Povídky čtenáře/čtenářky spaceyfan
z fandomu Harry Potter

Cambiare Podentes: Madurare

Odkaz | Autor: Jordan Grant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP + SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 56
Shrnutí: Pokračování povídky Cambiare Podentes: Invocare
Klíčová slova: sex


Dotkni se mého srdce

Odkaz | Autor: Medové Prasátko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS, GW, LV, AB, RL, HG, RW, OC, další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 29
Shrnutí: Harry už nehodlá pasivně čekat, chce Voldemorta zabít dřív než on zabije jeho. Severus Snape mu k tomu má dopomoct./ Navazuje na 5.ročník, případně upraveno podle potřeb.
Klíčová slova: snarry, násilí, posedlost, war, smrt postav, magie zimy


Druhá šanca: Šanca pre dvoch

Odkaz | Autor: etherian | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: SS, HP ... | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Zhrnutie a A/N: Toto je pokračovanie Harryho druhej šance. Naozaj by ste si mali prečítať tú prvú, lebo sa trochu stratíte. Voldemort je mŕtvy. Harry má 6 rokov po omladnutí zo starovekého a nelegálneho elixíru. Albus umiera, ale Severus dúfa, že získa povolenie uvariť rovnaký elixír a zachrániť starého čarodejníka. Kánon (viac-menej) skončil na konci štvrtej knihy, po nej nastupuje AU. Prosím vezmite na vedomie, že je to väčšinou pre zábavu a oddych a neprešla betareadom.
Klíčová slova: severitus


Howdy

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: SS/RL | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Snape aj Lupin nezáväzne dospejú k presvedčeniu, že si chcú adoptovať dieťa. Problémy nastanú vo chvíli, keď zistia, že cieľ ich záujmu je iba jeden.
Klíčová slova: snupin, adopce


Krvavý polibek

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ginny Weasleyová, Minerva McGonagallová | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 43
Shrnutí: Od války uběhly téměř dva roky. Harry žije s Ginny, ale skrývá před ní jedno tajemství - totiž že Snapeovy vzpomínky týkající se Voldemorta nebyly jediné, které mu předal. Harry se díky nim dozvídá, že ho Snape tajně miloval, a rozhodne se ho proto oživit. Nepomýšlí však na to, že každý čin černé magie s sebou nese své následky.
Klíčová slova: oživení Snapea, vzkříšení, rituál černá magie, po válce, postwar, touha, zoufalství, sex, snarry, hinny

