Povídky čtenáře/čtenářky Mrmla
z fandomu Adommy
ohodnocené na 80%

Castaway

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Adommy | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert/Tommy Joe Ratclife, Adam Lambert/několik dalších | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 37
Shrnutí: Příběh mladého vychovatele na internatní škole pro problémové chlapce.Postupem času se dozvídáme o Adamově životě a problémech, které musí řešit.
Klíčová slova: Adommy, yaoi, znásilnění, homofobie, sebevražda, sprostý slovník

velvet25:
“Já jsem to ještě nekomentovala? :O Super story. Být to já, tak se tolik necukám, mít takovýho vychovatele. Ale chápu to, Tommy je tu vždycky od toho, aby Adama pořádně potrápil :D”
Areboria:
“.”
ZuzuLambliff:
“Já tu povídku milovala, skvělý nápad, výborně zpracovaný.”
Mrmla:
“--”
Janimik:
“Zaujímavý námet, veľmi dobré vyhratie sa z rôznymi problémovými situáciami v živote gayov. Mne osobne sa tento štýl písania páči, aj keď je to občas tvrdé...ale taký je občas aj samotný život”
Benny:
“Myslela jsem, že jde o originálku a ono to jsou krásní zmalovaní chlapečci, produkujicí úžasný popík(prosím, to je ironická poznámka od punkáče)Ale to není důležité a navadí mi to.Asi vás bude prvních pár kapitol bude připadat matoucích-mě tedy ano a to z důvodu počtů mužu, kteři Adamovi projdou posteli.Samotný příběh je čtivý, sice bych si asi odpustila tu první lásku-Dominika, ale mělo to své opodstatnění a stála na tom celá zápletka.Jak řikala Akkarra, tak to vždy autor na konci příběhu zabije.Tady to tak zcela nebylo, jen bylo znát, že to autorka chce ukončit a tím pádem byl konec předvídatelný.Přesto to bylo hezké-sex, násilí, coming out a lidovější slovník.”

Prsten

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Adommy | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert/Tommy Joe Ratliff | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Volné pokračování povídky Pán cti o zakázané lásce mezi dvěma rytíři.
Klíčová slova: adommy, historie, napětí, dobrodružství, gay sex, pomsta,


Waterfall

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Adommy | Jazyk: ČJ | Postavy: Adam Lambert a Tommy Joe Ratliff | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Příběh bohatého, rozmazleného kluka, kterému nic nechybí , který se po nehodě ocitne na opuštěném rajském ostrově neznámo kde a je nucen přežít bez ničeho. Na ostrově narazí na kluka, který na jeho postavení i majetek kašle.
Klíčová slova: adommy, slash, rajský ostrov, gay sex, romantika, dobrodružstvo, nebezpečenstvo