Povídky čtenáře/čtenářky kattyV
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 20%

Harry Potter a Volanie krvi

Odkaz | Autor: Donna | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 139
Shrnutí: Je to šiesty a siedmy ročník v Rokforte, hlavná dejová línia je vzťah Harryho a Snapa, vedľajších je mnoho.
Klíčová slova: severitus


Za hranice času

Odkaz | Autor: Forever_Natie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: G – pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 37
Shrnutí: Ze zrcadla na mě koukal vysoký a hubený blonďatý chlapec. Toho kluka jsem už párkrát viděl, nikdy bych se ale na ulici nezastavil, abych si ho prohlédl. Možná kdybych viděl ty zelený oči, které potkávám už patnáct let. Ano, byl jsem to já. Chlapec, který zůstal naživu, se nepoznává ani v zrcadle. Odraz v zrcadle se pousmál a bojoval s motýlkem, kterého se snažil nějak zavázet. Vzpomínal jsem na svůj první ples před rokem. V té době jsem byl zamilovaný do Cho, havraspárské dívky s černými vlasy. A teď? Nevím ani, kde jsem. Nevím, co se stalo, ale tohle všechno je podle mě až za hranice času. Když se Harry vrátí v čase, zjistí, že něco nehraje. Nic nechápe. Má nový vzhled, jméno, ale i minulost. Nikdo o něm nic neví, ale on zná všechny. Příběh o chlapci, který zůstal naživu, Pobertech a princi dvojí krve. Pojďte se s němi vydat do neznámého světa a pomáhat jim v dobrých i zlých časech.
Klíčová slova: Severitus, cestování časem, skrytá identita, Pobertové


Zapomenutý deník

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/ Lily Evansová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Co ukrývá starý, otrhaný deník za strašlivá tajemství, která by raději měla zůstat ukryta? Číst či nečíst? To je oč tu běží. Harry Potter se bude muset rozhodnout.
Klíčová slova: Snape, Pobertové

kattyV:
“Mohlo by to být dobré, ale jaksi nebylo. Především z důvodu jedné, zásadní chyby. Pokud je to příběh o tom, co se Harry dozvídá z deníku, musí to být opravdu deník, co vypovídá. Mezipasáže, viděné pohledem zvenku byly zbytečné. Harry ale ví, co se v těch scénách dělo (ano, jistě, mohly v deníku být, přestože čtenář je vidí objektivněji, průšvih je v tom, že vlastně nemohly, protože jsou mnohdy i mimo Severusův obraz. Takže, ví o nich Harry, neví, co ví Harry, co čtenář???) No nic, jen jsem to prolítla a opravdu mne to nenadchlo. Navíc, docela dost chyb.”
Ostravanka:
“q”
kami:
“...”
Aha_Lucia:
“príjemne ma prekvapila dĺžka poviedky. Severusove zápisky sú zaujímavé, v mnohom vysvetľujú prečo sa Severus chová tak, ako sa chová. Voldemortove mazanie medu popod nos si takmer vybralo svoju daň, no nakoniec to dopadlo tak, ako to dopadlo. Chcelo by to pokračovanie, ale inak hodnotím 5.”
ZJTrane:
“Myslím, že som túto poviedku už čítala, vrátim sa k nej keď budem mať náladu na depku. Asi mi z nej bude poriadne smutno.”
Akkarra:
“Úžasná, dlouhá povídka ke které se neustále vracím. Místy je mi tady Severuse strašně líto, rozhodně to neměl jako dítě a ani jako dospívající lehké. Zapisky z deníku z velké části vysvětlují, proč je profesor Snape takový, jaký je.”