Povídky čtenáře/čtenářky Potkanice
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Bezstarostná jízda

Odkaz | Autor: switchknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Sirius si trochu moc všímá své motorky. Remus trochu moc žárlí. Překlad: Sinam Llumi --VAROVÁNÍ: Prosím nečtěte povídku, pokud jste citliví na vulgarismy. V tomto ~P~W~P~, pojednávajícím o tom, jak jeden chlap ohnul druhého přes motorku, je 14 [20, pokud čtete originál] víceméně sprostých, leč běžně užívaných slov. Big fucking deal.
Klíčová slova: PWP, fluff, orální sex


Bradavický láskomat

Odkaz | Autor: Lara | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape najde záhadný mudlovský vynález... BRADAVICKÝ LÁSKOMAT, aneb Snapeův simulátor života. / Překlad: Sinam Llumi
Klíčová slova: humor


Dort a šálek čaje

Odkaz | Autor: Cybele | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/ Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Co se všechno může stát, když jeden trpí nespavostí, a druhý zrovna osaměle slaví narozeniny
Klíčová slova: sex


Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: profesorský sbor z Bradavic | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Z deníčku Severuse Snapea: Oprášil jsem tvé mrtvé listy, neboť má mysl tuší další podpásovku. Blíží se zimní prázdniny a mně je již teď naprosto jasné, že Brumbál dělá to, co doufám, že nedělá, protože jestli to dělá, tak já taky něco udělám!
Klíčová slova: parodie, humor


Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Tak jste mě přemluvili a já, ač jsem původně nechtěla, dávám další sérii Dovolené, kterou prožívají (dost nedobrovolně) naši profesoři už po třetí. Snad Vám bude přinášet smích a radost.
Klíčová slova: parodie, humor


Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: kdokoliv | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: „Zaplatil jsem nám společnou dovolenou v Itálii. Letíme pozítří.“ Brumbál hodil na stůl velkou barevnou cestovní tašku a počal do ní přede všemi skládat své věci. Když se pokoušel dostat tam i nafouknutého kačera do vody, Severus se zvedl a raději beze slova odešel. Z deníku Severuse Snapea: Milý deníčku, dnes nám ten šílenec oznámil, že poletíme letadlem někam do hajzlu a to hned pozítří. Byl nadšený jak Hagrid po adopci draka a já začínám mít obavy, že se z té dovolené nevykroutím ani kdybych si zlomil všechny končetiny. Z deníku Albuse Brumbála: Dnes jsem svým milovaným přátelům konečně oznámil, že pojedeme na dovolenou. Všichni vypadali nadšeně a Severus dokonce odešel balit jako první.
Klíčová slova: humor, parodie


Rolničky

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na začátku bylo morče a jeden návrh... Varování: slash, sex, Vánoce a špetka romantiky :-)
Klíčová slova: Harry Potter, Severus Snape, slash, Vánoce


Severusova narozeninová idylka

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Remus Lupin, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape se jen tak lehce nevzdává šance strávit příjemný večer se svým nepřítelem. Pokračování povídky Severusova vánoční idylka (nutno přečíst nejdřív tu).
Klíčová slova: Slash, sex, humor, vlkodlak.


Snapeova vánoční idylka

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagallová, Remus Lupin, Rubeus Hagrid, Filius Kratiknot | Rating: 15+(vulgarismy) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jeden (ne)klidný Štědrý večer Severuse Snapea a co mu dokáže zcela zkazit sváteční atmosféru.
Klíčová slova: Snape, Vánoce, slash


Šílenství má jméno

Odkaz | Autor: Brygminka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Harry Potter/OMC | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Voldemort byl poražen. Harry žije pryč od světa kouzel a jedinou zábavou mu jsou vztahy přes internet. Alespoň tedy do té doby, než objeví místo s názvem Asylum...
Klíčová slova: po válce , drarry

