Povídky čtenáře/čtenářky René.K.
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Garry Poker a vězeň z Az-Karbanu

Odkaz | Autor: Garry Poker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Nemá smysl vypisovat… leda snad: obměny všech postav tam najdete | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Zcela nový Garry Poker dle tradiční receptury! Více šťávy, více chuti a dvakrát tolik ovoce a vitamínů než v předchozích dílech. A aby toho nebylo málo, také o 20% méně kalorií! Kdo je mezinárodně hledaný uprchlík, koho a jak uplatil, aby se dostal z přísně střeženého Az-Karbanu, a co to má společného s Garrym Pokerem, když tato literární série je jen a jen o něm a o nikom jiném?
Klíčová slova:


Kinda I want to

Odkaz | Autor: Ariel Lindt | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: SS/HP | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova: fanvid, fanvideo, slash, porno


Náhražka

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: Teen And Up Audiences | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je to praktické. Realistické. Rozumné. Pohodlné. Pragmatické. Oboustranně výhodné. Stabilní.
Klíčová slova: po válce


Nečekaná návštěva

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Marcus Flint/Oliver Wood | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Oliver Wood a jeho družstvo vyhrálo famfrpálový pohár. Když se v převlékacích kabinách objeví Marcus Flint, vypadá to, že spolu mají ještě nevyřízené účty. // Povídka má pokračování - Půlnoční duel.
Klíčová slova: Flint/Wood, PWP


Po čem muži touží

Odkaz | Autor: Elehyn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jedno nepodařené kouzlo a je to tady. Harry může slyšet myšlenky všech mužů a zjístí tak, že myšlenky jeho profesora lektvarů se zhola nepodobají jeho předešlým odhadům.
Klíčová slova: humor, romantika


Pod jmelím

Odkaz | Autor: catriona Iceyga | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 15 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: když ho konečně políbí, objeví se někdo, kdo říká, že by to zvládnul mnohem lépe než ona. Co se z toho nakonec stane pod tajuplným jmelím?
Klíčová slova: romantika, humor, preslash


Porcelain

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harryho Pottera fascinuje křehkost a krása. Zároveň se jí ale bojí - co kdyby jí neopatrným zacházením ublížil? První část jednorázovkové trilogie La Foi Mal.
Klíčová slova: melancholie, psychologické


Půlnoční duel

Odkaz | Autor: Mats Christiana | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Marcus Flint/Oliver Wood | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Navazuje na Nečekaná návštěva. Marcus Flint přiměje Wooda ke schůzce ve sklepení.
Klíčová slova: Flint/Wood, PWP


V jednom pokoji za jediný den

Odkaz | Autor: Lilithka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je po velké bitvě. Severus a Harry bydlí spolu...
Klíčová slova: psychologické

Haluzka:
“Fu. Pokaždé, když tuhle povídku čtu, běhá mi mráz po zádech. A ano. Je sice zvrácená (v tom nelichotivém slova smyslu), ale mně přijde dokonale uvěřitelná. Což bolí o to víc. Velmi nerozhodné 4-5, tohle by si spíš zasloužilo vlastní kategorii.”
DenDella:
“Mně tohle téma tlak nezvedá. Ale napsané to bylo dobře a ten konec je peckovní. Možná bych hodně změnila názor, kdyby nebylo toho spoileru v poznámce, takže jsem si dovolila ho odstranit.”
Cora:
“Jedna z těch, na které se asi těžko zapomíná, ať už člověk z napsaného tu husí kůži má nebo ne. Já jsem měla.”
willow:
“*****”
Benny:
“To je rozkošné.Podobně si představuji lásku až za hrob.Nechutné mi to nepříjde, jen doufám, že Severus dělá vše proto, aby se Harryho schránka nerozpadla.Přece jen odpadající maso není sexy.Známka bude rozhodně 5, zanechalo to dojem.”
Fleur Tera:
“rozum mi občas zostával stáť.. nápad v skutku originálny”
jesssnape:
“je to odporné, přesto nepochybně kvalitní, dílo... už to nikdy číst nebudu, ale 4 dám...”
Memorin:
“Tohle bylo nevšední, kruté a lhostejné, podivné a zamilované. Takové autorství mám ráda.”
Sargo:
“Kez by nebylo toho spoileru v klicovych slovech. :-(”
Nade:
“Dost morbidní, ale proč ne, všechno je možné. Bylo to tak sugestivní, že jsem to přímo vdechla. Dávám 4, i když nevím, jestli se k tomu někdy vrátím. Přece jenom mám radši své hrdiny živé.”
Adelaine:
“Je to nechutné, nelíbí se mi to, ale je to geniální dílo”
Sectumsempra:
“....”
delatrix:
“Ta povídka nepatře mezi ty, co se mi příliš líbily a zaujaly. Já osobně bych tam dala něco na ten způsob, že se potom probral.”
René.K.:
“Hezká, precizně napsaná povídka, ale zas tak moc na mě nezapůsobila. Možná bych dal i 4*, ale vracet se k tomu nehodlám, takže dávám lepší 3*.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Poslední tři věty tomu dávají úplně jiný, téměř netušený rozměr...”
mariaa:
“Nevšední povídka...”
belldandy:
“Ach, tu si pamatuji. Má v sobě to správné něco, na co se špatně zapomíná. A ani mě to kupodivu tak krajně neznechucuje ... příjde mi to nějak mnohem přijatelnější než ty zápletky, kde nějaký seme ukeho přepadne, spoutá, znásilní ... a pak spolu žijí šťastně až do smrti. :) Tomuhle příběhu já věřit dokážu, i když asi i proto, že mám vysokou toleranci důvěřivosti. Pro mě skoro i pětka ... / Tak jsem se rozhodla, já tu pětku dám. Česká snarry povídka, která se mi zdá do takové míry nezapomenutelná, to je mimořádný jev. Myslím, že alespoň jeden jediný člověk by měl dát nejvyšší hodnocení a když to nikdo neudělá za mě ... :)”
Velká_koule_chaosu:
“Vyrazilo mi to dech... Myslím, že nebudu mít sílů to víckrát číst, ale tato povídka má moje nejvyšší uznání :)”
assez:
“Tak nechutné, až se tomu nic jeného přiřadit nedá.”
D.J. Orlovský:
“Severus je velice pečlivý a precizní a nepřekvapí, že zvysoka kašle na to, co chtějí ostatní nebo, co se nesluší.”

Výlet

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Argus Filch | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak to asi dopadne, když si profesoři vyrazí na výlet?
Klíčová slova: parodie, humor, výlet, profesoři