Povídky čtenáře/čtenářky sarin
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Better Be Slytherin

Odkaz | Autor: Jharad17 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: obvyklé bradavické osazenstvo | Rating: kdokoliv | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 51
Shrnutí: Je to Harry Potter a kámen mudrců - jen s tím rozdílem, že Harry při zařazování nesmlouval s Moudrým kloboukem a byl poslán do Zmijozelu. V povídce jsou všechny klíčové události HP1, jen jsou všechny více či méně ovlivněny tím, že je Harry v jiné koleji.
Klíčová slova: Harry ve Zmijozelu.


Drobná paralela

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Drobná paralela aneb tři ne tak docela obyčejné dny v boji proti Vy-víte-komu. - Voldemort je mrtvý, ale spolu s ním i většina Harryho přátel. A tak se Harry jednoho dne rozhodne jít za Siriusem a projde Obloukem na oboru záhad. Je to konec nebo naopak začátek?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, Sirius, paralela


Dva tisíce obrátek

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Je po válce, Harry přežil ale vkročit do normálního života se mu nějak nechce. Něco ho táhne zpátky tak usilovně, že nakonec přesvědčí svoji kamarádku a půjčí si od ní Obraceč času. Bez dlouhého otálení se rozhodně udělat se svým životem radikální změnu a aby v tom nebyl sám, ponoří do svého tajemství někoho, kdo je už nějakou dobu po smrti, a měnit to nehodlá. Harrymu je to však jedno. Ztáhne ho sebou do nebezpečné hry s neporazitelným časem a poprvé v životě se pustí do rvačky o vlastní štěstí.
Klíčová slova: Snarry


Erasing Time´s Tracks

Odkaz | Autor: Hahukum Konn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, DM | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2007-12-15 | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Draco Malfoyovi dochází možnosti i čas. Jediný způsob je vrátit se na začátek. Možná HP/DM slash.
Klíčová slova: cestování v čase, Draco se vrátí v čase, Harry ve Zmijozelu, Hermiona ve Zmijozelu, Ron ve Zmijozelu


Faith

Odkaz | Autor: Dragongirl16 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM, Neville/BlaiseZ, SS/LM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 48
Shrnutí: Co když se kouzelnický svět obrátí k Harrymu zády? Kdo zůstane věrný? Ke komu se může uchýlit? Co udělá? AU
Klíčová slova: opakované Zařazování, Harry ve Zmijozelu, politika, Hermiona proti Harrymu, Ron proti Harrymu


Harry Potter a Nezvratné cesty osudu

Odkaz | Autor: Lucy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, SB, AB.. | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Tato povídka se odehrává po prvním pádě Voldemorta v čase, kdy zabije Lilly a Jamese Potterovi. Přežije jejich syn Harry, kterého nechají u jeho mudlovských příbuzných. Po smrti Lilly se do rukou Severuse Snapea dostane list, v kterém mu odhaluje své tajemství. Přijme Snape to, co mu zanechala?
Klíčová slova: severitus


Harveste

Odkaz | Autor: kyaru-chan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Udělal to. Je mu jen pět let, ale konečně to udělal. Dursleyovi jsou mrtví. A nyní je s novou rodinou, která je zdá se stejně pokřivená jako on. Jak podivné.
Klíčová slova: crossover s Addams Family, Temný Harry


Hrdinný smrtijed

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, ostatní kanonické postavy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Deset let po porážce Voldemorta se vracíme do Bradavic za jedním z profesorů nové generace. Draco Malfoy se svými zkušenostmi z obou stran barikády ví určitě dost o tom, jak se bránit proti černé magii, a tak není divu, že jako jedinečně kvalifikovaný už několik let učí mladé studenty to, co sám tak ovládá. Život v ústraní se mu zamlouvá a nejspíš by se mu i zamlouval dál, kdyby nenastoupila do Bradavic jeho nová kolegyně a nepřinesla s sebou vzpomínky... Upozornění autorky: Povídka ve všem neodpovídá sedmému dílu a zcela ignoruje část po 19 letech. Postavy mohou být OOC, protože povídku píšu tak, jak si já představuji, že by se mohly postavy vyvíjet Pokračování s názvem Nová generace probíhá a plánovanou trilogii by měl uzavřít Vílák.
Klíčová slova: Dramione, AU

HufflepuffMaky:
“Úžasná povídka, kterou jsem sice ze začátku nechtěla číst a proto jsem ji odložila. Nakonec jsem se odhodlala a mile mě překvapila.”
Rulie:
“No ... romantika jak z červené knihovny - dnes, ale na to nebyl den 3 -4”
Akkarra:
“Mě osobně to nenadchlo.”
Ammorrek:
“Krása :-)”
bwews:
“...”
Salome:
“Tak jsem po dvou týdnech konečně dočetla a přiznám se, že jsem trochu rozpačitá. Celou dobu jsem vnímala naprosto nadšené ohlasy, nicméně já a povídka jsme se trochu míjely. Možná pro ten pomalý rozjezd - v podstatě až na poslední tři kapitoly jsem necítila žádné napětí. Mně ale pocitovky obvykle nevadí, snad, že mi zde i ty pocity připadaly zcela nepřekvapivé – a jelikož se nic jiného dlouho neděje, tak přes relativně slušné řemeslné zvládnutí (až na ty pravopisné chyby, kterých bylo v některých kapitolách příliš) mě to nudilo. Vůbec to není špatný příběh, patří rozhodně k nadprůměru, jen to nestrhne. Z formálního hlediska mě rušilo hlavně nepříjemné členění do odstavců, kde za přímou řečí postavy A následují úvahy postavy B, takže jsem se musela několikrát vracet, abych zjistila, kdo co vlastně řekl. Jsou tam docela pěkné momenty, ale i trapné, třeba líčení chování Harryho syna, které ukazuje, že autorka živé dítě zřejmě neviděla. Všechny ty momentky, povedené i ty méně, jen zakrývají, že autorka nemá o čem psát, tedy když pomineme jednoduchou a předvídatelnou hlavní zápletku. Dokonce i tam, kde byla akce, bylo potencionální napětí zabito tím, že vše šlo příliš rychle (až na velké finále). Autorka nedovolila fanynkám Dracouška se bát déle než dvě sekundy. Promarněná příležitost. Nicméně chápu, proč je ta povídka tak oblíbená, a mně se nejde začíst – netrpím akutní ani chronickou zamilovaností do Draca. Aspoň vím, kde je chyba – je ve mně. Těm, kdo Draca milují, tedy lze doporučit, rozhodně patří k tomu dobrému, co bylo napsáno. K tomu, co se mi líbilo, patří pěkně popsané milostné jiskření, ale i drsné vyvrcholení příběhu, kde jsou skvěle zachycené Dracovy pocity. Oceňuji i perfektně zvolené latinské citáty. Nejvíc se mi asi líbila druhá část 16. kapitoly, nebudu ale spoilovat. Závěrečná scéna byly už zase příliš patetická a epilog kýčovitý (to bych snad ani nevyčítala - nekýčovitých epilogů je opravdu nepatrně). Takže - je to červená knihovna, ale ta lepší červená knihovna, bez růžové polevy, jen s jejími kapkami. Kdo to nečetl a váhá, může si udělat test: Věta: „Otočil se právě v tu správnou chvíli, aby přistihl oříšky v medu visící na jeho pozadí.“ vám připadá a) boží, b) dojímavá, c) kýčovitá, d) směšná, e) gramaticky nesprávná? Pokud jste zvolili a) nebo b), tahle povídka je pro vás. Na druhou stranu, už jen pro to,že jsem to dokázala dočíst a místy mě to i bavilo, dávám nakonec tři.”
sarin:
““...””
Lucie:
“Fajn povídka, napětí, romantika, emoce. Rozhodně stojí za přečtení.”
KalamityJane:
“Moje srdcovka. Nechybí romantika, ale ani vtip, napětí, jiskřivé situace, akce. Povídka byla právem zvolena nejlepší FF na webu bez-hranic.cz a podle mého neskromného názoru postavy nejsou nijak výrazně OOC.”

In Like A Lion

Odkaz | Autor: lovetoseverus | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: When the Ministry throws a five-year anniversary Ball to commemorate the end of the war, Hermione decides she's run out of patience with Harry's love life – or lack of it – and enlists the help of a colleague to nudge things along. Slash, SS/HP.
Klíčová slova:


Každý démon chce svou libru masa

Odkaz | Autor: Dorea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Kouzelnický ale i mudlovský svět sužuje serie otrav neznámým jedem.Harry společně s dalšími bystrozory se snaží traviče odhalit, ale doposud nenalezli sebemenší stopu.Pomoci se jim dostane z nečekaného zdroje.
Klíčová slova: Drarry, detektivka


Lost Hope

Odkaz | Autor: Adari | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, SS, DM | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Ten plán byl dokonalý. Provedení dokonce ještě lepší… ale všichni se zapomněli poradit s Moudrým kloboukem, který měl svůj vlastní názor. Koneckonců, co můžete čekat od klobouku, který obsahuje všechny čtyři zakladatele?
Klíčová slova: Harry ve Zmijozelu, smutné, smrt postavy


Na druhý pohľad

Odkaz | Autor: Lucy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 59
Shrnutí:
Klíčová slova: Snarry, poválečné


Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Odkaz | Autor: POPO | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Myslíte, že jste pány svého osudu? Mysleli si to i Severus Snape a Harry Potter, dokud jim Osud a bohyně Láska nezačali pořádně komplikovat život.
Klíčová slova: Sázka Lásky a Osudu... Humor, romantika, detektivní zápletka


Reunion

Odkaz | Autor: Rorschach´s Blot | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, HG, Luna L., Susan Bonesová | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Všechno to začalo slezinou bradavického ročníku.
Klíčová slova: cestování v čase, drsný ale ne temný Harry, Harry se vrátí v čase, Harry ve Zmijozelu, Hermiona ve Zmijozelu, bláznivé