Povídky čtenáře/čtenářky Ostravanka
z fandomu Harry Potter

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|

Věci, na kterých záleží

Odkaz | Autor: Graylady | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Richard/HP | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Doprovodná povídka k trilogii Odstíny šedi, songfic - Chtěli byste vědět, kdo je Richard a co s ním Harry ve skutečnosti měl? Nebo jak Harry (podle mé verze) trávil prázdniny mezi pátým a šestým rokem? Přesně na tyto otázky vám odpoví následující doprovodná povídka.
Klíčová slova: songfic


Večírek

Odkaz | Autor: Polinko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Děj se odehrává sedmnáct let po válce, Draco je společně s Astoriou pozván na večírek jakéhosi starého přítele, kde jej čeká překvapení.
Klíčová slova: DM/SS, po válce, Severus/Draco


Velikonoce

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Brumbál a spol. | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brumbál má rád tradice, a tak využívá prázdnin k rozptýlení svých profesorů.
Klíčová slova: parodie


Veritas

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HP, Albus Brumbál, Poppy Pomfreyová, Ginny Weasleyová, Hermiona Grangerová, Ron Weasley | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-04-14 | Počet kapitol: 39
Shrnutí: Poslední ročník v Bradavicích se nese ve znamení velkých změn. To, co bylo v minulosti ztraceno se navrací zpět i přes nelibost těch, kterých se to nejvíce týká. Zvěstuje návrat starých pořádků také zářnou budoucnost ve znamení míru nebo Pán zla zneužije co násilím vyrval z hlubin minulosti a znovuzrozen povstane, aby ovládl svět?
Klíčová slova: Snarry, mpreg - těhotný Snape


Věřím ve hvězdy

Odkaz | Autor: Chavelierka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Regulus Black | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Nádherná fantázia o Regulusovi Blackovii. Čo sa mohlo stať v jaskyni keď sa Regulus rozhodol zničiť Voldemortov medailón...
Klíčová slova: viteál


Vlažný

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lupin zjistí, že k ubytování v Bradavicích dostane ještě něco navrch. Povídka má ještě dvě pokračování - Můj a Z temnoty. Více o povídce zde: https://fanpolis.fandom.com/cs/wiki/Vla%C5%BEn%C3%BD
Klíčová slova: sex