Tereza:
“...”
shadow:
“Takovéhle konce nejdou pro mě.”
Fleur Tera:
“...”
jesssnape:
“...”
Mrmla:
“--”
Akkarra:
“Aneb jak se Potter zase jednou totálně seknul. Teď vážně, fakt na tom něco je. Líbil se mi tu hlavně Draco.”
bwews:
“Autorka zřejmě nikdy nebude patřit mezi mé oblíbené. Myslím, že bych dala i vyšší hodnocení - myšlenku to mělo, jen kdyby to bylo jinak napsané a podané. Konec překvapil. Ale číst ji znovu, to fakt ne.”
Lucie:
“Docela se mi to líbilo.”
Zástupkyňa:
“.”
KalamityJane:
“Těšila jsem se na ten tolik předvídatelný konec tak moc, až mě zklamalo, že to tak neskončilo :D Pěkná záležitost.”
Benny:
“Zapište si, že Benny má zrovna šílené období a čte si drarry:)Kupodivu mě tohle pojetí příběhu bavilo.Samozřejmě za to mohla i inspirace QaF.Draco jako Brian a Harry jako Justin..člověk by čekal pravý opak.I když Draca vnímám jako bezcitného parchanta, takže mne to nemělo překvapit.Konec..Harry, hlavu vzhůru, Draco ani Phate nebyli ti praví.”
Trinyx:
“Jak by to asi skončilo? :)”
Nerla:
“Ve mně to stopu nezanechalo. Závěr se mi líbil, je takový správně závěrovitý, nemám ale moc ráda tuhle experimentální formu psaní (z grafického hlediska se pozná podle spousty místa na stránce a na řádcích), preferuju souvislý text, ačkoliv uznávám, že se to sem hodilo. Přesto mi to celé přijde nedozrálé, povrchní.”
Potkanice:
“krásná povídka, většinu jsem si dokázala živě představit”
mariaa:
“...”
Peth Kurayami:
“Mám chuť vykuchat autorku za to co chudákovi Harrymu provedla. Na druhou stranu má mé obrovské sympatie za citování QaF :D Povídka je vhodná na krácení časů. Je to tak trochu bez hlubšího děje o to víc je tam myšlenek. Povídka bavila.. Bohužel ne dýl jak hodinu.. Na to je moc krátká aby mi vydržela dýl :D”
Luna:
“Šílenství byl jeden z mála mých pocitů, když jsem tuto povídku dočetla, naprosto mne překvapilo, kterým směrem se příběh nakonec odebral... Avšak nelituji přečtení, i když mám ráda jiný druh konce. :)”
sigam:
“Jiné povídky od Brigmy mám raději, ale tohle se mi taky líbilo.”
beruska:
“X”
sandymathews:
“...”
ZJTrane:
“Povedala som si, že toto bude poviedka do mojej top 10, ale ten koniec je tak... reálny... že si dám dlhú prestávku, kým naberiem odvahu znova si tento skvost prečítať.”
Memorin:
“Ano, šílenství MÁ jméno. :-) 3, 5”
Mandragora:
“Je to psycho. A konec? Možná to není konec, ale začátek něčeho nového? Možná. :)”
darken:
“Brygminčin skvost.”
Ivet:
“Brygminka ví, jak zbožňuji její povídky a jak se snažím ji přemluvit, aby ještě něco napsala. Ach, to by byl ráj. A nebo šílenství - Asylum. Při prvním čtení jsem nechtěla věřit, že to tak dopadlo. Děkuji za tento skvost ve svém deníku.”
Samy:
“Při vzpomínání na povídky, které jsem četla a které stojí za zmínku a doporučení, jsem si nemohla nevzpomenout na tuhle. Ač si nerada drásám nervy a obracím oči nad každou verzí "Harry odešel z kouzelnického světa", tahle povídka si ke mně zkrátka nějak našla cestu. Asi je to tím, že Draco se svou arogancí a uměním pohrávat si s lidmi a Harry se zarputilostí, s jakou si myslí, že všechno je tak, jak to vidí on, jsou celkem uvěřitelní. A konec? Někdy prostě věci nebudou nějaké jen proto, že je tak chceme mít.”
Lilithka:
“Nádherné. Je to hodně dlouho, co jsem Asylum četla naposledy, protože nemám na takový konec žaludek moc často. Přesto doporučuji každému. Řadím k povídkám, které se nesmazatelně vryly do mé paměti.”
Pyriel:
“Jestli jste jako já, nečtěte to! Varuju vás! Na konci budete proklínat autorku, že to ukončila v místě, kdy to začalo být TAAAK zajímavé. A nebo si to přečtěte a třeba se nám podaří ji přesvědčit, že to chce ještě přídavek. Nebo že by to napsal nějaký čtenář? :-)”

Tichošlápkův ostnatý obojek

Odkaz | Autor: xylodemon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry najde v Siriusových věcech něco podezřelého... Překlad: Sinam Llumi. asfyxiofile, škrcení
Klíčová slova: PWP


To ta vůně II.

Odkaz | Autor: Sssnake | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: I když Harry nemá tak citlivý nos jako mistr lektvarů, přesto mu pomůže odhalit jednu záhadu. Sequel To ta vůně od Darkness: http://www.fantasmagorium.net/povidky/povidky-tota_vune.php
Klíčová slova: lemon