spaceyfan:
“Povídka mě potěšila. Starší komentáře jsou celkem výstižné, tak nebudu opakovaně rozpytvávat děj a charaktery postav. Oceňuji neobvyklou zápletku. Miluji cynického a zatrpklého Severuse, který nedokáže projevit své city. Žádná krev není dost špatná, aby ho nepostavila na nohy. A kdo by se pitval ve viteálech, které mají asi tolik logiky jako elektromobily v současném světě?”
l.enik.c:
“Narozdíl od níže komentující mi nepřišly postavy OOC. Snape má být prostě parchant, co sice má své city a pocity, ale ne a ne se k nim přiznat, i když se to za dané situace může zdát úplně nesmyslné a Harry je občas prostě trochu pitomec. Drobným handicapem tohoto počinu je, že občas chybí popis hlubších emocí, které by třeba vysvětlovaly chování a uvažování postav, např. proč by Snape byl raději mrtvý, Snapeovo truchlení, proč vlastně Harry chce Snapea a proč Snape chce Harryho, protože jejich hádky jsou občas úplně zbytečnné a nesmyslné. Jediná postava, která mi neseděla, byla Ginny a její rychlé smíření se s tím, že jí přítel opustil, nemiloval, chtěl raději mrtvolu a ještě k tomu muže. Jinak mi ale vývoj vztahů přijde fajn, příběh jsem přečetla prakticky už dvakrát, ani gramatika mi nijak zvlášť netrhala oči, i když chyby se tam, zejména ze začátku, vyskytovaly... Takže za mě mohu doporučit.”
FemmeFragile:
“Námět téhle povídky zněl vážně dobře, sklouznutí k černé magii ne pro moc, ale ze zoufalství, mi připadá jako SKVĚLÝ nápad. Oživení Snapea za pomoci Voldemortova rituálu taktéž, i když ohledně Snapeova viteálu mám jisté pochybnosti (nemám ale zatím dočteno, tak třeba mě to ještě překvapí logickým vysvětlením). Ale tyjo... Snape je tu tak moc OOC, z toho až bolí zuby. Jeho obvyklá latentní něha obalená do chladné a nepřístupné povýšenosti je tu nahrazena chladnou a nepřístupnou povýšeností obalenou do kruté kreténskosti. U první sexuální scény se mi udělalo poněkud nevolno ze způsobu, jakým ponižujícím způsobem do toho Snape Harryho nutí, přičemž nevím, jestli to v mých očích víc ponižuje Harryho, nebo právě Snapea… U dialogů si zase vždycky musím připomenout, že to FAKT říká Snape, protože občas sklouzávám do pocitu, že právě čtu něco, co řekl puberťák, se kterým extrémně mlátí puberta. Proti tomu Harry, který v podstatě ještě puberťák je, se tu chová jako dítě v mateřince, které si vzalo hračku, která mu nepatří, a hrozně se diví, že to taky má nějaké následky. Nebaví mě tu dokonce ani McGonagallová, obvykle moje nejoblíbenější postava… ale i ta je tu ve své podstatě dost OOC (nemyslela bych si, že se někdy dožiju povídky, kde bude McGonagallová na někoho ŘVÁT, i kdyby se stalo cokoli… Skoro jako by pochytila „HARRY DID YA PUT YA NAME IN DA GOLBET OF FIYAAAAAAH mód“ od filmového Brumbála. Příběhu rozhodně nepřidává ani množství interpunkčních a pravopisných chyb, někde dokonce vyšinutí z větné vazby. Čekala jsem nějakou fakt hodně drsnou a krvavou postwar, ale celek působí spíš jako parodie na tenhle fanfikční typ. Jsem zhruba za třetinou, tak už to asi dočtu, ale obávám se, že rereading v případě téhle povídky nehrozí. Edit po dočtení: původní hodnocení dvěma hvězdičkami měním na tři. Druhá polovina příběhu byla podstatně lepší než první (zdá se mi, že se autorka během Krvavého polibku jaksi „vypsala“, redukoval se dokonce i počet chyb), hlavní zápletka byla skvěle vymyšlená a dotažená do konce. Ale bohužel kvůli té první polovině, přes kterou bylo docela náročné se pročíst, nemůžu udělit hodnocení vyšší. Z ní navíc do druhé půlky zůstala jistá „iracionalita“ vztahu Severuse a Harryho. Harry prostě pořád tak trochu kňučí, že ho nikdo nemá rád, snaží se na sebe strhnout Severusovu pozornost a úplně zbytečně vyvolává hádky s ním, na které si pak může stěžovat. A Severus mu ty situace rozhodně dost ulehčuje. Sice už se v druhé polovině nechová jako násilný perverzák, ale zůstává mu taková podivná nepřátelskost. Oba jsou kvůli tomu neustále uražení, odcházejí od sebe a vracejí se k sobě, což mi nějak neštymuje k jejich věku ani životním zkušenostem… Taky bych asi uvítala ještě důkladnější rozbor té věci s viteálem – místy je to popsané trochu zmatečně. Takže jako celek je to takový lepší průměr, který má ovšem potenciál na zatraceně dobrou povídku, kdyby prošel ještě nějakou dodatečnou betací/přepisem.”
bedrníka:
“Bohužel, ještě ani ve 14. kapitole jsem nedokázala uvěřit Harryho citům ke Snapeovi, které jsou natolik silné, aby sice rok a půl pracoval na jeho zmrtvýchvstání, ovšem když Snape oživne, někam se vypaří a oba dva na sebe jen štěkají. Pak se mi nedaří souznít s Extasiným Snapem, který je "neoblomný, pomstychtivý a krutý". Kdyby to bylo krátké PWP, tak prosím, ale na dlouhou kapitolovku je to moc povrchní interpretace. (Ale napsané je to slušně, velmi se mi líbilo provedení rituálu a pobavilo mě netradiční zakončení obligátní omývací scény - přistižen při činu, Harry Snapea pošle do bezvědomí, místo aby čelil jeho spravedlivému (a zřejmě i zmatenému) hněvu. Hezké role mají McGonagallová a Ginny.) Also, WTF is stínová magie?”

Manželství odsouzené ke zkáze

Odkaz | Autor: Steppenwoelfin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Voldemort, Brumbál | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 47
Shrnutí: Harry právě dokončil sedmý ročník. Voldemort bohužel stále žije a Severus je svolán na pravidelné setkání Smrtijedů. Po přečtení článku o „Nejžádanějším svobodném muži kouzelnického světa" si Voldemort pohrává se zlověstnou myšlenkou Severuse ženatého s Harrym, ale smutně poukazuje na to, že by to bylo kvůli Brumbálovi nemožné. Severus, který je na Brumbálově straně, vypráví řediteli o Voldemortových myšlenkách. K jeho zděšení si Brumbál myslí, že je to perfektní nápad. Koná se napjatý obřad se zuřícím Severusem a stejně zuřícím Harrym. Voldemort je potěšený zvratem událostí a říká Severusovi, že má jeden rok na mučení a zneužívání Harryho v téměř každém směru, v jakém chce, a že nesmí Brumbálovi dovolit, aby to zjistil. Zároveň hledá cestu, jak by Smrtijedi a Voldemort mohli napadnout Bradavice. Po oboustranně traumatickém naplnění jejich manželství se Severusovi a Harrymu všechno zdá velmi temné... Dokud si navzdory všemu neuvědomí, že mají jen jeden druhého...
Klíčová slova: Snarry, nucený sňatek


Milovat tě je nevděčná věc (ale někdo to dělat musí)

Odkaz | Autor: Aradia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter; Severus Snape/Lucius Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Překlad: D.J. Orlovský / Harry a Snape konečně pohlédnou do tváře svého osudu a objeví, že jim je předurčeno být spolu Původní odkaz: http://www.fantasmagorium.net/povidky/povidky-milovatje_nevdecna_vec.php
Klíčová slova: sex, Mpreg


Nehoda

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HG, SS, Paní N. | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Zbloudilé kouzlo ho udeřilo přímo do prsou. Další, co si uvědomil, bylo, že stojí na všech čtyřech a – u Merlinova podělaného podolku – naštvaně švihá ocasem." Severuse Snapea potká nemilá nehoda. Naprosto neromantická, zato snad humorná povídka, která se účastnila Sosáckého klišé binga v kategorii "Bodyswap (výměna těl)".
Klíčová slova: Výměna těl, humor.


Nejkrásnější vzpomínka

Odkaz | Autor: Ferry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Kdo seje vítr, sklízí bouři. Musí to tak být vždy?
Klíčová slova: ochrnutí, hurt/comfort


Neplač, nemám to rád

Odkaz | Autor: Severka Plamenná | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Dle slov autorky - Zdá se, že jsem konečně zas jednou něco vyplodila. Nejspíše sedmirázovka, která, obávám se, bude až příliš dojemná. Přesto by mohla potěšit každého, kdo trpí tím, jak se ubližuje a křivdí našemu milému SS :-)
Klíčová slova: Snamione


Nocturne

Odkaz | Autor: Tira Nog | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: 13 let po porážce Voldemorta. Bystrozorové pronásledují a popravují upíry. Jedním z chycených upírů odsouzených k smrti je Snape. Jde o překlad od misto713.
Klíčová slova: Severus upírem , snarry


Pelyněk

Odkaz | Autor: Rex Luscus | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus/Remus, Remus/Harry, Severus/Harry | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Poslední bitva skončila a Snape má štěstí, že se k němu Harry s Lupinem dostali první.
Klíčová slova: PWP, násilí, double penetration


Pod křídly anděla

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sorren Snape, Hermiona Grangerová, Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Děj o dvou paralelách se odehrává částí v mudlovském a částí v kouzelnickém světě. Je plný tragédií, zoufalství, ošklivých zásahů osudu, ale také naděje, souznění a malých radostí. A takový je myslím život většiny z nás. Nad každým z nás totiž bdí náš anděl.
Klíčová slova: Snapeův syn, mudlovský svět


