Povídky čtenáře/čtenářky Nel-ly
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 20%

Brumbál je teplej

Odkaz | Autor: Nelien | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál/Harry Potter | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Drabble o přiznání
Klíčová slova: Drabble. AB/HP


Forget Me Not

Odkaz | Autor: emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/SS | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: A story in which the world remembers Severus Snape, Severus remembers that he will never be free of Harry Potter, and Harry remembers pretty much nothing at all.
Klíčová slova: zmatek


Opertus vitalis

Odkaz | Autor: snapeovky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Albus Dumbledore, nejakí smrťožrúti a obyvatelia muklovskej školy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2012-11-01 | Počet kapitol: 77
Shrnutí: Už je tomu tři měsíce, co Voldemort zaútočil na Ministerstvo kouzel za účelem získat věštbu týkající se jeho a Harryho Pottera. Nyní má jiný cíl - získat Opertus Vitalis - předmět, který mu dokáže zajistit nesmrtelnost. Když se jeho věrným podaří předmět získat, přichází o život mnoho z nich a Opertus Vitalis se dostává náhodně do rukou neznámému majiteli. Celou situaci sleduje Fénixův řád a Severus Snape je po této události pověřen Brumbálem najít magický předmět i vlastníka. Jediným vodítkem jsou pro Severuse mudlovské knihy ze střední školy kam je profesor Lektvarů vyslán. Zvládne žít v mudlovském prostředí jako mudla a najít, co potřebuje?
Klíčová slova:

Nel-ly:
“Hm... přesná ukázka hlavních problémů většiny povídek, které se zaměřují na SS”
Salome:
“Nesporně zajímavý nápad, který sliboval dobrý příběh. Bohužel se autorky zamotaly do vedlejších dějových linií, kde se postavy nechovaly vždy příliš logicky. Nedoporučuji těm, kdo nemají rádi přeslazeného Snapea. Naopak doporučuji těm, kdo mají rády pomalý příběh, opravdu hodně pomalý příběh plný ublížených teenagerů s chápavým taťkou Snapem”
Luna Snape:
“zajímavá povídka”
GwenLoguir:
“bežne mám rada dlhé príbehy, ale pri tomto... ma nadšenie časom akosi prešlo... niekedy keď človek na niečo čaká ríliš dlho, rpestane to chcieť, to je tento prípad”