Povídky čtenáře/čtenářky Pogroma
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Hranice příčetnosti

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Válka s Voldemortem skončila. Život by se měl vrátit do svých kolejí a ti, kteří přežili, s úsměvem na rtech vykročit do zapadajícího slunce vstříc své krásné nové budoucnosti. Severus Snape a Hermiona Grangerová - vy si snad dovedete představit ty dva jako reklamu na nekomplikovaný šťastný život?
Klíčová slova: po válce


Chemická reakce, nic víc

Odkaz | Autor: Ada | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Narcissa Blacková, Lucius Malfoy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Úsměvné seznamování Narcissy a Luciuse
Klíčová slova: drabble, krátké


Invaze rušivých elementů

Odkaz | Autor: Tess | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Průnik různých vesmírů je klišé takřka vesmírných rozměrů. Jak to ale dopadne, když se protknou vesmíry poněkud nesprávné? Co dělá fanynka Hvězdných válek v… Bradavicích?
Klíčová slova:


Jeden dobrý důvod (k přežití)

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová, Harry Potter, Albus Brumbál, Lucius Malfoy, Voldemort | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Je několik oblíbených způsobů, jakými dát dohromady Hermionu a Snapea. Neodolala jsem a jeden z těch tradičnějších si též zpracovala; jen se obávám, že má romantická stránka nikdy nebyla příliš silná. Ale kdo ví, čtenáři si často najdou polohy netušené. Přeji pěkné počtení :-)
Klíčová slova: snamione

SSnape:
“...”
Katekyo:
“...”
Pogroma:
“chytlo mě to za srdce, moc pěkné...”
Salome:
“Na první pohled dvanáctá do tuctu, ale ten konec to lehce zvedá... za originalitu 3. Jazyk je pěkný, čtivý, civilní (4). Gramatika slušná, chyby jen občas (3). Struktura - tady jsem na rozpacích. Je to jen náčrt, přes tři kapitoly to působí spíš jako jednorázovka, jenže na ni je to ukecané až moc. Na prokreslení charakterů zase málo, vlastně nejsou prokreslené vůbec. Takže za 2. Postavy jsou vcelku IC, i když jsem docela nevěřila Severusovi. Ale v rámci širší normy a v rámci žánru, kde si nejsem jistá, zda nejde spíše o humor než o romantiku, se dá. Některé hlášky Severuse byly také skvělé. Líbil se mi Harry, i když se jen mihnul, mihnul se přesně. Nelíbil se mi Voldemort, ten byl opravdu lehce pitomoučký, Luciusovi jsem jeho motiv taky nevěřila - za 2. Děj je téměř šablonovitý, s překvapením na závěr, což však nutně nemusí znamenat, že je logický. Trochu si odporuje ve svých úvahách Severus, nelogické je i samotné zabezpečení sídla Voldemorta.(2) Přesah... no, tohle je především hříčka, ale něco na tom i tak je. Třeba jak moc člověka změní samotný fakt, že jej někdo miluje. A ten závěr... 3. Vcelku se mi to ale líbilo, je to svižné, nijak zvlášť to neuráží, s inteligentním závěrem. A nejlepší jsou otázky na konci kapitol, které ukazují nadhled autorky – hlavně díky nim za subjektivní dojem 4. Celkově 2, 8, zaokrouhluji nahoru.”
Benny:
“Trojkou snad nic nezkazím.Vlastně nevím.Čekala jsem víc?Víc sexu(jsou to Smrtijedi a Voldemort!)Proč Hermionu ještě víc nepokořit i když by jí o věneček už nepřipravili?Víc napětí a problému?Utěk a celé to šlo snadno a Voldemort zde není moc inteligentní.Jo, konec je svým způsobem originální, ale raději bych to podstrčila Harrymu, Severusi:D”
Nerla:
“Jé, já to tu nekomentovala? Ta povídka je skvělá, hlavně nápad, který mi skutečně připadá originální. Čte se to dobře, ačkoliv tam jsou pasáže, které by to chtělo trochu zkrátit, a jediné, co se mi na povídce skutečně nelíbí, je název. Ta závorka! A i bez závorky. To ale dojem nezkazí. Pěkné, originální.”
Sisi:
“...”
Keiko.kei:
“Bylo to kouzelné... Každý potřebuje být milován a když Severus zjistil, že je v tom lektvar měla jsem v očích slzy. Neřekla bych, že je to úplně originální povídka, ale dojala mě a ještě dlouho jsem nad ní přemýšlela.”
Mandelinka:
“Autorka se zmiňuje, že povídka by měla být kratší. Z čistě literárního hlediska asi ano. Ale dobře se mi četla a čtu od Mae velice ráda - takže jsem ráda, že nebyla kratší a mohla jsem si počíst :-D Velmi se mi zamlouval námět, rozhodně by snesl rozepsat i víc a dál. V rámci Maeiny (eh?) tvorby to není zrovna vlajková loď, ale... ale líbilo. Líbilo hodně.”
Mrmla:
“---”
Akkarra:
“Velkým plusem je, že tady Grangerová není otravná všeznalka, co by nebohému Snapeovi lezla i do nočníku jako v 99% ostatních případů, ale... Všechno je tady tak jednoduché, až primitivní, žádný skutečný problém, žádná akce, prostě nic. Je to jako čaj z pytlíku, který už byl použit mnohokrát před tím.”
GwenLoguir:
“Wau, tak toto bolo fakt dobré... Bez zbytočných príkras... Nie som si istá, na koľko reálne, ale minimálne so slušným základom... A! veľmi originálny nápad. S niečím takýmto som sa fakt ešte nestretla, takže klobúk dole (keďže posledné roky čítam takmer iba poviedky so Sevem, z ktorých asi väčšina sú snamionky...). Nie je to niečo čo by ma chytilo za srdce spôsobom, že by som to chcela čítať ako pár poviedok ob rok, ale tá originalita to rozhodne vyváži. 4, 5”

Porada učitelského sboru

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Brumbál, Snape, McGonagallová, Hoochová, Kratiknot, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak to asi vypadá v bradavické sborovně před začátkem školního roku.
Klíčová slova: Moudrý klobouk, Bradavice


Portrét pro Bradavice

Odkaz | Autor: evi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, AB, MM, FW, GW, NT, RH, DM, LM, NM, originální postavy | Rating: - | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Co je to za povolání - restaurovat kouzelnické obrazy, které se mohou pohybovat, putovat mezi rámy a dokonce i mluvit? Jací lidé takovou profesi vykonávají a jaká tajemná magie stojí za schopnostmi těchto obrazů? A jaký vliv mají na kouzelnický svět? Tak vznikla postava Nathalie Belartové - absolventky krásnohůlské Akademie, restautátorky kouzelnických obrazů a mladé ženy poznamenané svojí schopností kreslit budoucnost druhých lidí ...
Klíčová slova: obraz ředitelů, romantika, severus snape/Au


Rapsodie v růžovém

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Aureola Třpytislava, profesorský sbor | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hoď kamenem, kdos nikdy nechtěl obarvit Snapea na růžovo.
Klíčová slova:


Travičská sága

Odkaz | Autor: Nerla, Mae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová, Ginny Weasleyová, Lucius Malfoy, Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Pár let po škole - a děvčata se vrhla na podnikání. Úplňkový vlkodlačí hotel je totiž něco, co na trhu chybělo. Asi nikdo ze zúčastněných nečekal, že si do něj najde cestu i Lucius Malfoy, ani jaké následky to bude mít.
Klíčová slova: Mírná detektivní zápletka, vlkodlaci, Harry s mozkem.