Povídky čtenáře/čtenářky kripolik
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Stránky: 

Srdce bez společníka

Odkaz | Autor: Michmak | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger, Harry Potter, Nettie Pomfreyová | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Je po válce, Voldemort je poražen. V závěrečné bitvě se Hermiona Grangerová zcela nečekaně vrhne před Severuse Snapea, takže ji zasáhne neznámá kletba, kterou na něj vyslal Lucius Malfoy. Díky tomu leží v kómatu v nemocnici U svatého Munga a její stav je už několik měsíců beznadějně stejný. Pokusy o zjištění, jakou kletbu Lucius použil, selhávají a za Hermionou chodí pravidelně už jen jeden člověk. Ačkoliv vlastně ani pořádně neví, proč to dělá, každý večer přichází Severus Snape a usedá k Hermioninu lůžku...
Klíčová slova: snamione


Srdce na dlani

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/AB, SS/HP, SS/Smrtijedi | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: „Hlupáci, kteří nosí okázale svá srdce na dlani, kteří nedokáží vládnout nad svými city, kteří se utápí v nešťastných vzpomínkách a nechají se tak snadno vyprovokovat – jinými slovy, slaboši...“
Klíčová slova: Znásilnění.


Strnulosť

Odkaz | Autor: galfoy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Hermiona Grangerová a spol., Draco a Lucius Malfoyovci | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 21
Shrnutí: Rád zachránil Draca a Luciusa po tom, čo sa voči nim obrátil Voldemort. Všetky bezpečné domy sú plné a Hermiona Grangerová je jediná, ktorá ich môže k sebe vziať. Bude súhlasiť po tom, čo utrpela také drastické nervové zrútenie?
Klíčová slova: Dramione


Svazek

Odkaz | Autor: Anna Fugazzi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Originál: Bond / Shrnutí: Další z příběhů typu "Harry a Draco jsou přinuceni být spolu něčím mimo jejich kontrolu a bla bla bla". Protože každá autorka HD musí nejméně jeden napsat.
Klíčová slova: drarry

