Víno, víno, víno…

  • Autor: Mandragora
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/ Harry Potter
  • Rating: od 15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: tragické, obsahuje text lidové písně
  • Klíčová slova: songfic

Hodnocení čtenářů:

willow:
“***”
Benny:
“Dlouho jsem se téhle povídce na Fantasmagoriu vyhýbala.Jednak mne odrazovalo, že se jedná o songfic a také tou lidovou hudbou na které je to celé postaveno.Ovšem čím jsem starší, tím mám víc pochopení pro různé žanry(co ovšem bytostně budu nenávidět je vyumělkovaný popík s debilním textem)Ve výsledku povídka není tak špatná, jak se zde hodnotí.Jen bych uvítala trochu více jí rozvést.”
belldandy:
“To je tak, se songfic-ky mám potíž. Autor songfic-ku riskuje, že se mi netrefí do vkusu nejen svým literárním stylem, ale ještě svým hudebním zaměřením. - Navíc songfic-ky jsou, zřejmě pod vlivem své předlohy, většinou plné sentimentálních emocí a nějak se z nich vytrácí příběh. - I když ani tento zrovna nemiluji, oceňuji na něm, že je jiný než ostatní. Jak ve výběru písně, tak ve stylu v něm cítím ironický odstup a to ho v mých očích činí zajímavým. Já bych řekla, že je to taková hříčka, trochu nespravedlivě zde stavěná na roveň těm nejhorším povídkám.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“nelibi se mi to... takovy podivny vystek do tmy”
Akkarra:
“Mě asi taky ne... Lidové odrhovačky mě nikdy nebraly.”
assez:
“Asi mi nesedl tento konkrétní songfic.”
Istar Halabába:
“Můj milý ffdeníčku, musím se Ti s něčím svěřit. Tohle je úplně první slash, který jsem četla. Nebudu Ti radši, milý deníčku, vypisovat všechny pocity, které jsem z prvního čtení měla. Myslím, že stačí, když přiznám údiv. Četlo se mi ale dobře. A to i poněkolikáté, jenže poprvé bylo poprvé :)”