l.enik.c:
“Snupin je můj oblíbený pár a tato povídka je skvělá. Příběh o dvou osamocených mužích, kteří si k sobě najdou cestu skrze fyzické uspokojení. Příběh začíná dosti neutěšeně. Lupinovy myšlenky a pocity, kdy přesvědčuje sám sebe, že on je na tom líp než Snape, že není tak ubohý, že on je něco víc, jsou skvěle popsané, přitom nijak zdlouhavé. Někde se to však zlomí a závěr slibuje, že by to všechon přece jen tak neutěšené nemuselo být. A to já ráda.”
ygritte:
“Jeden z nejoblíbenějších snupinů. Pecka. Nemám co dodat.”
kripolik:
“Celou dobu co jsem povídku četla jsem si říkala že už to asi odložím, protože mi na tom něco nesedlo. Ale neudělala jsem to. Nevím co mě nutilo pořád číst dál, nakonec to dopadlo tak, že jsem to přečetla na jedenkrát a pak jsem se okamžitě vrhla na pokračování. A do teď netuším co to bylo co mě u čtení pořád drželo.”
Cora:
“Tak jsem zase jednou měla štastnou ruku; povídka se mi naprosto trefila jak do vkusu, tak do nálady. Krásně jsem si ten příběh s nimi prožila a doufala, že se pro sebe opravdu našli, protože Snape je moje slabost napříč celým kánonem, a Lupinovo tragické "kousnutí" mě taky vždycky dojímalo... Vůbec celá tahle trilogie se mi líbila moc, vypíchla bych především Vlažný a Můj. Pár Snupinů už mám za sebou, ale za skutečný start považuji až tyhle tři povídky.”
Aswalka82:
“-”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
jesssnape:
“...”
Trinyx01:
“...”
Tina_tt:
“...”
Benny:
“Užasná povidka a jediný snupin ke kterému se vracím opakovaně.”
speisy:
“-”
Adelaine:
“Když jsem přečetla povídku po přečtení všech pochvalných komentů, přemýšlela jsem, co je se mnou v nepořádku. Četla jsem ji pro jistotu dvakrát, ale bez změny názoru. Povídka dobře napsaná (jen prosím, doplňte aspoň někde interpunkci), ale neokouzlilo mě to. Tváří se to psychologicky coby Lupinovy nejniternější pocity, ale vždycky předtím, než se někam dobere, než ten pocit rozvine, tak cukne a sklouzne to do průměru, jen zhoršený o nedokončenou myšlenku.”
Mrmla:
“..”
Sargo:
“Je to zvlastne silny pribeh.”
Nerla:
“Ne, k téhle povídce si vztah nenajdu, a to jsem to zkoušela už několikrát. Když ale já jí nevěřím. Má silné momenty, to určitě - začátek je perfektní. Pak se to ale zvrtne, připadá mi, že přelomové okamžiky jsou psané hrozně násilně, že by to tak ve skutečnosti s těmito charaktery nemohlo fungovat. Určitě je to nadprůměrné, ale nemám důvod přihodit další body.”
delatrix:
“Celkem dobrá povídka, ale je ze začátku dost dlouhá než se rozjede. Začíná celkem nevyně a nenávystně, ale je opravdu dobrá. Remus je tady něco mezi ustrašeným a odvážným idiotem.”
belldandy:
“Hledám slova, kterými popsat své pocity :). Je to o dvou osamělých lidech, kteří si přejí být trochu míň sami. Je to plné intenzivních citů a palčivé touhy. Líbí se mi, jak tu má erotika svůj fyzický rozměr, kde hrají roli všechny smysly: chutě a vůně a hmat. Tak to mám totiž ráda. Líbí se mi, jak tu lze najít určitý emocionální bod, ve kterém se nechuť a touha potkávají. Bez jakéhokoli patosu tu postavy dojdou k docela patetickým rozhodnutím. Skvělé ... a je to můj první snupin. :) // Zajímavé, jak každý můžeme věci vnímat jinak. Mně třeba ve srovnání s Delatrix přijde Vlažný nejsilnější úplně hned ze začátku. Úvodní věty můžu citovat z paměti, i když mě vzbudíte o půlnoci. :))”
patolozka:
“Skvělý příběh z pohledu Remuse...”
Sectumsempra:
“pekne:)”
Velká_koule_chaosu:
“Zjistila jsem, že postupem času(čím víc toho mám přečteno) měním názor a tudíž i hodnocení u hodně povídek. 5* :)”
mariaa:
“...”
Anne:
“Skvěle vyjádřené charaktery... Je to drsné , mrazivé a docela neutěšené a asi proto mi to stoprocentně nesedlo...”
Chavelierka:
“slash běžně nečtu, ale tohle rozhodně stálo za přečtení. Lupinovy emoce, pocity i myšlenky byly neskutečně uvěřitelné, jako by to sám psal. Určitě si přečtu pokračování”
kami:
“Dokonalejší prerod Remusových myšlienok hádam ani neexistuje.”
sandymathews:
“:) moc pěknej konec”
ZJTrane:
“Už ani neviem, koľko krát som si tento príbeh prečítala. Patrí medzi moje obľúbené.”
Mysty15:
“Plných pět hvězdiček a náruč cingrlátek k tomu. K tomuhle se chystám vracet. *___* (A už to je pro mě nejvyšší poctou, obzvláště jde-li o jednorázovku a pár, který nemám ráda.)”
zmije:
“Všechno, co bych chtěla říct, už vystihly komentáře přede mnou.”
Mandragora:
“Je to mrazivé a horké zároveň. Jak Remus tak i Severus tam jsou květnatě vylíčeni strohým stylem, který bere dech.”
Jacomo:
“Ačkoliv to má v názvu, tahle povídka rozhodně vlažná není. Naopak. Místy je pěkně horká a místy mrazivá jako severní vítr. A právě v těch momentech je nejkrásnější. Bedrničin překlad je tradičně velmi velmi kvalitní a zdařilý. (Příběh má pokračování, které se ale skoro bojím číst. Bojím se, že půjde k mrazivým koncům...)”
Akkarra:
“Smutné, obnažené - přesto nádherné.”
Vrána:
“I pro mě stará láska... geniálně úsporný způsob vyjádření a dojemně vykreslený vnitřní svět obou postav. Samozřejmě nemůžu nezmínit skvělý překlad. Vlastně si ani nevšimnete, že to není originál, což je přesně to, o co jde, že?:-)”
Istar Halabába:
“Jemná vůně skořice a pomeranče, tiché zvuky a oni dva, každý na své straně studené zdi... :) no a pak trochu děje a zážitky a pocity... A citlivě volená slova, proto se mi tahle povídka dobře čte.”
D.J. Orlovský:
“Skvěle napsané postavy. Člověk kvituje, když Snape není stvoření s alabastrovou pletí a lesklými vlasy.”
bedrníka:
“Moje zamilovaná povídka, Snape i Lupin jsou tam velice kanoničtí, a to i navzdory tomu, že je to stará povídka, napsaná ještě před vydáním šestky.”

Voldy nemá mimino

Odkaz | Autor: Beketamen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Voldy / Ela | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Povídka, která boří pravidla (ehm...minimálně to jedno o Maruškách). Povídka, která otřese vaším pohledem na školní osnovy. Povídka, pro kterou zatím nevymysleli adekvátní rating.
Klíčová slova: slabikář, Mary Sue


Vůle Boží

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Tom Raddle/Harry Potter, bezvýznamní Smrtijedi, Lenka Láskorádová | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí:
Klíčová slova: harrymort, násilí, sexuální násilí, sprosté výrazy,


Výhra nebo prohra

Odkaz | Autor: whampingwillow | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Harry přijal místo učitele Obrany proti černé magii. Jak dopadne jeho vztah s profesorem lektvarů? Třetí díl krátké trilogie Hraj!, Dohra..., Výhra nebo prohra,
Klíčová slova: Snarry.OOC, nepravděpodobná zápletka


Výkřiky

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Severus Snape, Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Narcisa Malfoyová, Ron Weasley... | Rating: 12 + | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 58
Shrnutí: Autorčino: Hlavní linie příběhu se odehrává s odstupem celých dvou let od Harryho posledního ročníku a ukazuje hlavní trojici už jako dospělé samostatné jedince. Harry se stal bystrozorem, Ron pracuje na ministerstvu a Hermiona studuje na Londýnské univerzitě vysoké magie lektvary. Všichi spolu bydlí na Grimmauldově náměstí 12. Voldemort stále žije a snaží se Pottera dostat z cesty, aby mohl beze zbytku ovládnout kouzelnické společenství, v čemž mu ale příliš nepomáhá fakt, že jeho pravou rukou je Severus Snape jako člen Fénixova řádu. Druhá linie mapuje vývoj vztahu mezi Snapem a triem, který postupně krystalizuje, až zůstává jen čistota a upřímnost. Příběh má také několik paralel, které se zabývají osudy vedlejších postav, a také je zčásti retrospektivní, protože přináší zpětný pohled do minulosti, jež se odehrála od Harryho odchodu z Bradavic. Můj původní záměr byl popsat niterné pocity několika mně blízkých postav, proto se mohou zdát Výkřiky ze začátku spíše lyrické, bez jasnější zápletky. Epika přichází do povídky pozvolna.
Klíčová slova: AU


Výpadek paměti

Odkaz | Autor: luckei | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Grangerová | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: aneb proč by měl kouzelník mít po ruce myslánku...
Klíčová slova: dramione


Vyvrženci pekla

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Sequel k In whisky veritas. Z touhy po moci, slávě, respektu a uznání přísahá Severus lordu Voldemortovi věrnost, oddanost a absolutní loajalitu a vstupuje do jeho služeb. Tvrdá realita se ovšem vymyká jeho očekávání a služba Temnu neodpovídá jeho iluzím o lepším životě.
Klíčová slova: drama, smrtijedi, snucius


Waiting for Him

Odkaz | Autor: P.L.S. | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/O'Neill | Rating: K+ (9+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Very clean slash. O'Neill is waiting at the airport for an old friend and the UK's man in charge of dealing with the SGC. Harry Potter Stargate x-over
Klíčová slova: crossover s SG1


Wanting and Having

Odkaz | Autor: GatewayGirl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Snape/Lupin, Lupin/Tonksová, Snape/nějaký bystrozor | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Everything changes when what you want comes within reach.
Klíčová slova: sex, pissing, nevěra


Wanting You(Doesn't Make Me Gay)

Odkaz | Autor: suitesamba | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Auror Potter ends up in Snape's place of business ten years(and three marriages)after their brief post-war affair.Harry doesn't think he's gay.Severus begs to differ.
Klíčová slova: Snarry, PWP, Post-war


War in our veins

Odkaz | Autor: Naya Snake | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape, Lucius Malfoy, Harry Potter, Lilly Evans, AUTPs... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: SEQUEL to "Blood ties" The battle is over but the war has just begun. Voldemort strikes with full force and then revives another person - a Dark witch. Severus tries to help his son to deal with his emotions but he and Lucius get in serious trouble...
Klíčová slova: vampire Snape, vampire Harry, vampire Draco, fantasy


Warriors of the Clan

Odkaz | Autor: The-Caitiff | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jednoho dne se kouzelnický svět navždy změnil. Nikdo si toho nevšiml. O sedm let později pátrání po HP vrcholí, ale žádné stopy po chlapci nejsou nalezeny. Pak si profesorka McGonagallová na svém seznamu přijatých všimne něčeho podivného, goblina!
Klíčová slova: humor


What could have been

Odkaz | Autor: Vanityfair | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se ocitne v nemilosrdných rukách Severus Snapea.
Klíčová slova: semi non-coon, PWP


When I'm 64

Odkaz | Autor: Hill | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: NWS | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A Snarry postwar comic. (Lyrics provided by The Beatles. :))
Klíčová slova:


When the Rose and the Fire Are One

Odkaz | Autor: perverse idyll | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS, Ron, Hermiona, Remus | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Harry is haunted by guilt. Snape is warded by roses. Each must free the other in or.der to free himself.
Klíčová slova: poválečné, snarry, trocha násilí


When Time Stands Still

Odkaz | Autor: Jedi Sapphire | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, JP, SB, RL, LE, AB | Rating: cestování v čase, Harry se vrátí v čase | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Obvyklé Harry -se-vrátí-v-čase, ale s minimální romancí. My first fic, so please R&R. Constructive criticism is accepted but no flames, please.
Klíčová slova: cestování v čase, Harry se vrátí v čase


Why is Harry Smiling?

Odkaz | Autor: The-Caitiff | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV | Rating: T (13+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se u snídaně objeví s obrovskou kocovinou a přihlouplým úsměvem. Co se mu stalo a s kým?
Klíčová slova: humor


Why trust Snape? - fanart

Odkaz | Autor: Elenai | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape, Harry, Brumbál | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: This idea came to me during the reading of "The Half Blood Prince", I'm not glad of how I draw it, though, it looked better in my imagination ;)
Klíčová slova: fanart, humor


wicked kiss

Odkaz | Autor: chouette-e | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Polibek
Klíčová slova: Drarry, Fanart, polibek


With Benefits

Odkaz | Autor: switchknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: James Potter/Sirius Black/Remus Lupin | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Three Gryffindors in an empty dorm. Three best friends with benefits.
Klíčová slova: sex, threesome, dirty talk, voyeurism, PWP


|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22  >|