Pozdní květ

Odkaz | Autor: Rinnie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: NC-17 - od sedmnácti let | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Jsou pouze tři způsoby, jakými může kouzelník reagovat na jedovaté okvětní plátky Carysanthy: u prvního přijde o svou magii, u druhého přijde o svůj rozum. Harry naštěstí reagoval na vzácný třetí způsob - přišel o svou lidskost.
Klíčová slova: Snarry, magický tvor Harry, múza, succuba


Prckové

Odkaz | Autor: Amireen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Narcisa Malfoyová, Severus Snape, Brumbál a další ... | Rating: 15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Harry se dostane od svých příbuzných k Malfoyovým, kde je přijat jako druhý syn. Ve chvíli, kdy se dostane do Bradavic, se ukáže, jaký kdo opravdu je. A jaké jsou jeho záměry.
Klíčová slova: Harry Malfoy


Shodit okovy

Odkaz | Autor: Enahma | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Je to pokračování povídky Šťastné dny v pekle. Po Harryho pohřbu musí pro každého show pokračovat.
Klíčová slova: Sevitus


Skryté cesty

Odkaz | Autor: Seiyuu Bishies | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, SS/Albus Brumbál | Rating: zatím tam ještě nic nepřístupného nebylo :) | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-05-30 | Počet kapitol: 18
Shrnutí: AU. Je třeba brát v úvahu, že Snape je tu upír, přesněji specifický druh upíra, a vzhledem k tomu se mění i spousta kanonických událostí. Přes úpíří tématiku, jde žánrem spíš o fantasy než o horor.
Klíčová slova: snarry, upíři,


Skrze zdi

Odkaz | Autor: Enahma | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Závěr trilogie Šťastné dny v pekle, pokračování povídky Shodit okovy. Snape přišel o vzpomínky, Sirius je moták, Hermiona truchlí, válka je ještě krutější a Quietus se – opět – snaží získat zpět své ztracené štěstí.
Klíčová slova: Sevitus, Severitus


Som do teba blázon

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape po poslední bitvě ztratí paměť a péče o něj se neujme nikdo jiný než Harry Potter.
Klíčová slova: snarry, ztráta paměti, amnézie, poválečné


Spojeni

Odkaz | Autor: POPO | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape (+ další z HP světa) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Co způsobí užití krevní magie, kterou Snape zachrání Potterovu magickou moc? Je oběť, kterou za to Harry přinese, moc vysoká? A je to v konečném důsledku vůbec oběť? (Autorka píše: Nečekejte legraci, jde spíš o pocitovku. Povídka s lehce ohranou zápletkou, nečinící si nároky na hlubokou myšlenku. :-D )
Klíčová slova: HP/SS, krevní magie


Šťastné dny v pekle

Odkaz | Autor: Enahma | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Remus, Sirius | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: První část dokončené trilogie. Navazuje na Ohnivý pohár. Příběh o zajetí, které přiblíží – hodně blízko – dvě nepravděpodobné osoby. Nejde o slash./ Re-editovaná verze
Klíčová slova: severitus, sevitus


Until Proven

Odkaz | Autor: Tira Nog | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 79
Shrnutí: Severus Snape je obžalován ze sexuálního obtěžování studenta během školního trestu a profesor Harry Potter přichází na pomoc.
Klíčová slova: Snarry


Vnímavá zahrada

Odkaz | Autor: RaeWhit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Co kdyby se Harry nedověděl od Albuse Brumbála celou věštbu? Po letech, navždy změněných druhou části věštby, se Severus a Harry opět sbližují, tentokrát díky společné lásce ke květinám a zahradám.
Klíčová slova: Snarry, post-war, květiny


Všechno zlé

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 57
Shrnutí: Severus Snape se vždy pokoušel chránit toho "Potterovic kluka". Při jeho poslední záchraně je však odhalen, pokořen, zneužit a poté (k jeho velké smůle) i zachráněn. Jak rád by vše konečně skončil, jenže něco mu v tom brání... A Potter se jako vždy do všeho plete.
Klíčová slova: mpreg, těhotný, traumatizovaný Severus


Za odměnu Azkaban

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Kingsley Pastorek | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán.
Klíčová slova: znásilnění, mučení, hurt/comfort, Snape neprávem v Azkabanu