Tear you apart - Harry/Snape SLASH

  • Autor: Ariel Lindt
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: HP, SS
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Authors comment: A dark, pervy and kinky video, full of sexual contents. Snape was obsessed about Harry since they first met, since Harry was 11... Video about lust, desire and insatiable obsession. Just like in the song: Either way he wanted him and this was bad He wanted to do things to him it was making him crazy Now a little crush turned into a like And now he wants to grab him by the hair and tell him -FANVID-
  • Klíčová slova: slash, hp/ss, fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“..”
Casiopea:
“Páni! Tedy, na to, že obecně nemusím slashová videa, ve kterých jsou záběry Harryho v prvním a druhém ročníku (nejspíš mateřská část mého já, nebo co), tak tady jsem se přistihla, že... prostě přestávám dýchat. Hm... Zřejmě velmi dobře odvedená práce. Jop.”
Akkarra:
“Video dobré, ale co ta hudba? :/”
Lanevra:
“No jo, Snape je prasák co rád náctileté chlapečky... ale to snad už víme, ne?// Já si tu skladbu dokonce našla, stáhla a dala do MP3. Díky tomu už nikdy na to video nezapomenu, budu si ho moci pokaždé když tu hudbu uslyším přehrávat v hlavě. Tak to dělám u spousty videí.”
belldandy:
“Jsem ráda, že ještě pořád mohu najít video od Ariel Lindt, které neznám. Není vůbec špatné a je zatraceně hodně kinky. Proto asi zmizelo z youtube. :P / Ha! Ten nový odkaz jsem dohledala já. To jsem ale dobrá, co? :) / Tohle je asi vůbec první fanvideo, ve kterém můj muž (hudební publicista) považuje hudbu za (případně, tedy s jistými výhradami) poslouchatelnou. Já sama nemám absolutně žádný hudební vkus, takže mi nezbývá něž dát na jeho posudek. :)”
Nade:
“Fantasticky sestříhané a propracované. Po shlédnutí jsem jen vzdechla: "Ty vole..."”
ravenablue:
“Ano Ariel patří mezi špičky, její videa jsou opravdu skvělá”
Smrtijedka:
“Podle mě naprosto úžasné, dokonalé video. Ať už po stránce efektů, tak atmosféry. Hlavně nenudí. Pro mě platí: slash jedině od Ariel Lindt! :) ”