Povídky čtenáře/čtenářky l.terka
z fandomu Harry Potter

|< 10 11  >|

My Little Prince

Odkaz | Autor: DebsTheSlytherinSnapefan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-12-23 | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Dumbledore in order to negotiate the vampires joining his order, gives Harry over (to Severus) not caring what harm would befall the teenager. Creature inheritance - Severus as a vampire. Slash SS/HP A/U Manipulative Dumbledore. Severus isn't the Potions Master at Hogwarts but the leader of the vampires, part of his inheritance of his Prince blood.
Klíčová slova: Snarry


My Mate

Odkaz | Autor: DebsTheSlytherinSnapefan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ginny Weasley/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 38
Shrnutí: Severus Snape finds out that Harry Potter is his mate, Sev is a vampire and has not been in the UK for years. Watch as Severus gains the trust of Harry!
Klíčová slova: Upíří snarry


My Name is Cameron Sage

Odkaz | Autor: thesewarmstars | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter - Cameron Sage/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Things are going poorly for the side of the light, and in a last-ditch effort to fulfill his destiny, Harry goes back in time to try again. SSHP
Klíčová slova: cestování časem


Na druhý pohľad

Odkaz | Autor: Lucy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 59
Shrnutí:
Klíčová slova: Snarry, poválečné


Náměsíčný

Odkaz | Autor: julesmonster | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Potter a Snape mají problém. Jedná se o dosti delikátní záležitost, podaří se jim záhadu rozřešit? Povídku do čj přeložila - ravenablue.
Klíčová slova: humor, romantika


Námluvy Harryho Pottera

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ (Po pravdě v neprudérní rodině by 15 stačilo:) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Překlad: Adelaine / Zájem druhého učitele o Harryho Pottera, donutí zdráhajícího se Snapea, aby soutěžil o mladíkovu náklonnost. / Beta reader: Hoshi
Klíčová slova: snarry, námluvy

LiviaCullen:
“Už som to prečítala asi 5x a je to super... ale ta tradícia je absolútne nechutná”
Extasy:
“Úžasná záležitost, doporučuji jako oddychové čtení se zajímavým, neotřelým nápadem a příjemně plynoucím dějem, který nikde nezadrhává a dostává se přesně k tomu, po čem čtenář celou dobu touží. Ano, sladké to bylo, i když zažila jsem i sladšího Snapea a tenhle mi opravdu nevadil. Přidávám do své sbírky povídek "znovu k přečtení"! Opravdu pěkné :)”
lia:
“:)”
shadow:
“Jak je možné, že jsem to ještě nekomentovala? =) Napravuji: 4* (Vypůjčila jsem si komentář jesssnape. :D)”
jesssnape:
“jak je možné, že jsem to ještě nekomentovala? =) Napravuji: 4*”
Cora:
“Jojo, slaďák jako sloní noha. Ale příjemné, oddychové čtení. Nápad, jak dát tyhle dva dohromady (ač mi přišel trochu přitažený za vlasy), není otřelý, délka povídky je přesně tak akorát, aby nezačala nudit, a přerod Harryho z vyplašeného štěněte na mladého muže, který nakonec pozná, co chce (a postará se o to, aby to i dostal), byl moc pěkně popsaný. A Adelaine fakt krásně překládá, ty její texty jsou takové nekostrbaté, hezky to teče :-)”
KalamityJane:
“To byla nádhera. Předvídatelné, sladké, občas ooc. No a co? Usmivala jsem u čtení, přečetla to na jeden zátah a vlastně nemám co vytknout. A ještě bod k dobru za nezvykle snesitelneho Rona (i Hermionu) :-)”
Sargo:
“Hrozně nezdravá povídka, asi jsem právě dostala cukrovku a taky křeč do obličejových svalů, ale když ono se to vážně moc pěkně četlo. :-))”
Lucie:
“Na začátku jsem si říkala co je to za podivný námět, ale pak jsem se velmi bavila a užila si čtení. Velmi kvalitní překlad.”
Ostravanka:
“q”
l.terka:
“Úsměvná slaďárna :)”
mariaa:
“...”
Potkanice:
“Slaďárna která pobaví”
Benny:
“Občas trochu glukózy potřebuji a raději šáhnu po Námluvách než po větrníku..přečteno opakovaně(tedy něteré pasáže)tudiž musím dát 4*”
Adelaine:
“:)”
kami:
“V podstate som tomu neverila už od začiatku. Dokonca som vynechala !spoiler! erotickú scénu, pretože som už na ňu nemala silu. Ale vedela som do čoho idem. Je to jednoduchá poviedka bez veľkého nápadu, stavaná na popularite snarry. Treba to čítať buď v časoch veľkej nudy, nedostatkoch iných literárnych materiálov alebo v momente, keď sa vám nechce myslieť a potrebujete sa uvoľniť.”
Fleur Tera:
“Zo začiatku som nad tým len neveriaco krútila hlavou a absolútne som si nevedela predstaviť priebeh deja, hoci záver bol jasný :D Ale prišiel moment, že sa mi to začalo páčiť, na tvári sa mi objavil prihlúply úsmev a klikala som stále na pokračovanie, až som sa dostala k epilógu, ktorý opäť skončil vetou, ktorá pre mňa ten záverečný efekt skazila...”
Sectumsempra:
“fakt si nedokazu predstavit "souteziveho" snapea, takze tuhle povidku porad nemuzu docist... takze az bude nalada :)”
Velká_koule_chaosu:
“Slaďárna!! :) 3-4*”
SaoKissa:
“Panebože, to je jednoduše úchvatné. Já tomu dokonce i věřím a to se mi moc často nestává. Teda, konec byl trošku uspěchaný a od jistého OPČM učitele jsem čekala trochu více nepříjemností, ale jinak...♥.”
Lanevra:
“A stejně to všechno určitě spískal Brumbál! :-D K povídce se asi jednou za čas ráda vrátím, i když přiznávám že spíš k těm prvním kapitolám, než ke konci. Ale jinak pozor, může to vyvolat těžký záchvat cukrovky, jak je to sladké.”
Akkarra:
“To byl slaďááák. :) Celá ta povídka je postavená na hlavu a při nejmenším dost nepravděpodobná, ale já si jí vážně užila - Severus nepřestává vrčet, Brumbál jiskří, profesor OPČM je zralý na kopanec do pr... Jo, vážně mě to bavilo. :D”
Mrmla:
“---”
belldandy:
“Líbilo. Přiznávám, že má první reakce byla, co je to je proboha za nepravděpodobný námět. Jenže pak si říkám, oč to je nereálnější než otroctví nebo manželství mezi muži. A o tom mi slashistky čteme klidně každý druhý den. / Diana umí velice povedeně vylíčit charaktery osob a podat jejich vzájemné vztahy. Řekne nám toho o nich hodně aniž by to musela říkat a tahle její schopnost dělá i z "Námluv" příjemné počtení. Motorem příběhu je zápolení Snapea s Wormem. Pro čtenáře je nehorázně snadné fandit Snapeovi proti asertivnímu, ctižádostivému a poněkud slizkému Wormemu, jehož dárky a vůbec projevy zájmu kontrastují s těmi Snapovými, které sice nejsou tak okázalé, za to jsou osobnější, chce se skoro říct niternější. V poslední třetině se pak přenese pozornost na Snapeův vnitřní souboj se sebou samým, který konec možná až příliš snadno, příliš rychle a až příliš šťastně vyřeší. / Abych se dobrala konce. Z "Námluv" se sice asi nestane má fikce v žebříčku těch nejlepších, ale přesně odpovídá definici "ráda se k ní někdy vrátím". Až mi bud někdy smutno, právě tohle by mohl být ten správný lék. Možná to sice není ta nejlepší Diana Williams, ale doznávám, že právě k této její fanfikci jsem si dokázala vybudovat osobní vztah.”

Návrat domů

Odkaz | Autor: Salazaret | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Je po válce a svět šest dalších let žil s vědomím, že chlapec-který-zachráni-svět, zmizel. Nikdo neví kam a nikdo neví proč. Ale jednou musela přijít chvíle návratu a tak se mladý hrdina ujme místa učitele Obrany proti černé magii ve škole v Bradavicích. Ale vše se začíná komplikovat už v prvních chvílích a minulost se začíná pomalu, ale jistě dostávat na světlo... Ale jakou roli v tomhle příběhu hraje všemi nenáviděný profesor Lektvarů?
Klíčová slova: Mpreg, snarry


Něco k napsání

Odkaz | Autor: Cybele | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry skládá OVCE a má poslední dva týdny než definitivně skončí škola. Snape si však nečekaně vyžádá jeho deník na lektvary, do něhož si Harry v domnění, že se neznámkuje, psal nejen o lektvarech. Povídka má pokračování s názvem "Brk a inkoust".
Klíčová slova: naděje, sex


Nečekaná pravda

Odkaz | Autor: Magdelena | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Harry se Severusem se pokouší zjistit, jak pro všechno na světě skončili nazí, s kocovinou a zřejmě ...ehm... vzatí.
Klíčová slova: překvapivé probuzení


Nedostupnost přátelství

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/CD, HP/RL, RL/SB, RL/SS - jednostrané | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Příběh se odehrává během konání Poháru tří kouzelníku. Harry a Cedric se spolu zblíží, ale to ani zdaleka není konec příběhu. Jde o první díl Lanevřiny tetralogie, skládající se z těchto dílů: 1. Nedostupnost přátelství, 2. Nerozhodnost lásky, 3. Neznalost nepřítele, 4. Nedosažitelnost vítězství
Klíčová slova:


Nejlepší nepřátelé

Odkaz | Autor: AlineDaryen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Jedno špatně mířené zaklínadlo a Harry Potter se ocitá svému největšímu rivalovi blíž, než by si kdy přál. Ale Draco Malfoy už není tím, kým býval kdysi.
Klíčová slova: drarry


Nejlepší sázka

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Díky jedné opilecké sázce se Harry Potter, trpící následky dávného zranění, ocitne poprvé v gay klubu, aniž by tušil, že tam potká dva nejdůležitější muže svého života a že jeden z nich je jeho spřízněnou duší... AU - Sirius není Harryho kmotr. Romantické.
Klíčová slova: Slash, sex, spřízněné duše, trojka, romantika.


Neplač, nemám to rád

Odkaz | Autor: Severka Plamenná | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Dle slov autorky - Zdá se, že jsem konečně zas jednou něco vyplodila. Nejspíše sedmirázovka, která, obávám se, bude až příliš dojemná. Přesto by mohla potěšit každého, kdo trpí tím, jak se ubližuje a křivdí našemu milému SS :-)
Klíčová slova: Snamione


Nerozhodnost lásky

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/RL, RL/SB, SB/HP, SB/RL/HP, SS/? | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Harry nastupuje do pátého ročníku, který bude rozhodně za všech nejnáročnější. Nejen kvůli Dolores Umbridgeová, ale i kvůli problém s milostným životem a šílenství jedné vlkodlačí lásky. A to už vůbec nemluvím o tom, co všechno zjistí o Snapeovi a že z Voldemortem je samá sranda. Poznámka: Pamatujete jak jsem chtěla napsat tu krátkou povídku na pár HP/CD a vyklubala se z toho dlouhá povídka s kdekým? Tak tohle je "krátké" pokračování té první "krátké" povídky. Úzce navazuje na povídku "Nedostupnost přátelství" a bez její znalosti tuto povídku nepochopíte.
Klíčová slova:


New divide

Odkaz | Autor: Aisling-Siobhan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter, Voldemort | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Harry po svém pátém ročníku začne mít zvláštní sny o Voldemortovi a jeho životě. S každým dalším snem přichází jen další myšlenkový chaos. S každým dalším snem je také ale blíže k pochopení sebe samotného... Jaký je jeho skutečný osud?
Klíčová slova: harrymort, reinkarnace, AU


Nezáměrně tvůj

Odkaz | Autor: Dinkel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Tom Raddle (LV) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 60
Shrnutí: Lord Voldemort zatouží po svém nepříteli. Nic mu nezabrání, aby ho získal a spojil se s ním.
Klíčová slova: týrání, svatba, nucený sňatek, zlý Brumbál


Neznalost nepřítele

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Severus Snape, Neville Longbottom, Albus Brumbál (SB/RL/HP, SS/NL, SS/?) | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Šestý ročník je tady, s ním přichází mnoho nových nástrah a nejsou to jen pokusy o Brumbálům život. Harry musí z Křiklana dostat pravou vzpomínku, ovšem zároveň se musí prát s Brumbálem o každou informaci o Tomovi a viteálech. Voldemort se mezitím úspěšně snaží rozložit kouzelnický svět všem za zády. Poznámka: Pamatujete jak jsem chtěla napsat tu krátkou povídku na pár HP/CD a... to už nebudu ani dokončovat. Tohle je prostě pokračování předešlých dvou povídek. Bez znalosti "Nedostupnost přátelství" a "Nerozhodnost lásky" tuto povídku nepochopíte.
Klíčová slova: Snaville


Not Just Another Drarry

Odkaz | Autor: Candy_Bang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Blaise Zabini, Draco, Draco/OtherFem, Dumbledore, Hagrid, Harry, Harry/Draco, Harry/Draco/Other, Hermione, Lucius, Moody, Narcissa, Original Character, Other, Pansy, Remus, Ron, Ron/Hermione, Severus, Severus/Lucius, Severus/OtherFem, Severus/Sirius, | Rating: M+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 113
Shrnutí: Slytherins are all about self-preservation. That's why Draco has to bed -and keep- Harry Potter. The unblemished skin on the arms of Draco and his friends depend on it. And then there's the illigitmate Jessa, who's more than a little messed up in the head and besotted with some other half-blood. Who hopefully isn't the Dark Lord.
Klíčová slova:


Nothing Left To Hold

Odkaz | Autor: Lostariel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: FJ | Postavy: Harry Potter/Edward Cullen | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Harry a été élevé par les Cullens depuis l'âge de sept ans, il alla à Poudlard, devint célèbre de son propre fait et maintenant dix ans plus tard, trouve son âme soeur...dommage que ce soit son frère.
Klíčová slova: Crossover s Twillight


Nová budúcnosť

Odkaz | Autor: Taja (Nefrit) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: Harry Potter čelí najväčšiemu černokňažníkovi pod slnkom a bojujú na život a na smrť. No niečo sa pokazí a Harry sa ocitne na mieste, kde to vôbec nebude čakať. Ako bude pokračovať jeho cesta a čo sa nakoniec stane? Zmení svoj osud a osudy svojich najbližších, alebo to nikdy neskončí?
Klíčová slova:


O jako Ochránce - D for Defender

Odkaz | Autor: amand-r | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ginny, Ron, Hermiona | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Kouzelnickým světem se prohání muž… nebo netopýr… možná je to netopýří muž. Severus má asi milostný poměr, Harry je stále unavený, och a opilci ve východní Anglii si stěžují na zelené světlo. Opět
Klíčová slova: Snarry, detektivní


Orion Riddle

Odkaz | Autor: Nefrit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: HP (OR), LV... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry Potter sa po udalostiach na Ministerstve vracia späť k Dursleyovcom. Avšak záhadná návšteva Dobbyho a ešte väčšia záhada v Gringottbanke mu prezradí niečo, čo mu zmení celý život. Manipulatívny Dumbledore, dobrý Voldemort, nový život, nové objavy, nová láska, a nový priatelia.
Klíčová slova: Manipulatívny Dumbledore, manipulativní Brumbál, dobrý Voldemort


Osudové pouto

Odkaz | Autor: Exa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: To nemůže myslet vážně s tou svatbou," zavrčel Harry. "Také nemyslí," řekl Snape a převzal si svitek. "Tak tak, milý chlapče, je to jen způsob jak tě vylákat z Bradavic a pokud možno tě lehce zabít," doplnil Brumbál a nabídl všem citronové bonbony. "Ale co s tím?
Klíčová slova: manželství


Osvobození (Harryho Pottera)

Odkaz | Autor: sarini | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/ChW, SS/JP + všichni ostatní | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 53
Shrnutí: Severusi Snapeovi se začínají zdát sny, sny skutečné jako vzpomínky. Co se mu snaží jeho mysl sdělit? Dějově navazuje na Fénixův řád, tedy logicky nezahrnuje dění Prince dvojí krve a následující vývoj.
Klíčová slova: severitus, Snape Harryho otec


Otec nebo syn

Odkaz | Autor: Auša | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Lord Voldemort, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 24
Shrnutí: Ron se vsadí, že skočí do ledové vody Černého jezera, když se však začne topit, jde do tuhého. Harry jako správný kamarád neselže a skočí pro něj, co když ale ztratí paměť, když ho ďasovci začnou stahovat pod vodu? Snape mu pomocí nitrozpytu pomůže na všechno si vzpomenout, objeví však i něco, co bylo už přes třináct let skryto. Dozví se Snape, co se stalo před třinácti lety? Vzpomene si na svou manželku? Vzpomene si na svého syna? A co Voldemort? Co s tím má společného? Kolik problémů dokáže udělat kouzlo Obliviate?
Klíčová slova:


|< 10 11  >|