Tereza:
“Jedna z prvních drarry, co jsem a četla a také jedna z mých nejoblíbenějších, ke které se v průběhu let vždy ráda vracím.”
DenDella:
“Svazek je pro mě dost sympatické dílo, ačkoli jsem v něm neobjevila žádné kouzlo, jako v jiných povídkách. Je promyšlené, dlouhé tak akorát a hodně se mi líbila ta postupnost a vývoj vztahu hlavních postav, stejně jako to, jak to bylo postavené na studentech a kdo komu je nebo není věrný. A je to jediná povídka, kde se mi líbila Pansy. První část skvělá a poutavá, druhá byla skvělá jen v tom rozhodování se ohledně stran a celkově problémy s postavením v kolektivu. Zbytek mi ale přišel trochu zvláštní, celé obnovování svazku a hledání pachatelů bylo dost zmatené a uspěchané včetně přeslazeného konce. Celá záležitost svázání je sice neobvyklá, ale alespoň dává smysl.”
Makkakonka:
“...”
levandulka:
“Jelikož jsem před touto povídkou četla povídku s podobným tématem, moc se mi do ní nechtělo, ale až jsem překousla začátek, tak mě to pohltilo. Je čtívá, vtipná a všechno má v povídce svůj čas. Na povídku budu vzpomínat a můžu jen doporučit!”
ygritte:
“Pěkně zpracované téma nuceného svazku v drarry, a to i přesto, že mám obecně problém s tématem hlubšího vztahu v době studia v Bradavicích. Ne snad, že by mě to jakkoliv pohoršovalo (nedejbože!), ale jsem přesvědčená, že na střední škole studenty (obzvlášť mužského pohlaví) víc zajímá sex než partnerství jako takové. Ale autorka si s tím poradila skvěle. Lepší 4.”
Rulie:
“Nevím, jak se mi povedlo tuto povídku vynechat a dostat se k ní po dlouhé době, ale nějak se povedlo. Povídka je dobře napsaná a solidně se čte - sem tam jsou nelogické skoky nebo posuny v ději, ale na čitelnosti to neubírá.”
Popelka:
“Jedna z prvních Drarry povídek, které jsem četla, a vůbec nejlepší příběh o nuceném svazku. Povinnost každého Drarry fanouška. 4-5, nesoudím přísně, mám pro ni slabost.”
Extasy:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“2015 - Krásná povídka. Uznávám jedna z těch kde logika děje občas trochu pokulhává, ale vše to vynahradí popis pocitů našich dvou hlavních hrdinů a jejich pozvolné změny a zvraty. :) Já si povídku užila. A na mě by mohla být klidně i delší. :) - 2016 - čteno již po několikáté, za mě jedna z nejlepších Drarry!! jen mě trochu mrzí nedořešení války, která se tam tak moc řeší, přesto rozhodně 5*!!”
Nel-ly:
“Tohle je jedna s quilty pleasure, kterou si fanoušek drarry musí přečíst a nemůže ji nemilovat, přestože v druhé polovině se už zbytečně táhne a chvílemi plynulost příběhu vázne.”
KalamityJane:
“Lituju jen, že jsem si tohle nepřečetla už před několika lety. Ačkoliv vynucený svazek miluju ve SNarry, na Drarry je tohle první povídka na tohle téma, co jsem četla, a je to láska na první přečtení. KOnec na mě působil tak nějak neukončeně, jako by se ho už autorka chtěla zbavit, ale všechno ostatní se mi neuvěřitelně líbilo. Oceňuju zejména charaktery postav, hlavních i těch vedlejších, zajímavě pojatí byli zmijozelští.”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Už jsem vám říkala jak nesnáším kamkoli se registrovat, abych si mohla přečíst povídku 18+?Ano, udělala jsem to, naštěstí existuji dobré kamarádky, které vám to pošlou.Šla jsem do téhle ff s nadšením.Nucený svazek a drarry?Kdykoli:)Ty zápletky ohledně jejich spojení jsou vždy..zkrátka berte to s nadhledem.Bavilo mě jejich sbližování, které trvalo do 10kapitoly.Pak bylo pár kapitol hodně nudných a víceméně od 16/17kapitoly, možná i dřív, tušíte směr jakým se to ponese.Velké plus(pro mě)bylo jejich chování-krásní nadržení králičci, co do toho buší hlava nehlava.Také začínám v drarryovkách milovat, jak se chová Pansy.Chtěla bych jí, nejen jako kamarádku, která vás uklidní(i tělesně).Porážka Voldemorta byla neotřela a líbila se mi víc než sálodlouhé popisy boje.Známka se pohybuje mezi 4-5, za sebe se přikláním k vyššímu hodnocení.”
bwews:
“Uf, četla jsem už je to déle, tak napíšu co si vybavím. Každopádně mám ráda dlouhé kapitolovky, téhle by však prospělo zredukování textu tak o třetinu ideálně. Jinak mi vývoj příběhu vyhovoval.. nic násilného, postupně vyvíjející vztah; A Harry s Dracem dle mého gusta:). Rozhodně moje oblíbená, přečtu zase, za čas // Přečteno znovu a zvyšuji hodnocení... Ty dvě kapitoly někde ve prostřed jsem vynechala a vůbec, čert to celé vem, pro mě prostě nejlepší Drarry :)”
Akkarra:
“Když pominu to, že už koncepce silně kulhá, tak to mělo být aspoň o takových 7-8 kapitol kratší, takhle je to hrozně roztahané se spoustou hluchých míst - prostě mi to přijde násilně natahované, jenom aby se nahnala délka. Zvažuju i hodnocení 2, ale rozhodla jsem se, že budu hodná.”
Mrmla:
“Souhlasím s Akki.”
Adelaine:
“Momentálně moje nejoblíbenější Drarry. Takhle, abychom si rozuměli, takhle debilní a nevěrohodný způsob nuceného svazku jsem snad ještě nikdy nečetla, nicméně dál to pokračuje velmi dobře, žádný náhlý přerod vztahu, názorů, ničeho. Mně prostě strašně baví se rozhodovat mezi tím, co je správné, v co věřím, co po mně chce okolí a co chci já. A tady mi to přijde velice pěkně zpracované. Ke konci občas logika taky pokulhává a epilog je násilně přecpaný, ale prostě celkově je to pěkně napsané dílo, skvěle přeložené, a kdyby nebylo těch logických ohromných děr, byla by to 5”
kripolik:
“...”
Tintinka:
“Moc hezký příběh, ke kterému se někdy ráda vrátím :-)”
te.ss.sa:
“??”
belldandy:
“9/10. Nu, drrary o nuceném manželství. Tedy o páru, na který si nepotrpím - s ohraným tématem k tomu. Jenže ... líbí se mi to. Vedle Redeem me je to v tuto chvíli asi má nejoblíbenější drarry. (Uznávám, že jich znám málo.) Čím to tedy je? Zkrátka, někdo to umí nadávkovat, okořenit, neodklonit úplně od věrohodnosti a přesto dodat potřebné drama, dodat ono kýžené něco ... Vývoj vztahu byl pěkně nadávkovaný a působil dostatečně věrohodně. (Že bych si už na to drarry zvykala :) ?), promíšené to bylo lehkým humorem, ( pravda pořád dokola založeném na principu - vezmeme něco zcela soukromého a uděláme z toho věc veřejnou.) a na závěr to potřebně gradovalo. Dospělí tu s výjimkou Luciuse Malfoye zaujímají podružnou roli (Mám pocit, že Brumbál tu dostal stěží větu a Snape odhadem dvacet:) ), o to významnější postavení připadlo Harrryho a Dracovým spolužákům. Nakonec to snad ani tolik není o nuceném svazku, ale povedlo se z toho udělat příběh o životních volbách. SPOILER! Druhou část, kde svůj vztah Draco a Harry (dost neúspěšně) tají, mám raději než tu první. Rozdílné smýšlení a pozice v nepřátelských táborech zde nejsou nepodstatným problémem. Nakonec je to klíčová věc. A Draco je, přes snahu se tomu vyhnout, pod tlakem vyhrocených okolností, nucen volit mezi dvěma stranami - mezi postavením a (řekněme) láskou :), loajalitou k těm „správným“ věcem, které se ode mě očekávají, a prostou loajalitou k někomu, kdo je mi blízký. A toto volbu udělá tak přesvědčivě nerad, že jsem mu to vážně uvěřila. :)”

