Vyvrženci pekla

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Sequel k In whisky veritas. Z touhy po moci, slávě, respektu a uznání přísahá Severus lordu Voldemortovi věrnost, oddanost a absolutní loajalitu a vstupuje do jeho služeb. Tvrdá realita se ovšem vymyká jeho očekávání a služba Temnu neodpovídá jeho iluzím o lepším životě.
  • Klíčová slova: drama, smrtijedi, snucius

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“TBE”
l.enik.c:
“To co se hezky rozjelo šlo postupně do háje. Tím myslím zejména příběh a osud jeho dvou hrdinů. Nicméně i děj jako takový zklouznul ke schématu - tys mě podvedl, jsi darebák, mrzí mě to, bylo to nedorozumění, odpouštím ti a tak pořád dokola. To mi trochu vadilo. V závěru to vypadalo, že si ti dva nikdy nevyznali lásku a vlastně vůbec nevěděli, co pro sebe znamenají, což však podle mě protiřečí, možná se dokonce vylučuje, se závěrem In whisky veritas. Scéna u Voldemorta ve sklepení velmi povedená. Teď to sice vypadá, že jsem vlastně nespokojená, ale opakuji je pravdou, jelikož jako celek je to prostě majstrštyk a vztah Luciuse a Severuse je tak krásný, až je to nezapomenutelné.”
DenDella:
“Za mě úspěšné pokračování In whisky veritas. Příběh mě skutečně zaujal. Je pravda, že v ději se prakticky pořád střídají scény v posteli a v boji, ale dohromady je z toho hezké dílo. Slashe je tu opravdu požehnaně. Možná je to už temnější, ale nestěžuji si. Černá mše ani Třináctá komnata mi tedy nevadily vůbec, každý se někdy při psaní potřebuje vyřádit. Části na Manoru to úspěšně překryly. Světlo v temnotách už bylo až moc mrzuté (asi jsem byla ten den nějaká citlivá). Za konec jsem ráda, stejně jako za to, že už se to Styx nepokoušela dokončit. Mě to takto přijde naprosto akorát, ať si každý domyslí. V takové situaci by bylo pokračování ještě na hodně dlouhé psaní a myslím, že to není nutné. Jazyková stránka už je opravdu úplně někde jinde - už jenom kvůli tomu nemůžu průměr!”
willow:
“6* prostě Nobelova cena za literaturu”
Su Šenka:
“Je v tom něco nechutného, zvrhlého a naprosto podmanivého, že i kdybych to nenáviděla, dočetla bych to do konce. Ještě, že se mi to líbilo :). Pravdou je, že když jsem povídku četla poprvé (to jsem vlastně začínala se čtením slashe), radši jsem vynechala kapitolu Třináctá komnata. Když jsem se k tomu cca po 2 letech vrátila, přečetla jsem to i se Třináctou komnatou a když za nic jiného, za tohle si to snad hodnocení 5 zaslouží. Styx umí totiž nějakým záhadným způsobem navodit atmosféru, že si to celé užijete, ať už chcete nebo ne... Každopádně za ten osobitý styl, za Severuse a Luciuse a za Třináctou komnatu jednoznačně 5. Jen doufám, že ty dva ještě čeká šťastnější konec :)”
Usmevava_Barush:
“..”
Ostravanka:
“q”
jesssnape:
“je to drsné, zvrhlé, kruté, podivně dojemné, smutné... nelíbilo se mi to, ale je to bezesporu úchvatné dílo...”
Benny:
“Nikdy nečtu SS/LM, ale zkusit se ma všechno.A popravdě?Vůbec nelituji, užasné dílo.”
Adelaine:
“Přečteno a mám problémy to ohodnotit. Já v tom vidím kvality, velké kvality, jenže na druhou stranu mně se to nelíbilo. Asi jsem i měla dbát varování a radši to nečíst. Stejně jako bell tu moc nemusím rituály, ze sexu Voldemorta se Snapem mi bylo až fyzicky špatně a domnívám se, že Voldemort by měl víc nabízet, když chce a dělá svým podrřízeným tohle všechno. Na druhou stranu jsem tu milovala vztah Severuse s Luciusem. A vlastně přestože se mi příběh celkově moc nelíbil, k dílu vlastně žádnou velkou výhradu nemám. Takže dávám průchod své nelibosti tím bodem míň:)”
kami:
“Jednoducho klasika. :)”
Mrmla:
“Krásné.”
belldandy:
“Moje nejoblíbenější Styx. Uhrančivě podmanivá Styx ... :) Tak napřed něco z pozice remcala - Zdálo se mi, že by se Voldemort měl snažit působit aspoň trochu pozitivně a mít na skladě alespoň středně přesvědčivé argumenty (mimo nabídku moci), když už se snaží získat následovníky. I diktátoři dbají na svou prezentaci. No, ale pak jsem si řekla, že je to přece černokněžník a kdy jsem v nějaké pohádce viděla černokněžníka dbát na veřejné mínění? :) - Třebaže jsem přesvědčená, že mi nevadí temné příběhy nebo tragické konce, zálibu v rituálech prostě nemám. V Rowlingovském světě čekám ďábla stejně málo jako Boha a černou mši bych si klidně odpustila. Mám pocit, že Styx si umí rituály užít, ale pro mě je to (aspoň v této fázi mého života) jako by mě někdo nutil pochodovat v řadě. Prostě to nemusím ... - Co to je ale za výhrady? Vlastně žádné ... Jako vždy u Styx, napsáno způsobem, že člověk věří i tomu čemu věřit nechce. Byl to silný příběh se silnými scénami. To sado/maso číslo, které prováděl uprostřed Vyvrženců Voldemort se Severusem, to pro mě byla snad nejvíce nezapomenutelná scéna v českém slashi. Už jen za ni musím dát pět bodů. Já smekám a hluboce se klaním a prosím k tomu příběhu o konec. :)”
Kate Mathews:
“...”
Akkarra:
“To je něco... Já prostě nemám slov. Doufám, že to Styx jednou dopíše a že to bude mít aspoň trochu šťastný konec.”
ZJTrane:
“Tento príbeh Luciusa a Severusa mám zo všetkých slashových poviedok najradšej. Ich láska je v tu opísaná tak nádherne, až sa mi miestami zastavoval dych. S koncom poviedky som sa nezmierila, ale viem, že je už rozpísané pokračovanie tak som kľudnejšia keď... Veľa nádherných lások v naozajstnom živote skončí, ale v poviedkach existuje aj možnosť dať všetko do poriadku (ak sa postavy nerozhodnú žiť v spisovateľkinej hlave svojím vlastným životom), dúfam, že pokračovanie nezostane dlho skryté. Znovu si čítam tento príbeh a znovu som v ňom stratená. ”