Povídky čtenáře/čtenářky jesssnape
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Stránky: 

*Vzpomínky*

Odkaz | Autor: Lumos | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Levandule Brownová aj. | Rating: 15 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Hermiona se rozhodla zachránit Severuse Snapea poněkud kontroverzním způsobem. Měla k tomu právo? A co měla dělat potom? Jak tím zasáhla životy ostatních i svůj?
Klíčová slova: Vina, ztráta paměti, amnézie, láska


<3!

Odkaz | Autor: ghot | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Everything old is new:analingus.
Klíčová slova: Drarry, rimming, fanart


A Steamy Romance

Odkaz | Autor: alisanne | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Bill Weasley/Neville Longbottom, Severus Snape/Harry Potter | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry’s worried about Neville, but Neville has everything in hand.
Klíčová slova: Snarry, BW/NL


Absolventské dary

Odkaz | Autor: Laurenke1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry Potter je absolventem školy, ale co dostane za dárky k ukončení studia?
Klíčová slova: zábava


Afrodenzia

Odkaz | Autor: Nel-ly | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Remus Lupin/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zoofilní pohádka pro dospělé
Klíčová slova: Sex s vlkodlakem, RL/HG


Agorafobie

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Draco Malfoy, Harry Potter, Lucius Malfoy, | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lucius navštíví Harryho a Siriuse na Grimmauldovově náměstí 12 a požádá Pottera aby pomohl Dracovy uvězněnému v tenatech alkoholu, drog a sexu.
Klíčová slova: SB/DM

belldandy:
“Budu upřimná v odůvodnění svého hodnocení. Existuje jistá míra, ve které je možné jiný komentář považovat za jiný názor. Pak existuje taková míra, že si jeden říká, že hloupost je prostě třeba vyrovnávat. Posuzovat fanfiction podle míry svého osobního zranění, že má oblíbená postava trpí víc než si zaslouží, je dle mého ta druhá eventualita. Jinak, Draco je samozřejmě kanonicky mizera, který klidně svede vlastní chybu na druhého jen když si zachrání vlastní zadek. Ale to - samozřejmě - nemá zásadní vliv na fakt, co se mu můžu nebo nemůže ve fiktivním příběhu stát. A jestli mu chce někdo jeho charakterní profil vylepšit tím, že ho nechá osvobodit se od vlivu jeho aristokratické smrtijedské rodiny, té party pozérských povýšenců, já nejsem úplně proti. Taky teda vycházím z představy, že kouzelníci to mají ve věcech jako alkohol a spol. úplně stejně jako mudlové. Informace, že nepijí alkohol, by pro mě byla naprostá novinka. A jestli nemají nikdy sex, tak jsem přehlédla, že používají kouzla i k rozmnožování. I když možná je to jako v Monty Pythonově Smyslu života, že tam mají postavy sex JEN když plodí děti. Upřimně, tohle není má oblíbená od Lanevry, ale mám pocit, že i tak si zaslouží být hodnocena z nějakých rozumných pozic, takže dá-li někdo bezhlavě odpad, tak snad já může dát pět a pořád se ve výslednici ocitneme stěží na neutrálních třech, takže dle mého je to fér.”
Malá myš:
“Tak tohle si Draco opravdu nezasloužil, taková čistá, nezkažená nevinná duše, tolik výjimečná a ojedinělá, jakou se nikdo jiný pochlubit nemůže. Škoda že není takových lidí jako je on více, možná by svět pak nebyl tak zkaženým místem... Krom toho, on je demisexuál a takový člověk by za boha takových věcí o kterých je tu psáno, nebyl schopný, vlastně by ho to ani ve snu nenapadlo. Draco je člověk, kterému jde o čistou lásku, city a emoce, než o sexuální život. Navíc, on by nevěděl, co jsou to drogy, to je čistě mudlovská záležitost a mudlovský styl "zábavy". On je jiný a má jiné zájmy a jiné smýšlení, než většina lidí. I kdyby se o drogách dozvěděl, nezajímaly by ho. Mu jde v životě o úplně odlišné věci, než o takové povrchní pitomosti které dělají mudlové, kteří neví co jiného by mohli tak dělat (chlastat, sexovat, fetovat). A kromě tohototo, on svou rodinu miluje nadevše a nebyl by schopný, je opustit. Nojo, ale koho to zajímá, nikomu na Dracovi doopravdy nezáleží, nikdo jej skutečně nemiluje, lidé si jej chtějí představovat dle svého a přetvořit si ho dle obrazu svého. Ale proč? Proč někoho tak moc jedinečného, měnit? To jaký Draco je, ho dělá naprosto výjimečným. Nač si jej představovat jiného, než jaký je? Nač měnit celou jeho osobnost? To už pak není on. Jsem hrdá na to, že ho miluji takového jaký je a nepotřebuji o něm fantazírovat a dělat z něj úplně jiného člověka... Je mi Draca tak líto, každý ho chce mít dle obrazu svého, i jeho vlastní rodiče ho nebrali takového, jaký prostě byl. Je to smutné, jak si jej každý mění, přetváří. Nikdo nevidí, jak moc úžasnou osobnost má. Nebo spíš, nikdo to nechce vidět... Tohle si Draco opravdu nezaslouží. Není žádnou hračkou, aby si s ním každý dělal co chce a měnil ho, ničil ho.”
DenDella:
“Skvěle napsané, docela často se k tomu vracím a vracet budu.”
AdelleR:
“...”
jesssnape:
“...”
kami:
“Túto mám rada, je fajn. :)”
Memorin:
“...”
Mrmla:
“Pěkné”
ZJTrane:
“Veľmi zaujímavá dvojica. Zranený ustrašený Draco posadnutý sexom... alebo ani nie posadnutý ale krátiaci si dva roky v izolácii? Som rada, že to Sirius nevzdal a dokázal Draca presvedčiť na ten prvý krok von, ale stále mám pocit, že sa mu po chvíli vytrhol a utiekol späť do svojho "bezpečia" Páčilo sa mi ale rada by som si prečítala ako sa darila Siriusovi ďalšia terapia. Snáď to nevzdal.”
Benny:
“První třetina, dvě třetiny osazenstva na sračky(ten třetí se na teptve chystá)Výlet do domů neřesti;Potter je opravdu ružolící se blbeček, Sirius nezklamal:D Sex nekomentuju, čučíme na stejné pornofilmy.Ale Lani, ten konec..po dvou letech agorafobie nevyvedeš člověka jen tak ven z bezpečí.(Sorry, ale na logice si zakládám)3-4.//Lanevra mi po mailu vyhrožuje fyzickým napadením(nakopáním prdele)Kdybych se neozývala, volejte prosím policii.”
Akkarra:
“A Potter, patřičně vyzbrojený zachráncovským komplexem, se skutečně vydá promluvit Dracovi do dušičky, aby ho zachránil. Následuje jeho vyhazov- jako psycholog se fakt neosvědčil - a záchrané mise se ujímá Sirius Black. A pěkně po svém... ;) Najdou se věci, které by se daly vytknout, ale k čertu s nimi! Sirius a Draco k sobě pod Laninou taktovkou tak perfektně sedí, že mě mrzí, že toho s nimi nenapsala víc.”

