Povídky čtenáře/čtenářky Ookami-sama
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

A sova jménem Romeo

Odkaz | Autor: Rickey | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Po válce, Draco je chovatelem sov, Harry je bystrozor a sova jménem Romeo je svede dohromady.
Klíčová slova: sovy , drarry


Harry Potter a Volanie krvi

Odkaz | Autor: Donna | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 139
Shrnutí: Je to šiesty a siedmy ročník v Rokforte, hlavná dejová línia je vzťah Harryho a Snapa, vedľajších je mnoho.
Klíčová slova: severitus

kattyV:
“Tahle povídka je mi velkou záhadou. Taková obrovská čtenost, tak kladné hodnocení - viz níže - a pro mě něco naprosto k nepřečtení. Zkouším to už potřetí a nějak nejsem schopná prokousat se dál než za třicátou kapitolu (naštěstí jsou velmi krátké, takže to jde rychle.) Vcelku dobře se to čte. To je velké plus. Chyby naštěstí nejsem schopná ve slovenštině odhalit, i když podle některých komentářů pod povídkou jich tam bude nemálo. Ale jedna nelogičnost za druhou. Nemohu si pomoct, bez spoilerů se neobejdu: Voldemort unese Harryho a jaksi mu opomene odebrat hůlku. Ani to, že na něho Harry pošle kletbu ho nezarazí a opět mu hůlku nevezme, přestože na něho posílá cruciatus. Za takovou nebetyčnou pitomost si nezaslouží nic jiného, než aby ho Harry promptně zlikvidoval Avadou. Co s takovým neschopou, že? Proč to už dávno neudělal nikdo jiný, když Fénixův řád bez nejmenších problému vniká do jeho sídla? Nač takové věci vysvětlovat, že? Další zápletka oplývá podobnou logikou - jedenáctiletý Mark, šestnáctiletý Harry a téměř čtyřicetiletý Snape se chovají všichni jako puberťáci (vážně, nevědět kdo je kdo, považuji je za vrstevníky) - utečou Brumbálovi z ošetřovny (proč je tam zavřel, už vážně raději neřeším, je to podobně pitomé). Hermiona! jim musí přivolat hůlky, které chlapcům Brumbál odebral (samozřejmě, že to musí udělat Hermiona, Severus je patrně naprostý pitomeček, který by nic takového nezvládl...) To, že Hermiona zvolá "accio hůlky" a jakousi záhadou k ní přilítnou zrovna ty tři správné, to už raději neřeším... Mohla bych pokračovat, ale myslím, že stačilo. Chápu, že ta povídka je skoro deset roků stará, ale některé z kladných ohlasů jsou zde poměrně nedávné. Promiňte mi milé dámy, které zmiňujete, že nečtete téměř nic jiného než slash, a tohle se vám líbí. Možná byste měly do neslashové oblasti kouknout trochu lépe. Toto opravdu není vrchol neslashové tvorby.”
Lucie:
“...”
Gartepka:
“moc pěkná povídka, s radostí se k ní vracím :)”
Ookami-sama:
“Pěkná povídka. Po dlouhé jsem si přečetla pěknou povídku mimo slash.”
l.terka:
“:)”
Rebeka:
“Driv se mi libila moc, ale postupem casu jsem nasla daleko kvalitnejsi povidky. Nicmene je to takova moje "srdcovka", takze nemuzu jinak :)”
belldandy:
“-”
GwenLoguir:
“Uf. Prvých päť kapitol príšerných a premáham sa pokračovať v dúfaní, že to bude lepšie, keď tomu dal niekto 5 bodov (ale aby som bola férová, ak mala vtedy autorka štrnásť, pätnásť, je to adekvátne - akoby som videla svoje práce z tých čias, vrátane tých gramatických chýb, ktoré mi teraz bijú do očí.)”
Sargo:
“Fakt 139 kapitol? Bojim se to zacit cist... :-D”
Luna Snape:
“skvělá povídka ráda se k ní vracím”
Velká_koule_chaosu:
“...”
zmije:
“přečtu”
tina:
“Skvelá vec :) ...tam nemám čo dodať super som sa pri tom bavila celých 139 kapitol ;) ...a kľudne by som pokračovala keby ich bolo viac :D”
beruska:
“Souhlasim s Assezkou”
assez:
“Asi jedna z nejlepších česko-slovenských neslashových povídek, při čemž nejlepší slovenská povídka, jakou jem četla. Takže ano.”

Sedmkrát jinak

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy, Ron Weasley, Hermiona Grangerová, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Přináší pravidlo čísla sedm opravdu jen štěstí? Možná ne, možná také ano.. Věnujte sedm minut sedmi sedmistránkovým kapitolám a dvou chlapcích navštěvujících sedmý ročník, jejichž nenávist se prohloubila v něco mnohem šlechetnějšího...
Klíčová slova: Drarry, smutné


Šťastné dny v pekle

Odkaz | Autor: Enahma | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, HP, Brumbál .... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Překlad od Lupiny je zde: https://hpkizi.sk/modules.php?name=Preklady&new_topic=398#kapitoly
Klíčová slova: severitus