Povídky čtenáře/čtenářky Luczaida
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Anální zábava a Ráno poté

Odkaz | Autor: Isis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Sirius | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: sex, humor, snack


Balzám

Odkaz | Autor: rose_whispers | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Ron Weasley | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape nečekal, že ten člověk se spálenými vlasy bude nejmladší Weasleyovic syn.
Klíčová slova: Popáleniny, SS/RW


Dar z nebes

Odkaz | Autor: Veronika | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM, SS/OMC (James Milverton), SS/JP, SS/HP (oboje okrajově) | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry se cítí jako v pasti. A náhle dostává novou šanci jako nečekaný dar z nebes. I velmi zlé může být k něčemu dobré...
Klíčová slova: po válce, Snape a Draco žijí jako mudlové, AU, homofobie


Dům na půl cesty

Odkaz | Autor: Beth H | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hagrid | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Život se nedá resetovat.
Klíčová slova: melancholické


Elysejská pole

Odkaz | Autor: Ldybastet | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Igor Karkarov, Karkarov/Krum | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape najde další důvod Karkarova nesnášet a rozhodne se udělit mu lekci.
Klíčová slova: sex


Nemožné?!

Odkaz | Autor: SweetDreams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/Tom R. Jr. | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické

Luczaida:
“Povídky s Voldemortem nejsou moje oblíbené. Moje top hodnocení si zatím zasloužila jen jedna. Tohle je takový průměr s klasickým Potterem po lobotomii.”
Rulie:
“Přehlédneme - li fakt, že Harry se při setkání s "neznámým mužem" v knihkupectví choval jako smyslů zbavený a vážně ho měl poznat ... a autor mohl rozvinout příběh trochu jiným směrem, tak se to dalo bez problémů číst ..... mám celkem ráda tento typ příběhu ... bohužel za očividnou stupiditu na začátku nemůžu dát lépe jak za 3”
jesssnape:
“...”
Trinyx01:
“...”
Benny:
“"Milý deníčku, dnes mne sbalil krásnej chlap v knihkupectví a div se mi z něj nevytvořila vagína jaké jsem měl debilní myšlenkové pochody..ale to není to nejhorší, milý deníčku!TOM JE VOLDEMORT!NO JÁ TO SE SVÝM IQ TYKVE NEČEKAL!"Sorry, nemohla jsem si to odpustit:D Ale zase pravdou je, že další dvě kapitoly se mi líbily.Trojku rozhodně nedám, za dvě.”
belldandy:
“A já říkám, že je výborná. Asi ne dokonalá, jenže když řeknu, že jde o (vzato kolem a kolem) docela uvěřitelný harrymort, znamená to (aspoň v mých očích) velkou pochvalu. Myslím, že autorka uměla skončit právě v tu správnou chvíli. Tak, aby to správně vyznělo. Jen tušení věcí příštích. Ještě v tom není nic, v co by jeden nemohl věřit. Teda - při troše čtenářovi dobré vůle. Harry je tu samozřejmě klasicky za prvotřídního debila :) a Voldemort má šokujícně zcela lidské slabosti.”
Mandragora:
“xxx”
Sectumsempra:
“zajimave....3, 5”
Akkarra:
“Děsila jsem se, co z toho vyleze, ale vzdor očekávání - apokalypsa se nekoná. :) Nemůžu říct, že by mě to nějak uchvátilo, ale technicky vzato to není ani žádný průšvih. :)”
delatrix:
“Jak se říká "Nic není nemožné."”
mariaa:
“...”
Sargo:
“No to byla ptakovinna! Ale neslo se odtrhnout. Ja vim, ze pokracovani by to jenom zkazilo, ale stejne to po nem vola... :-D”
Victoria:
“Ze začátku se mi nelíbila, ale potom jsem se nemohla odtrhnout. Chtělo by to pokračování, ale děsím se toho, že by nebyly žádné světlé momenty”
ZJTrane:
“Veľmi dobrá a zaujímavá poviedka. Som rada za Harryho rozhodnutie :)”
sigam:
“Tak tuhle povídku jsem si zamilovala hned po prvním přečtení. A i po čase se k ní moc ráda vracím. Mám slabost pro "tohoto" Harryho.”
Crystal:
“Takový průměr :D Harry ze začátku skutečně velmi naivní. Zbožňuju Voldyho výmluvy, že jeho otec měl nehodu a v době mistrovství byl nemocný :)”
Nade:
“To je taky varianta, jak to mohlo dopadnout. A skutečně by si povídka zasloužila pokračování. Konec k tomu přímo vybízí. Četla jsme to několikrát.”
Pyriel:
“Harry se náhodně potká s hezkým klukem a na první pohled se do něj zamiluje. Ajako pravý Nebelvír nepřemýšlí a do všeho se hrne naplno. Jenže - hádejte, kdo to je? (nápověda - mrkněte na párování ,-) A tak Harry najednou neví, co má dělat a trápí se. Tahle povídka se mi moc líbí, přímo si říká o pokračování (které ovšem není, i když myslím, že se o to někdo v čj pokoušel).”