Uvízl jsem s TEBOU!

  • Autor: Toxic Doxie
  • Překladatel: LadyF
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Hermiona a Draco spolu uvízli v přístěnku... Po krvi lačnící smetáky a kýble. Děsivá nutkání a dost... zajímavá pokušení. To může vést pouze ke...SRANDĚ! Psáno v dialozích! HrxD! Dámy a pánové, řekněte sbohem klišé!:D Názor prekladatelky LadyF: Co dodat: :D Berte to jen tak na odlehčení a zvednutí nálady, nic hlubokomyslného v tom nehledejte. Jen vás musím varovat, hrozí vám pořádné záchvaty smíchu, takže nečíst v práci, ve škole a v jim podobných institucích.
  • Klíčová slova: Humor

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Táto bola vtipná.”
GwenLoguir:
“...”
Peregrin:
“...”
ZJTrane:
“Perfektne som sa zabávala.Preklad od LadyF je skvelý. Koniec nečakaný. Super oddychovka.”
SaraPolanska:
“:-D Něco bylo opravdu k popukání :-)”
beruska:
“Velmi dobra povidka pro zvednuti nalady B-)”
Crystal:
“...”
Kate Mathews:
“...”
Jacomo:
“Fakt jsem se bavila, místy přímo skvěle a poslední kapitola mi přišla skutečně dobrá. V těch předchozích jsem se občas ztrácela v postavách (ačkoli jsou jen dvě!) a myšlenkách (kterých je ovšem na tucty). K překladu: Občasné nesmazané poznámky překladatelky mě spíš ještě pobavily, protože vypovídají o tom, jak s textem pracovala. Musela být lahůdka překládat Dracovo a Hermionino špičkování.”
kometa:
“Přesně, jak napsala Jimmi a já ještě přidávám, že je to dokonalé zimní antidepresivum :-)”
Jimmi:
“K výberu poviedky a prekladu od LadyF nie je čo dodať. 5 kapitol dialógu v uzavretom priestore, hra so slovíčkami, jednoducho lahôdka.”