představa Bodieho, který zastřelil Santu, mi přijde zábavná. Bohužel poenciál téhle vtipné myšlenky využit nebyl. Ani jsem to pořádně nečetl, jen jsem to vlastně tak spíš prolétl.”
Diegina:
“Jsou vánoční fanficy a vánoční fanficy. Když jsem si koupila fanzine, ve kterém tato povídka původně vyšla, přeskočila jsem ji. Teď už vím, že oprávněně. Premisa příběhu "Hele, Doyle, zastřelil jsem Santu", sice na první pohled vypadá vtipně, ale jen do té doby, než si uvědomíte, že to autorka myslela vážně. Tož, to by ještě nevadilo, AU kde je Santa Claus skutečný, ještě není nic tak strašného a mohla by to být i docela sranda. Strašné na tom ale je OOC obou hlavních postav(Ray je nejdřív na Bodieho až kýčovitě neurvalý, pak se oba příšerně rozněžní), ty dávky inzulínu, které potřebujete k dočtení tohoto relativně kraťoučkého dílka. Kdyby aspoň autorka někde do poznámek napsala, co za tímto příběhem stálo (třeba dvě láhve vodky, nebo "došly mi cigarety, tak jsem si vzala od syna, ale byly nějaký divný"), ale ono nic. Ne že by to i tak nějak změnilo fakt, že si to už víckrát nepřečtu :-D”