Povídky čtenáře/čtenářky kve8
z fandomu Harry Potter

A Special Kind of Lesson

Odkaz | Autor: General_Kyla | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape/Draco Malfoy | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Professor Snape has had enough of Harry‘s bratty behavior and punishes him with the help of his favorite student, Draco Malfoy. (Warning! Please read the tags before you proceed.)
Klíčová slova: pwp, piss kink


Po plese

Odkaz | Autor: ivikbublik | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Luna Lovegood, Ginny Weasley, Hermione Granger | Rating: explicitní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: varování: 18+, PWP poznámka: komiks HP panenkami, pokračování komiksů Přípravy na ples a Na plese děj: Jaké bude ráno po plese?
Klíčová slova: Komiks


Svrchovaná

Odkaz | Autor: greenie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Bradavice jsou nekouzelnická dívčí internátní škola. Fňukna Snapeová jednoho dne zajde příliš daleko, čili AU femmeslash v němž jsou Severus Snape a Sirius Black děvčata.
Klíčová slova: AU, fisting, PWP, femslash (více méně)

kve8:
“nemám slov, tento preklad ma doviedol do šialenstva, nikdy som neprežila takéto vlny vzrušenia pri čítaní poviedky, ako práve pri tejto :D. čitateľ sa občas stráca v deji (čo ktorá postava robí, kde sa nachádza) ale nie je to nič, čo by sa nedalo čítať.”
jesssnape:
“...”
Adelaine:
“Přiznávám se, že nebavilo.”
kami:
“Robiť mi z nich ženy... a ešte z nich dvoch, keby to bol Remus, ani nepípnem, ale takto... nie, nie.”
Benny:
“Četla jsem jediný femslash a to tento.Oslovovt se přijmením a přitom mít prsty v cizí vagině, copak na to jde zapomenout?:)Pěkné..pěkné(sakra nebudu nakonec lesbička?)”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Tohle mi utkvělo v paměti, už jen ztoho důvodu, jak se oslovovaly - celou povídku jen Snapeová a Blacková... Rozhodně to má něco do sebe.”
bedrníka:
“Technicky vzato je to femmeslash, ponevadž Snape a Sirius jsou tu děvčata na mudlovské střední škole, ovšem svým předobrazům jako by z oka vypadly. Výborně napsané a velice realistické.”