Perla

  • Autor: Aveva
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: Perla vychází z toho, co jsem psala v Hledání jezera, ale vcelku se dá číst i samostatně. Odehrává se ve čtrnáctém století a byla dopsaná ještě před vydáním HP 6, takže konec nakonec tak docela nesedí, ale co už, přepisovat to kvůli tomu nebudu. Aneb, co se, za jistých okolností, mohlo v minulosti Bradavic stát.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

NymeriaTheElf:
“Dokonalá povídka, ke které jsem se chtěla po letech vrátit, ale nemohu nikde najít funkční odkaz... nevíte někdo, kde bych ji mohla najít / stáhnout?”
Ostravanka:
“q”
kometa:
“Ano, skutečná perla. Příběh, který zvláštně bolí, ale stejně jako Hledání jezera vás uchvátí a nedá vydechnout.”
Jacomo:
“Skutečná PERLA Aveviny tvorby (v žebříčku skutečně jen o malý Chloupkův chloupek za Hledáním jezera). Hluboký příběh, kanonické vazby, zvláštní melancholie v pozadí. Opět silná postava hlavní hrdinky.”
ZJTrane:
“Prečítala som, a... neviem čo napísať, tento príbeh bol tak tvrdý, ako len život môže byť, tvrdý a smutný. Potrvá mi kým na Perlu prestanem myslieť. Tak ako nezabudnem na Helgu a Salazara. Ten príbeh ma neskutočne bolel, ale tu... Neviem či mohla byť Perla šťastná, aj keď mala Nicolasa a dlhý život... Ďakujem za zážitok, skúsim zaspať a nesnívať, lebo by to boli smutné sny.”