Povídky čtenáře/čtenářky Temna0Maky
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

A Ghostly Boy – Přízračný chlapec

Odkaz | Autor: lastcrazyhorn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Harryho sice zachrání před Dursleyovými, jenže je příliš pozdě
Klíčová slova: tragéde, smrt hlavní postavy, hořko/sladký konec


Duet

Odkaz | Autor: LinW | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/LM | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Všechno to začalo jednou fotografií. Kdo by řekl, co taková věc může způsobit?!
Klíčová slova: mpreg

Vai:
“...”
Temna0Maky:
“Úžasný příběh, který se mi moc líbil:)”
lia:
“:)”
jesssnape:
“to zas bylo něco...”
Akae21:
“...”
Sectumsempra:
“....”
Benny:
“Tedy to je zase jednou veledílo..bod dám za překlad.I když to stylisticky stalo za exkrement, oceňuji že si s tím překladatelka dala práci.”
Sargo:
“Myslím, že jsem ztratila sil ve chvíli, kdy - SPOILER - vyšlo najevo, že nebohý Harry z přístěnku něco pochytil na piano, když pozoroval, patrně ultra dlouhým okem, Dudleyho (!) lekce, ačkoli na něj nesměl sáhnout...”
Akkarra:
“Za co?! Merline, za co! Když pominu povídku jako takovou - kde se autorka buď pořádně majzla do hlavy nebo požila jisté halucinogení látky - tak by mě zajímalo, jestli překladatelka umí česky, protože takové patvary jako jsou tady, jsem už dlouho neviděla.”
Mrmla:
“Ne.”
shadow:
“Jednou a dost. Edit: Snižuji na 1 bod.”
belldandy:
“Vážně jsem se snažila k tomuhle najít vztah. Zkusit si představit, jaké by mi to přišlo, kdybych byla nakloněná tomuhle páru. Jenže je to těžké. - Nevadí mi, když má Lucius rasistické kecy, ale že mu je Harry žere? Vždycky, když se v FF řeší, zda je někdo moták nebo mudla, mám z toho podivné pocity. A s trochou přemýšlení o genealogii, všechny tyhle příbuzenské teorie nedávají nikdy smysl. Stejně jsme skoro všichni příbuzní se skoro všema aneb, jak říkával můj učitel: "Nejde o to, kdo je Bořivojův potomek, ale jen o to, kdo to může dokázat". :) - Na druhou stranu se mi také těžko věří v Luciuse, který má pochybnosti o Voldemortově politice. Pravda, proč by neměl? Tady jsem tomu ovšem nevěřila. :( Do háje, vždyť si autorka vůbec nedala práci objasnit mi kdy, proč a jak se Lucius rozhodl odvrátit od temné strany. Nebo odkdy přesně Lucius věděl, že je Snape špeh? - A hlavně celá ta záležitost se vznikem jejich vztahu nebyla moc přesvědčivá. Uznávám, že přesvědčit někoho o Harrylu musí být docela umění. :) - Přesto jsem si nakonec našla něco málo, co se mi tu líbilo. Aspoň jsem dokázala uvěřit v Luciuse, který říká "Můj". :) PS: Já tak nesnáším nákupy oblečení. A ještě si mám číst o tom, jak na ně chodí chlapy. :) Ach, ne ... Ráda bych si přečetla od autorky nějakou tu oceněnou věc, snad bych si vylepšila chuť a své mínění o ní.”
mariaa:
“Ne-e...”
patolozka:
“Zajímavá povídka, ale málo popisná a zkratkovitá. Asi jsem tomuto páru tak úplně neuvěřila...”
ZJTrane:
“Ako zábava na večer bola fajn, ale už sa k nej nevrátim.”
sandymathews:
“opravdu zajímavá xD”
sirina:
“For finde: Nic jsem si nerozdělila. http://hp.adultfanfiction.net/story.php?no=544208334 Pokud se podíváš, tak uvidíš, že jsem to překládala přesně, jak to bylo.....”
finde:
“LinW jako autorka HP fanfiction posbírala za svá díla někkolik cen, ikdyž toto není jedno z nich, má něco do sebe. originál má jen jednu kapitolu, kterou si překladatelka rozdělila do sedmi částí.”

Nejlepší nepřátelé

Odkaz | Autor: AlineDaryen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Jedno špatně mířené zaklínadlo a Harry Potter se ocitá svému největšímu rivalovi blíž, než by si kdy přál. Ale Draco Malfoy už není tím, kým býval kdysi.
Klíčová slova: drarry


Tajemství je ve vyprávění

Odkaz | Autor: Sakuri | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Remus Lupin/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 42
Shrnutí: Draco Malfoy, čistokrevný a zmijozelský princ, musí snést nepředstavitelné, když je napaden a pokousán Remusem Lupinem. Jak může po tomhle žít takový život, zvlášt když Potter stále do všeho strká ten svůj nevítaný nos?
Klíčová slova: vlkodlak


Z vlastní vůle

Odkaz | Autor: Slimča | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter | Rating: --- | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape se po bitvě zblázní, celý svět se k němu otočí zády, kromě Harryho Pottera.
Klíčová slova: poručník