Povídky čtenáře/čtenářky lymmet
z fandomu Sherlock BBC
ohodnocené na 60%

A Cure For Boredom

Odkaz | Autor: emmagrant01 | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, John Watson/Others | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Sherlock a John nikdy nemluvili o sexu, během doby, kdy se znali. No, to není až tak úplně pravda, John naříkal, kvůli jeho nedostatku, při mnoha příležitostech.
Klíčová slova: Johnlock, sex club

ygritte:
“Teprve nedávno jsem začala objevovat johnlock a tohle mě naprosto pohltilo! Jasně, je to v podstatě velice dlouhé PWP, ale vykreslení Sherlocka a jeho erotických preferencí mi tady hodně sedlo, přesně takhle nějak si ho představuji.”
belldandy:
“4/5 “ V žánru erotické fanfiction je tohle mezi johnloky prostě klasika. Začátek mi nesedl, to se mi u tohohle žánru stává tak nějak pravidelně. Moc jsem nepobrala, jak snadno se John od Sherlocka do toho nechal namočit. Tak nějak jsem nepobrala, jak se do toho všeho kluci uvrtali, teda Sherlock i snad jo, ale John nějak moc málo prostestoval.:P Ano, i ty vulgarizmy mi tam zpočátku správně neseděli k situaci, později se ten pocit nepatřičnosti vytratil. Představit si Sherlocka jako toho, co se rád drží v pozadí a raději všechno z jistého odstupu řídí, bylo povážlivě snadné. Tohle nastavení k němu skvěle sedí. Dokonce ani ten Mary Sue milostný pár, co se s nimi Sherlock a John stýkají v klubu, mě tu nijak zvlášť neštval. Asi proto, že vždy sehráli svou úlohu a za včasu se stáhli pryč, dřív než by si je člověk opravdu znechutil. A přišel-li začátek rozpočitý, s koncem je se to má právě naopak. Scéna "Já si volím tebe." mě dostala asi právě přesně tak, jak měla. Po všech slušňáckých johnlocích, co mám za sebou, byla tohle příjemná změna. Palec nahoru. / Jen jednu věc tradičně nechápu, proč se to proboha nejmenuje v české verzi Lék na nudu?” (Mimojiné, Benny hodnotí za pět. :P)”
Velká_koule_chaosu:
“Tak já tedy hodnotím rozhodně 5*!! Popravdě je to snad ta nejlepší johnlock povídka, co jsem kdy četla a to i přesto, že se prakticky jedná o PWP. Autorka mě svým dílem opravdu dokázala zaujmout od samého začátku až do konce (ponocovala jsem... hooodně dlouho) a všechno bylo tak... vzrušující, žhavé a nápadité!! Nejlepší scény rozhodně Sherlock jako Dom. :P Možná ten kriminální případ tam byl trochu zbytečný, ale jinak nemám co vytknout!! Na povídku musí mít asi čtenář správnou náladu, protože je to sex, sex a zase sex, ale zatraceně skvělej sex!!”
shadow:
“-”
lymmet:
“Taková strašně naivní povídka, překladatelka to ještě dorazila tím, jak zaměňuje vulgárnost s erotikou. Hodnocení se týká originálu, překlad jsem pro jistotu opustila po prvních kapitolách. Dobrý nápad na povídku, dalo se z toho vytřískat mnohem víc, než do toho dala autorka. Škoda. 2-3, ta 2 hlavně za ten závěr...”
mariaa:
“...”
Desire:
“Zatím se to čte hezky a baví mě to. Ke konci mi zbývá posledních pár kapitol tak s hodnocením počkám.”

A Goose Quill Dipped in Venom

Odkaz | Autor: Polyphony | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson...... | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Sherlock Holmes, consulting detective, is called in to a very ordinary although brutal murder. Something is badly out of tune with the whole scenario and Sherlock finds himself becoming more and more obsessed with the crime - and also with the victim.
Klíčová slova: johnlock,


Every Path

Odkaz | Autor: Wwwhat | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: SH/JW, Mycroft, Lestrade, Molly.... | Rating: M | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Sherlock and John have been spending John´s heats together, and not talking about their feelings. They´re going to have to find a way to talk to each other when John finds out that he´s pregnant. Sherlock doesn´t want a baby, and John just wants Sherlock. Can they find a way to work out what they want and not push each other away at the same time?
Klíčová slova: alfa/omega dynamics, mpreg, diskuze o adopci, vztahy, angst, omegaverse


John Watson's Twelve Days of Christmas

Odkaz | Autor: earlgreytea68 | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: SH/JW, Mycroft...... | Rating: 15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: It's the holiday season. John Watson needs money. Sherlock Holmes needs something else.
Klíčová slova:


On Impression

Odkaz | Autor: TheShoelessOne | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: SH, JW, Sherlock's mum | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: He would really like to impress her. She's Sherlock's mum, after all.
Klíčová slova: Christmas, Sherlock's mother


Secrets and Revelations

Odkaz | Autor: Hisstah | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mycroft Holmes, Mrs Hudson, Greg Lestrade, Sally Donovan, original characters.... | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Dr John Watson has some major secrets that he´s kept from his flatmate, Alpha Sentinel Sherlock Holmes. Now the Sentinel Tower is after him. Can John stay out of their hands until he can reveal his secrets to Sherlock?
Klíčová slova: alpha/beta/omega dynamics, omegaverse, sentinel/guide, alternate universe,


Spare Change

Odkaz | Autor: Ermerness | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock/John, Mycroft, matka Holmesová, Greg, Anthea, Jim Moriarty.... | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: The Holmes family is one of the richest and most powerful in England. Sherlock spends his time flying around the world on the family's private jet drinking a lot and shopping at expensive boutiques as a way of trying to alleviate his endless boredom. His mother decides it's time he settles down with someone powerful, wealthy and well connected. John Watson happens to be none of those things.
Klíčová slova:


The Ground Beneath Your Feet

Odkaz | Autor: Chryse | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: | Rating: 18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Think only of the past as its remembrance gives you pleasure.
Klíčová slova:


Winter's Delights

Odkaz | Autor: Kate_Lear | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock, John, Sherlockovi příbuzní | Rating: 18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sherlock takes John home for Christmas to meet the extended Holmes family.
Klíčová slova:


Working on the Edges

Odkaz | Autor: earlgreytea68 | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: AJ | Postavy: Sherlock/John, Lestrade, Moriarty, Irene, Mycroft.... | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: No matter where you put Sherlock and John, they click. Including the Winter Olympics.
Klíčová slova: krasobruslení, hokej, olympijské hry


Začalo to tanečními

Odkaz | Autor: SallyPejr | Fandom: Sherlock BBC | Jazyk: ČJ | Postavy: Sherlock, John, Mycroft | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: John je násilím donucen se přihlásit do tanečních, ovšem i taková rozhodnutí mohou mít skvělé následky...
Klíčová slova: AU, tanec, balet