Povídky čtenáře/čtenářky Velvet
z fandomu Real Person Fic
ohodnocené na 80%

Blasphemy

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Jack Strify/Adam Lambert | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Adam přijíždí na anglický venkov ke své kamarádce, aby si urovnal myšlenky i život po nevydařeném vztahu. V přímořském městečku potkává charismatického kněze Jacka. Mezi muži okamžitě přeskočí jiskra. Jak se má ale mladý kněz vyrovnat se svými city, když ho brzy čeká vysvěcení?
Klíčová slova: slash, gay sex, láska, náboženství,

zmije:
“Fakt asi nejsem ta správná cílová skupina čtenářek. Pro mě to byl naprosto neuvěřitelný škvár...”
shadow:
“Slaďák? Ano a moc příjemný. Jsem ráda, že to Adam nevzdal. Jen tu zápletku s otcem Josephem bych už oželela. Až na ty proklaté uvozovky (Nevím, jestli je to tím, že jejich české nastavení každý blog neumožňuje, nebo čte autorka pouze anglicky a tak jí to nepřijde chybné.) mě nějaký ten úklep nerušil. Jdu vybírat, co dalšího si od Extasy přečtu. Slabší 4.”
lymmet:
“Na začátku byl skvělý námět, ze kterého se dalo vytřískat opravdu hodně. Poté, co ho autorka zpracovala, vznikla červená knihovna nevalné úrovně. Mám strašnou chuť dát nulu, čistě jen z frustrace, jak extrémně brutálním způsobem autorka popravila tak dobrý námět. No nic. Zamilovaný romantický blábol, logika a uvěřitelnost děje si vzaly dovolenou už v prvních kapitolách, postavy ploché a bez charakteru. Hrubky.”
Velvet:
“Dost dobrá věc! Náboženství, církev... nic pro mě ale i tak se to moc dobře četlo :-)”
Certina:
“Jednoduchý příběh, pěkný milostný scény :P”

Perpetual Bond

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert/Kamenashi Kazuya | Rating: 18 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Volné pokračování povídky Boat of Passion. Další osudy majitele lodní společnosti a následníka významného rodu japonské Yakuzy. Zakázaná láska si žádá velké kroky...
Klíčová slova: yaoi, gay sex, napětí, mafie, romantika, láska, rozdílné kultury,


Škola modelingu

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert/Jack Strify | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Adam je majitel modelingové agentury. Při hledání nového modela v ulicích Los Angeles do jeho auta nasedne neznámý kluk s pistolí v ruce a chce, aby ho odvezl k němu domů.
Klíčová slova: adafy, napětí, krimi, gay sex,


This song is...

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Real Person Fic | Jazyk: ČJ | Postavy: Jack Strify/Adam Lambert | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Jack Strify se po rozpadu skupiny Cinema Bizarre přestěhuje do Los Angeles. Cítí, že potřebuje dělat hudbu, kterou miluje, ale v Americe je poměrně neznámý. Jeho manažer mu nabídne, aby nazpíval duet s Adamem Lambertem. Jack je však příliš hrdý na to, aby se přiživoval na slávě někoho jiného...
Klíčová slova: Jack, Strify, Adam Lambert, romantika, hádky, gay sex, adafy,