Ambivalence

Odkaz | Autor: Tofiam | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy | Rating: od 15 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Ambivalence" by se dalo jinak říct jako "neslučitelnost". Milovat je někdy neskutečně těžké. A přesto, zkusíte to, rozbijete si hubu a co dál? Uděláte to znovu a znovu, dokud vás nevezme smrt? Severus ne. Nejhorší, co můžete udělat, je zamilovat si pouhou skutečnost. Nikdy nechtějte žít v něčem takovém, jako je v tomto příběhu... Nikdy. Nehrajte vabank se světem ani s láskou. Jednou se vám to nevyplatí a ten svět vás srazí na kolena. A víte čím? Tím, že hraje vabank s vámi. S vaší malou osobností, která si myslela, že má vše pod kontrolou a vše, o čem jste kdy snili. Nemáte nic, nikdy. Pokračujeme tam, kde jsme skončili. Zde je povídka rozdělena na kapitoly: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/2154|Ambivalence/
Klíčová slova: neslučitelnost, romantika, erotika, psychologické, drama, válka, melancholie


Anything - fanart

Odkaz | Autor: mirisima | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape, Brumbál | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: I always have to cry when I think of this scene.... ;) No not really, but i like it, because it gave him a deeper Character.
Klíčová slova: Snape, Brumbál, fanart


Banishment

Odkaz | Autor: Cheryl Dyson | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Pansy Parkinson | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jeden zlomyslný žert, který oba postrčí do sprchy:)
Klíčová slova: PWP, Drarry


Bezděčná schůzka s osudem

Odkaz | Autor: crise_cardiac | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/originální mužská postava | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus si s přispěním syna hospodského začíná myslet, že není jako ostatní kluci.
Klíčová slova: první sex


