Povídky čtenáře/čtenářky brandivina
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Pandořino tajemství

Odkaz | Autor: Nimori | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Některé věci jednou otevřené už se nedají zavřít.
Klíčová slova: humor, PWP, počítač, sex , snarry


Pohádka o nedokončeném polibku

Odkaz | Autor: emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Bylo, nebylo, jednou se stalo, že se Severus Snape a Harry Potter políbili. Mladší muž ovšem po střetu s Temným pánem záhadně zmizel a nikdo nevěděl, kde je, ani co se mu stalo. Severus Snape zůstal sám v kouzelnickém světě a stal se miláčkem dychtivých davů. Pak do jeho osamělého života náhle zasáhl Albus Brumbál, který trval na tom, že na Severusovu počest uspořádá ples, a mistr lektvarů byl přesvědčen, že se svět úplně pomátl. Když ovšem jednoho dne zcela náhodou potkal ušmudlaného muže, který mu odmítl prozradit svou identitu, začal pátrat na vlastní pěst a zjistil, že ples je tou poslední věcí, které by se měl obávat. Kapitoly mají dvě části.
Klíčová slova: pohádkový příběh, snarry

Badinek:
“Miluji klasické pohádky a jejich trochu upravené moderní podoby snad ještě víc. Tohle je ta nejkrásnější alternativní popelka jakou jsem kdy četla a někdy se do ní také ráda začtu znova.”
Keta Mar:
“:-)”
Fleur Tera:
“Pekne napísaná rozprávka”
Extasy:
“Perfektní povídka s pohádkovým podtextem a pohádky já ráda. Délka mi vyhovovala, ale je pravda, že takový námět by si klidně zasloužil i dvakrát tak dlouhou stopáž. Opět jeden z dokonalých překladů, co se mi dostaly do ruky. Smekám! Víc takových pohádek, prosím :)”
Velká_koule_chaosu:
“Četla jsem už několikrát.”
LiviaCullen:
“Poviedku som mala prečítanú na jeden dych. S kľudným svedomím by som ju mohla prirovnať k poviedkam na úrovni Elyzejskeho klíču. Jediná vec čo by som na tejto poviedke zmenila je jej dĺžka. 6 kapitol, síce dostatočne dlhých je hrozne málo na takúto poviedku od ktorej som sa nevedela odtrhnúť.”
brandivina:
“...”
Rulie:
“Moc pěkné zpracování popelky :D do světa HP ....”
jesssnape:
“3 - 4”
Benny:
“Milá pohádka”
Adelaine:
“Jako pohádka na dobrou noc to bylo výtečné:). Líbilo moc, jen Jeden princ mezi všemi se mi líbil víc, tady taková hezká 3.”
ZJTrane:
“Pekné. Taká rozprávka...”
Akkarra:
“Aneb Walt Disney přijel do Bradavic... ;)”
evica:
“Prostě pohádka... ale krásná...”
mariaa:
“?”
Mrmla:
“--”
finde:
“:-)”
belldandy:
“Taková milá naivní pohádka. Zajisté to nemá být bráno zcela vážně. Napsat, že zápletka je prostomyslná a jednání postav ne vždy pravděpodobné, je ještě docela eufemismus. Celé je to podřízené především odvyprávění pohádky o Popelce. Každopádně mi to z pochopitelných důvodů silně asociovalo klip Золушка, který jsem díky tomu na FF deník nedávno přidávala. Nyní mám v hlavě tuhle fanfikci a onen klip spojené. A líbí-li se mi jedno ... :) Zkrátka, máte-li chuť na pohádku a jste připraveni nebrat napsané příliš vážně - s tímto správným naladěním v hlavě, si to lze užít. Mně se to povedlo. :)”
delatrix:
“První kapitola povídky je spíše humorná, ale zbytek je velmi dějově zajímavý.”

Rok jako žádný jiný

Odkaz | Autor: Aspen in the Sunlight | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 97
Shrnutí: Poté, co Severus Snape doprovází Harryho do Zobí ulice za nemocnou tetou, se jejich vzájemný vztah pomalu změní.
Klíčová slova: vztah otec/syn, dobrodružné, severitus, sevitus


Spřízněni kletbou

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Remus Lupin/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl...
Klíčová slova: nucený sňatek, Mpreg, snarry


Vivere Porta

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Dobby, Brumbál, Voldemort, Draco, Klofan, Krátura, Victorie Silvia Salazarová (OC) | Rating: 17+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: Harry přestal být studentem Bradavic, potkávají ho stále špatné a snad ještě horší věci. Mezi mudly a čaroději nevědomky hledá klíč k bráně stojící mezi nimi...a do všech svých problémů s popularitou, válkou a černou magií musí navíc běhat po světě se sarkastickým pohledem netopýra v zádech a hledat všechny Voldemortovy viteály. / Změny v příběhu: Brumbál neobjeví prsten, takže se ho nepokusí zničit a kvůli tomu je jeho čas srmti odložen na neurčito. Severus Snape nedá Narcisse svůj neporušitelný slib, a ani k tomu nedostane příležitost. Draco Malfoy se s tím bude muset poprat jinak. Sirius je definitivně mrtvý a mému Severusovi je zde 38 let. Harry Potter i nadále trpí vizemi Voldemorta a sužují ho noční můry o smrti Cedrika a Siriuse. Objeví se tu nějaké moje vlastní inkantace, předměty, možná i tvorové nebo lektvary. Říkám to dopředu, aby si pak někdo nemyslel, že jsou mi původní zaklínadla úplně cizí.
Klíčová slova: snarry


Zrádné opojení

Odkaz | Autor: Brandivina | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Povídka napsána pro Challenge 2015 Snarry na přidělené téma: \"Noční krásy skomírají za svítání a k dětem vína se v ranním světle často nikdo nehlásí.\" (Dee) Postavy silně OOC, Mpreg
Klíčová slova: snarry, Severus, Snape, Harry, Potter, HP