Ternerdess Provocative

Odkaz | Autor: Severina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry zase dostal školní trest od Snapea. Jak dokáže zdánlivě klidný běh věcí narušit jedna malá neškodně se tvářící lahvička? Čtěte a uvidíte…. 
Klíčová slova: lemon


The Prisoners Of Azkaban

Odkaz | Autor: The Unusual Suspect | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DaphneG | Rating: M (16+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Můj pokus na téma 'Potter v Azkabanu'. Harry and Daphne strávili poslední 4 roky v Azkabanu za zločin, který nespáchali. Dark! Powerful! & Unforgiving! Harry & Daphne. Graphic violence, sexual situations and some dark humour. You've been warned.
Klíčová slova: bashing Brumbála, bashing Weasleyů, Temný Harry, mocný Harry, Azkaban, , Harry neprávem v Azkabanu, týrání


Time for Changes

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Sirius Black/Annie, James Potter/Lily Evansová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Harry zabil Voldemorta. Ovšem po střetu Harryho Pottera s Angelique d´Armane Lewis(sestrou Fleur) oba zahalí modrá mlha a oni se probudí v době kdy v Bradavicích studují Pobertové a samozřejmě i Severus. Harry a Annie se musí vydávat za nové studenty dokud Brumbál nepřijde na to, jak je vrátit zpět. Mají šanci na návrat? A pokud ano budou se chtít vůbec vrátit?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, James Potter, Lily, Angelique d´Armane Lewis (původní odkaz: http://pooky10.blog.cz/rubrika/time-for-changes)


Třiapadesát příběhů o Snapeovi a Blackovi

Odkaz | Autor: Amanuensis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 53
Shrnutí: Poznámka překladatele: Výzva (challenge) je téma, vymyšlené obvykle organizátory a/nebo účastníky festu. Autor, který se chce festu účastnit, si vybere libovolnou výzvu a napíše na ni povídku. Amanuensis vtipně zpracovala všech 53 výzev Intimate Enemies.
Klíčová slova: humor, parodie


Unwell

Odkaz | Autor: SocksForDobby | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-09-23 | Počet kapitol: 96
Shrnutí: Severus Snape si po válce myslel, že jeho jméno bylo očištěno. Nikdy si nemyslel, že doživotní otroctví pro smrtijedy se bude vztahovat i na něj. Přesto je silný. Nenechá se zlomit.Varování: násilí, vztek, otroctví, vulgarismy, nedobrovolný sex, krvavé scény, něco jako AU, Vítěž DH awards. Překlad všech 96 zveřejněných kapitol dokončen 2019, nicméně fanfikce jako taková zůstává nedopsána; překlad také zveřejněn na Wattpadu: https://www.wattpad.com/user/41yellow
Klíčová slova: Snarry, násilí, nedobrovolný sex, vulgarismy, otroctví


Všechno není ztraceno

Odkaz | Autor: Eriador117 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Cedric Diggory, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 68
Shrnutí: Přeložily Adelaine, Izmy R.I.P, Nelie, Sirina. Harry se zamiluje do Cedrika, avšak do jejich mladé romance krutě zasáhne Ten-jenž-nesmí-být-jmenován. Kdo zaplní prázdnotu v Harryho životě a vytáhne ho ze dna žití? A jaká temná tajemství skrývá Brumbál za svými úsměvy?
Klíčová slova: Slash, romance, AU a OOC, Mpreg.


Všetko to začalo návštevou Gringottbanky

Odkaz | Autor: jadedragon36 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape a další | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2012-06-03 | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Voldemort je mŕtvy, Harry nakoniec absolvoval Rokfort a je pripravený žiť svoj život ale jeho svet sa prevrátil na ruby, keď si uvedomil, že z jeho priateľov sa stali nepriatelia a nepriatelia priateľmi; ten, koho miloval nenávidí, ten, koho nenávidel miluje; chudobný sa stane bohatým; ten, komu najviac veril bol tým kto mu najviac ublížil. Objaví sa nový Temný pán a ukazuje sa, že je to pradávne zlo. A všetko sa to začalo návštevou Gringottbanky. HP/SS, DM/HG, NL/LL. Alternativní překlad do češtiny od Fruska46 (zatím také nedokončený, ale probíhající i v roce 2021): https://www.wattpad.com/802265393
Klíčová slova: po válce, Snape žije, Fred žije, mocný Harry


Vykúpenie Draca Malfoya

Odkaz | Autor: Luckei1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová, Severus Snape a všetci ostatní | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: "Sledoval som ťa rásť odkedy si bol dieťa, Draco. Prešiel si od toho rozmaznaného, arogantného a ufňukaného decka k mladému mužovi, ktorý je ochotný ísť voči tomu, k čomu bol vychovávaný celý život, kvôli tomu, aby urobil správnu vec. Nakoniec si vyrástol zo svojej zbabelosti jedine, aby si si ju musel znova nasadiť ako masku, tak aby mohol uskutočniť svoj úhybný manéver."
Klíčová slova:


Vysoká cena - High Priced

Odkaz | Autor: Cheryl Dyson | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Harry je víla...
Klíčová slova: víla, humor, romantika , Drarry


Vždy som chcel len teba

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus, Harry, Minerva, Neville, Marcus Flint, Duncan Zabini... | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Autorka: Tess/ Tesska/ Testrálka. Shrnutí: Harry začal učiť v Rokforte, keď si to s vysnívanou kariérou aurora rozmyslel. Strašia ho staré prízraky v podobe bývalého profesora elixírov. Zdá sa, že si konečne vstúpil do svedomia a teraz oľutoval všetko, čo proti nemu kedy mal. Vrátane vraždy Dumbledora. - Podarí sa mu získať Snapovo odpustenie? Dozvie sa od svojho profesora - čo by Snape nepovedal normálne ani živej duši - že mu Potter zrazu a z celkom nevysvetliteľnej príčiny nie je ľahostajný? Webarchiv: https://web.archive.org/web/20230316101524/https://media1.wgz.cz/files/media1:5640fc47e1d75.pdf.upl/V%C5%BEdy%20Copy.pdf
Klíčová slova: sex


Zašukáme si?

Odkaz | Autor: Bernice Russell | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape / Hoochová | Rating: 18 + | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Originální název: Fancy a fuck? / Poznámka: Prastará povídka z roku 2002. :) U originálu je docela pěkný (a naprosto nevinný :)) obrázek od Mawkish. Zde: http://members.ozemail.com.au/~brussell/nicetits.htm . POZOR! Zařazení do SLASHe či HETu je v tomto případě sporné! :)
Klíčová slova: pwp


Zelená a bílá

Odkaz | Autor: Rankl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, DM, HG, LM, SS, AB... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-03-02 | Počet kapitol: 55
Shrnutí: Jaké by to asi bylo, kdyby na začátku Moudrý klobouk přesvědčil Harryho, aby šel do Zmijozelu?
Klíčová slova: Harry ve zmijozelu


Žádný člověk není ostrov

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Při pátrání po tajemstvích bratří Pewerellových zasáhne Severuse kletba a stane se neviditelným. Jediná možnost jak se z této situace dostat je najít jednoho z potomků Ignota Pewerella - a jediný žijící potomek je (překvapivě) Harry Potter. Ovšem kde je Chlapec-který-zabil-Vy-víte-koho? (Děj se odehrábá po válce)
Klíčová slova: HP/SS , Snarry


Stránky: