Povídky čtenáře/čtenářky ZJTrane
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Stránky: 

O pláštích a dýkách

Odkaz | Autor: rowen_r | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Komedie plná omylů, v níž Snape je paranoidní a zabedněný, Brumálovi dojde trpělivost a Remuse nespravedlivě nařknou z idiocie. // Překlad: Sinam Llumi
Klíčová slova: humor, preslash


Peklo

Odkaz | Autor: Seeker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black, a možná přijde i Remus Lupin :) | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape obdrží radu z nepravděpodobného zdroje.
Klíčová slova: humor


Perla

Odkaz | Autor: Memorin | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry poznává. Doteky, svými city. Draca, jeho krásu a... co vlastně?
Klíčová slova: romantika


Perla

Odkaz | Autor: Aveva | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Perla vychází z toho, co jsem psala v Hledání jezera, ale vcelku se dá číst i samostatně. Odehrává se ve čtrnáctém století a byla dopsaná ještě před vydáním HP 6, takže konec nakonec tak docela nesedí, ale co už, přepisovat to kvůli tomu nebudu. Aneb, co se, za jistých okolností, mohlo v minulosti Bradavic stát.
Klíčová slova:


Pikový král

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Ginny Weasley, James Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Petr Pettigrew, Albus Brumbál | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Hlavní postava se nečekaně dostane někam, kde by neměla co dělat. Jak si s tím poradí a co všechno zažije?
Klíčová slova: romantika/dobrodružné, cestovanie v čase


Plující vločky

Odkaz | Autor: Vraní Oko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sadako | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: - Lyrická zimní romance mezi Severusem a Sadako. dvourázovka
Klíčová slova: Severus, sneh


Pod křídly anděla

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sorren Snape, Hermiona Grangerová, Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Děj o dvou paralelách se odehrává částí v mudlovském a částí v kouzelnickém světě. Je plný tragédií, zoufalství, ošklivých zásahů osudu, ale také naděje, souznění a malých radostí. A takový je myslím život většiny z nás. Nad každým z nás totiž bdí náš anděl.
Klíčová slova: Snapeův syn, mudlovský svět


Porcelain

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harryho Pottera fascinuje křehkost a krása. Zároveň se jí ale bojí - co kdyby jí neopatrným zacházením ublížil? První část jednorázovkové trilogie La Foi Mal.
Klíčová slova: melancholie, psychologické


Posedlost

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Sirius Black je přímo posedlý Severusem Snapeem, ovšem Severus jeho vášeň zatvrzele odmítá sdílet. Sirius se ale jen tak nevzdává a hledá způsoby, jak ho přesvědčit.
Klíčová slova: noncon, sex , Snack

FemmeFragile:
“Rozečteno”
bedrníka:
“Šestistopý krasavec Snape mě strašlivě irituje, ale aspoň je pochopitelná Siriusova neukočírovatelná posedlost. Pak jsem trochu přeskakovala, úplně tomu Stockholmskému syndromu v tomhle případě nevěřím. Ovšem poslední dva odstavce příběhu dávají tu pravou šťávu.”
Sectumsempra:
“Ctu to uz ponekolikate a pokazde jsem nadsena :))”
DenDella:
“Posedlost, v mých očích, jen trochu pokulhává za katem. Dlouho jsem čtení odkládala kvůli páru, ale nakonec tam jejich vzájemná nenávist nebyla nijak zvlášť zastoupená, takže jsem pár ani nevnímala. Celé první 3 kapitoly byly hrozně nudné, utahané a vešly by se bohatě do jedné. Zbytek byl skvělý. Vzrušující, napínavý, citlivý, ... Nádherné dva večery čtení. Na konci mě tam trochu rušilo, že si Styx odběhla pro inspiraci do originálu, ale přitom vlastně ne. Jinak mě to opravdu překvapilo, jako snad zatím nic v žádném slashi. Aniž bych nad důsledky konce moc přemýšlela, jen jsem překvapeně zírala na poslední odstavec. A to, že se slibované pokračování nekonalo, mi opět vůbec nevadilo. Dávám 4*, protože je to prostě Styx, která mi vždycky dokáže doplnit hladinu slashe v krvi.”
Lanevra:
“Staré dobré časy...”
Temna0Maky:
“...”
Mariella:
“Mám pocit, že jsem něco podobného už někde četla, ale z neznámého důvodu nedočetla, což nechápu. Skvělá povídka. Sirius mi sice místy přišel OOC, ale je pravda, že je to stejně AU - a skvělé AU. Ke konci člověku ta povídka může přijít až přeslazená, ale pak je okamžitě polit kýblem ledové vody. A tak je to lepší.”
KalamityJane:
“No teda sakra... To se člověk blíží ke konci a říká si, že toho konce je škoda, protože sklouzává do šílené idyly. No a pak přijde poslední odstavec. To mi teda vyrazilo dech a zvedlo to celou povídku o stupeň výš.”
jesssnape:
“...”
Sargo:
“Tak jsem si početla a celou dobu si říkám: sáfra, už jsem kdysi ve svých počátcích musela číst něco strašně moc podobného... a pak jsem samozřejmě zjistila, že je to ono, jenom zkreslené časem a dojmem věcí přečtených od té doby. Hrozně mě to překvapilo, protože pocit z té povídky je tak propastně jiný! Ale úplně a zcela. Lepší i horší. Celku z mnoha důvodů nevěřím, je tam ovšem řada brilantních detailů. Nevím ale, nakolik příjemným překvapením je zjištění naprosté rezistence vůči popisovanému násilí.”
kami:
“To je to taká stará známa poviedka. Bolo to dobré, vždy keď si to prečítam, je to dobré a ten koniec je taký... taký. (Nebudem predsa spoilerovať. :D)”
Mrmla:
“--”
Benny:
“Když jsem jí četla poprvé,říkala jsem si;"Waw ten konec mi vyrazil dech"Další přečtení už takové pocity nevyvolalo.Řekněme,že s čistým svědomím za 4.”
Potkanice:
“Ačkoli jsem jí přečetla jedním dechem, není to můj šálek kávy”
mariaa:
“Velmi kvalitní povídka, která zaslouží 4, ale znovu se k ní vracet nebudu, proto za 3.”
belldandy:
“4/5. Podat takovou zápletku věrohodně, to mi připadá jako velká výzva pro každého autora slashe a Styx se s tím nepopasovala vůbec špatně. V Posedlosti mám problém se začátkem a koncem. Mám pocit, že k tomu, aby Black udělal něco tak radikálního jako zde by měl dostat nějaký pořádný důvod. Sexuální frustrace je mi málo a když tak potřebuji vidět, že doslova propadá šílenství a přestává se ovládat. Z druhé strany mi zas připadá, že nemůže být tak snadné odpustit něco takového bez výhrad a úplně jako zde na konci. Nicméně zbytek příběhu se mi líbil velice - dokonce na pět bodů. Bylo to, jak je u Styx zvykem, neuvěřitelně precizně a přesvědčivě napsáno. A já dokonce zbaštila Snapeovi jeho postupné ustupování a tání .... Jen neberu, že při zachování své plné příčetnosti může přistoupit na to, že si něco takového zasloužil. Přijde mi že větou "Dal jsi mi dobrou lekci, prevíte." nelze zhodnotit předchozí děj. To mi raději Severuse úplně zlomte, ať věřím, že mu to je už jedno. :) Úplný konec nekomentuji - k němu mám, co do hodnocení, neutrální postoj. :) PS: Taky mi trochu nesedí, že se v této FF často dává rovnítko mezi fyzické vzrušení a touhu po nějaké konkrétní osobě. Fyzické vzrušení však přeci nemusí být vázáno na konkrétního člověka, tím méně na člověka právě přítomného. A není tedy žádným jednoznačným důkazem touhy po právě přítomné osobě. Ale když to tak hlavní hrdinové chtějí vidět, já jim to vymlouvat nebudu ... :)”
delatrix:
“mmm”
Kate Mathews:
“...”
Dael Shays:
“Jeden z prvních slashů, co jsem kdy četla a jeden z nejlepších, co znám. Ten konec tam tak krásně patří, ale nejraději bych ho vyrvala, spálila a zapomněla, že se to kdy stalo :))”
Nade:
“Ze začátku se to jeví jako docela vtipná povídka s jistým množstvím násilného sexu. Ale ten konec mi naprosto vyrazil dech.”
ZJTrane:
“Poviedka, ktorá je skvelo napísaná a rada pri nej trpím :) Príbehy od Styx nečítam, tie rovno prežívam.”
Dark:
“tak ten konec mě rozhodně dostal....i když na non-con moc nejsem tohle se mi líbilo:-)”
Akkarra:
“Tohle už jsem kdysi četla a znovu opakuji: Ne, ne, ne... Ten konec mě těžce dostává. Ten je tak debilní, až je geniální. Styx - za tohle máš mou hlubokou poklonu. :)”
SinamLlumi:
“Posedlost byla hodně dlouhou dobu moje jediná oblíbená česká slashová povídka. Normálně sice přímo nesnáším krasavce!Snapea, ale tohle je pro mě zkrátka AU, kde jsem ochotná ho tolerovat. :) Jo, ta 5 asi bude z nostalgie, ale co už. :) S.L.”

Pozvedni oči a uvidíš hvězdy...

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Remus Lupin svěřuje bolest své utrápené duše deníku. Jen zažloutlý pergamen zná to tajemství, že hluboce miluje. Tragický příběh nenaplněné lásky. První část Deníku Remuse Lupina popisuje události během S+R studia posledního ročníku v Bradavicích, druhá část Deník vlkodlaka sleduje jejich osudy po dvaceti letech.
Klíčová slova: smutné, romantické


Princezna

Odkaz | Autor: Narcisa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Belatrix, Andromeda | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: temné, drabble


Proklatá věta

Odkaz | Autor: Chavelierka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: pre všetkých | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Tvrdohlavý a zatrpknutý Severus a ešte tvrdohlavejšia a trpezlivá Hermiona. Tvrdím to zas, Chavy píše zimomriavkotvorným štýlom.
Klíčová slova:


Redeem Me

Odkaz | Autor: Samayel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 68
Shrnutí: Rok po válce se Draco objeví na prahu Doupěte. Proč přišel a jak jej Harry přijme?
Klíčová slova: drarry, násilí, nedobrovolný sex, drogy, vraždy


Rekvizity

Odkaz | Autor: Aveva | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Albus Brumbál se probouzí na podivném místě a v podivné společnosti. Na mysli mu tane jediná myšlenka: Co to má všechno znamenat? Povídka vznikla jako příspěvek do soutěže se zadáním: Brumbál a Děda Mráz.
Klíčová slova:


Roomies

Odkaz | Autor: AngelicDevil1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HG/DM, HP, RW, GW,... | Rating: 13+, 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: PostHogwarts. Hermione gets demoted from her job at the ministry which means she has to move out and find somewhere cheaper to live, and Draco Malfoy happens to need a new roommate. DMHG. ---------- JACOMO pracuje na preklade (Spolubydlící).
Klíčová slova: dramione


Rozmarné lístočky

Odkaz | Autor: green-eyed blonde | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Harry sa nudí a Draco sa vždy osvedčil ako zaujímavé rozptýlenie. Takže si v triede posielajú lístočky. Je to jeden z tých nepresvedčivých, ale roztomilých príbehov. SLASH! To znamená, celkom rozkošnú, zabuchnutú lásku.
Klíčová slova: drarry, psaníčka


Řekni proč

Odkaz | Autor: Mysty15 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy; Adrian Star/Severus Snape, Kingsley Pastorek, Hermiona Grangerová, Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Adrian pracuje v mudlovském klubu jako společník. Bohatí pánové si ho téměř každý večer mohou za tučné sumy na určitou dobu koupit a v rámci mezí si s ním také dělat, co chtějí. Adrianovi to nevadí; zvykl si, zákazníci většinou nejsou zas tak špatní a když už nic, na nedostatek luxusu si v žádném případě nemůže stěžovat. Navíc udržuje vážnou známost s jednou dívkou. Žije si spokojený a v rámcích možností i plnohodnotný život. Jednoho dne se ale v baru, kde pracuje, objeví jeden člověk. Člověk, jenž mu pouho svou přítomností připomene celou jeho bolavou minulost, oslovuje ho Draco a nutí ho vrátit se zpátky do světa, z kterého před několika lety unikl...
Klíčová slova: romantika, prostituce, psychologické, humor, schizofrenie, erotika, originální postavy


Sedm a půl drabble

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Weasleyovi | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Blíží se Vánoce a všichni Weasleyovi se zamýšlejí nad tím, jak potěšit své nejbližší. Když ale obdarovávanou osobu velmi dobře znáte, není to až tak těžké.
Klíčová slova: vánoční


Silencio

Odkaz | Autor: AkashaTheKitty | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Granger, Ronald Weasley, Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Můžou Draco s Hermionou najít šťastný konec ve smršti vášně a hněvu? Nebo bude muset jejich vztah zůstat navždy pouze tělesný a především utajený? (autorka píše pokračovanie)
Klíčová slova: sex, dramione


Skryté vzpomínky

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape trpí ztrátou paměti, Remus Lupin mu nabídne útočiště.
Klíčová slova: Snupin, ztráta paměti, amnézie


Spoznali sme more

Odkaz | Autor: luckei1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, Harry Potter, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Draco Malfoy otočí po veľmi úspešnej kariére medzi smrťožrútmi, potom naverbuje Harryho a Hermionu, aby mu pomohli v pláne, ako premôcť Temného pána. Názov tohto príbehom je názvom piesne od úžasnej Dar Williams.
Klíčová slova: Dramione


Srdce bez společníka

Odkaz | Autor: Michmak | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Granger, Harry Potter, Nettie Pomfreyová | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Je po válce, Voldemort je poražen. V závěrečné bitvě se Hermiona Grangerová zcela nečekaně vrhne před Severuse Snapea, takže ji zasáhne neznámá kletba, kterou na něj vyslal Lucius Malfoy. Díky tomu leží v kómatu v nemocnici U svatého Munga a její stav je už několik měsíců beznadějně stejný. Pokusy o zjištění, jakou kletbu Lucius použil, selhávají a za Hermionou chodí pravidelně už jen jeden člověk. Ačkoliv vlastně ani pořádně neví, proč to dělá, každý večer přichází Severus Snape a usedá k Hermioninu lůžku...
Klíčová slova: snamione


Stín Broadmooru

Odkaz | Autor: Caph | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Draco Malfoy, OC | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: V podstatě je to delší jednorázovka, rozdělená do tří částí. Cca šest let po válce... Draco sa ocitá v mudlovskom väzení pre duševne chorých nebezpečných zločincov. Jeho psychologička sa snaží zistiť prečo... Príbeh nám rozpráva schizofrenický zločinec, ktorý Draca pozoruje cez dieru v murive.
Klíčová slova: psychologické


Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Sirius Black | Rating: 18+? | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí autora přesně v duchu povídky: Sedmák Severus Snape se stejně starým spolužákem Siriem se sbližují, sexují, sní...
Klíčová slova:


Svůdný profesor

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Paródia o jednom bláznivom dni v Rockforde - Bradaviciach škriatkom sa do jedla pravdepodobne vyliala celá fľaša elixíru lásky a všetci sa zamilovali do zamračeného profesora Snape-a. // Video: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3229
Klíčová slova: humor, parodie


Stránky: