Choosing

  • Autor: Kate Maclean
  • Fandom: Profesionálové
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bodie, Doyle, Ann, OFC
  • Rating: Adult
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: láska není fér
  • Klíčová slova: slash, het, angst

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
bedrníka:
“Fantastická povídka. Bodie nádherně trpí a Doyle je na něj hnusnej. Kanonické a skvěle napsané.”
D.J. Orlovský:
“Obvykle se z lenosti dlouhým povídkám vyhýbám, ale u tohohle jsem vytuhl do tři čtvrtě na jednu, protože jsem to prostě musel přečíst.”
Diegina:
“Někomu by se mohla zdát tahle povídka docela depresivní. Svým způsobem homofobní Doyle, kterému byste nejraději jednu vrazili, aby se vzpamatoval, chudák zamilovaný Bodie, z jehož POV je povídka psána, který ale naštěstí z Doyla vyšiluje hlavně v duchu a na venek jedná vzhledem k okolnostem relativně IC. Ann, která se vrátí k Doylovi při první možné příležitosti a klidně kvůli tomu hodí za hlavu svůj současný románek. Cowley, který ví... Ano, nakonec Bodie a Doyle skončí spolu, až na věky, a zdají se být dokonce šťastní. Relativně. Připadá mi ale, že v tomto příběhu není doopravdy vítězů. Vzhledem k celému předchozímu ději konec působí spíš jako naděje, že by B a D mohli mít budoucnost, že se oni tomu snaží opravdu věřit, ale žádný jásot, žádné famfáry, na to si všichni předtím navzájem příliš ublížili. A to je na něm to skvělé, žádný med, žádná idylka. Člověk se s tím snadno ztotožní, působí to místy až děsivě jak ze života. Nakonec mi je nejvíc líto Cowleyho.”