Bezstarostná jízda

Odkaz | Autor: switchknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sirius si trochu moc všímá své motorky. Remus trochu moc žárlí. Překlad: Sinam Llumi --VAROVÁNÍ: Prosím nečtěte povídku, pokud jste citliví na vulgarismy. V tomto ~P~W~P~, pojednávajícím o tom, jak jeden chlap ohnul druhého přes motorku, je 14 [20, pokud čtete originál] víceméně sprostých, leč běžně užívaných slov. Big fucking deal.
Klíčová slova: PWP, fluff, orální sex


Bláznivo, úprimne, hlboko

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, George Weasley/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Všetci si mysli, že sa Harry zbláznil, keď sa spriateli s hadom.Dokonca nenájde podporu ani u svojich priateľov.On však nepochybuje.Najlepšie vie, ako sa veci majú.Musí zachrániť človeka, který mu pomohol najviac a sám za to nič nežiadal. Webarchiv: https://web.archive.org/save/https://media0.wgz.cz/files/media0:56411b077fc6b.pdf.upl/Bl%C3%A1znivo%2CuhPDF.pdf
Klíčová slova: Snarry, Prokletí, Snape přežil útok Nagini


Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Odkaz | Autor: anitaray | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: AB | Rating: bez omezení (G) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brumbál měl jeden ze svých geniálních nápadů: sedl si a sepsal svoji strategii. Překlad povídky Dumbledore´s 21-Point Master Plan od anitaray. Přeložila ioannina
Klíčová slova: humor


Být tvým kocourkem

Odkaz | Autor: Mamodo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Harry je během hodiny přeměňování zasažen nepovedeným kouzlem a zažije drastickou proměnu.
Klíčová slova: Snarry, kocourek


Captive

Odkaz | Autor: thilia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Luna Lovegood/Bellatrix Lestrange/DE | Rating: NWS | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: anal, non-con/rape, sex, threesome, art


Care_about_him

Odkaz | Autor: Aznara | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape, Draco Malfoy, Narcissa Malfoyová | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Comics o Dracově zbabělosti
Klíčová slova: Comics


Cat Eyes

Odkaz | Autor: DhalaElenaAngel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, HG, RW, GW, AB, LV, RB, LM, DM a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry už dlouho neví, za co má teď vlastně bojovat a zvláštní chování jeho přátel ho nutí k zamyšlení, především když Ron ztratí nervy, protože mu nemůže dát peníze, jelikož při sobě žádné nemá. Frustrovaný utíká pryč, jen aby ho zasáhlo kouzlo, které bylo určeno Ginny a které ukáže, že její zájem nepatřil jemu, ale jeho trezorům u Gringottových. Nyní, uvězněn ve své zvěromágské podobě, šokovaný věcmi, které se dozvěděl, se v dešti plíží Prasinkami, až je zvednut - a tím se dostává z bláta do louže...
Klíčová slova: Snarry, AU, všechny postavy OOC, zlý Brumbál, Ron i Hermiona...


Cena, kterou splatíš

Odkaz | Autor: paní archivová | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: PWP, BDSM
Klíčová slova: Draco/Ron, PWP - POVÍDKA SMAZÁNA


Co může způsobit úsměv?

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, další profesoři | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ve Velké síni nastane poprask, když se Severus Snape… (povídkový cyklus "Děda a babi zasahují", příběh první)
Klíčová slova: humor , Snarry


crappy snarry

Odkaz | Autor: AbsentStalker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Utrpení Snapeovo
Klíčová slova: Snarry, Fanart


Čajový dýchánek

Odkaz | Autor: Falkira | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vánoce v Bradavicích nemusí být osamělé.
Klíčová slova: PWP, Vánoce


Čas ...

Odkaz | Autor: Autumns_Slumber | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Harry našel a zničil všechny viteály, ale předtím, než se snad naposledy postaví Voldemortovi, chce vědět, jestli na něj po válce čeká šťastný život. ( Nebere v potaz závěr Prince dvojí krve a celé Relikvie smrti. )
Klíčová slova: snarry


Ďalšia dobrá šlamastika

Odkaz | Autor: Lilyseyes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/ Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nehoda s časovratom má pre Severusa Snapa nečakané následky, najmä keď mu Harry pribehne na pomoc.
Klíčová slova: péče, porozumění, časové posuny, sex


Děsivá epopej o sázce ukrutné

Odkaz | Autor: Jane Sofron | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Ron Weasley, Neville Longbottom, Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry a Neville se vsadí o to, že obarví Snapeovi hlavu na blond
Klíčová slova: poezie, humor


Dokud nás smrt nerozdělí

Odkaz | Autor: Nexin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry už nechce být sám, a tak se rozhodne s tím něco udělat.
Klíčová slova: manželství


Stránky: