Povídky čtenáře/čtenářky LiviaCullen
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Stránky: 

Potřebuju rande

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry


Problém lorda Voldemorta

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: lord Voldemort, Harry Potter, Severus Snape, Lucius Malfoy, Antonin Dolohov (HP/TRR-V, SS/LM) | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lorda Voldemorta bolí zub, ale Smrtijedi mu připravili překvapení.
Klíčová slova: humor


Provázky moci

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Remus Lupin/Nymfadora Tonks a další | Rating: 15+/18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Severuse postihne nemoc, způsobená opakovanou kletbou cruciatus. Lék ani lektvar neexistuje, jedinou nadějí je, že se sám lektvarista uzdraví, ovšem na to nemá dost magie. Svou pomoc a svou magii mu nabídne Harry. Kam až to zajde a jak se jejich vztah ještě zkomplikuje, to už je v rukou Merlinových... nebo Brumbálových?
Klíčová slova: přátelství, vztahy , Snarry


Time for Changes

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Sirius Black/Annie, James Potter/Lily Evansová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Harry zabil Voldemorta. Ovšem po střetu Harryho Pottera s Angelique d´Armane Lewis(sestrou Fleur) oba zahalí modrá mlha a oni se probudí v době kdy v Bradavicích studují Pobertové a samozřejmě i Severus. Harry a Annie se musí vydávat za nové studenty dokud Brumbál nepřijde na to, jak je vrátit zpět. Mají šanci na návrat? A pokud ano budou se chtít vůbec vrátit?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, James Potter, Lily, Angelique d´Armane Lewis (původní odkaz: http://pooky10.blog.cz/rubrika/time-for-changes)

LiviaCullen:
“..”
Cora:
“Cestování časem mě baví a autoři, kteří se do něj pustí, mají můj obdiv; musí být vošajslich uhlídat všechny ty akce a reakce tak, aby čtenář pokud možno žádnou logickou botu nevyšťoural... Tahle povídka má svoje kouzlo, je to takové nenáročné, celkem milé čtení. S jedním, pro mě podstatným, škraloupem - vesměs tady chybí emoce. Jakékoliv. SPOILER Třeba hned počáteční neočekávané hození do jiné doby - už z podstaty věci by mělo jít o šokující záležitost a ta by se asi neobešla bez vyšilování hlavních aktérů. Stejně tak přítomnost zesnulého Brumbála, setkání s Harryho rodiči, vztah s Severusem (a jejich sexuální sblížení vykřesané z ničeho) KONEC SPOILERU... základ dobrý, ale naservírované to bylo neskutečně vlažně. Takhle si představuju, že podobné dějové bomby nezúčastněně prezentuje na svých hodinách Binns. 2, 5.”
lia:
“velmi zajímavý nápad, ale občes trochu neuvěřitelné”
kami:
“...”
l.terka:
“:)”
Casiopea:
“Obecně se mi moc líbí jazyk, kterým Pooky píše. A dá se také říct, že všechno, co jsem od ní četla bylo prostě... milé. Tahle povídka není výjimkou, ačkoli mi moc chybělo alespoň nějaké napětí či problém, který by hrdina musel řešit.”
Adelaine:
“Ok, přiznám se, že s takhle nespisovnou řečí mám v literatuře trochu problém. Povídka dobrá, jen mě nebavil vztah hlavních postav. Lepší 2.”
Fleur Tera:
“nebolo to zlé len strašne rýchle”
Mrmla:
“,,,,”
belldandy:
“Docela zábavné. Bavilo mě na tom skoro všechno - bohužel s jednou jedinou vyjímkou - a tou byl vztah Harryho a Severuse. Z toho hlediska to bohužel moc nefunguje jako slash. Kde je postupné rozvíjení vztahu? Nemá asi cenu rozebírat, že zápletka upomíná na Čas pro změnu od Salsy. Vzhledem k názvu, to bude zřejmě vědomá pocta. Ironicky vztah Angeliky a Siriuse mi přišel hlavně na počátku mnohem zábavnější než ten hlavní. Ale konec byl celkem OK. Pokud vás ovšem neznechucují happy endy. Mě ne. :)”
Mandelinka:
“Vlastně děsná, ale čtivá a sympatická povídka. 3 plus. :-)”
mariaa:
“Děj rychle ubýhá, je velmi čtivý - pěkná povídka.”
kripolik:
“...”
Sargo:
“(Škoda toho anglického názvu, český by mu slušel víc.) Musím přiznat, že nevím, jak hodnotit. Zdejší Mary Sue byla... no dobrá, použiju to slovo: roztomilá! Svým roztomile smrtijedským způsobem. (Na některá jména by byl třeba zbrojní pas. ;-)) Bylo to čtivé. Téma příšerné, ale chytlavé. Styl potenciálně vynikající - jestli bude autorka pár let psát, bude psát fantasticky. Umí děj odsejpat, nezdržuje se u banalit, a to je obrovské plus. :-)”
Akkarra:
“Rozhodně jsem se bavila, to nemůžu popřít, ačkoli má tahle povídka přinejmenším značné množství nedostatků. Škoda, kdyby se víc a pořádně propracovala a promyslela a nebyla "odbytá" pouhými 12 kapitolami...”
Velká_koule_chaosu:
“Krásná povídka - občas se člověk musí obětovat pro blaho ostatních... :)”

To Shape and Change - Utvářet a měnit

Odkaz | Autor: Blueowl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape a většina postav JKR světa | Rating: 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Téma cestování časem. Severus Snape se vrací v čase, vědom si toho, co by se stalo, kdyby selhal. Snaží se ovlivňovat Harry Pottera, největšího čaroděje všech dob, a veškeré původní předsudky drží stranou. Děj začíná v momentě, kdy Hagrid přivede Harryho na Příčnou ulici. Příběh ignoruje viteály.
Klíčová slova: adventure, Harry Potter, Severus Snape


Utajené, odhalené

Odkaz | Autor: Falkira | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Harry a Severus zavření s ostatními na ústření.
Klíčová slova: Sex, PWP , snarry


Ve svatyni

Odkaz | Autor: suitesamba | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Díky horké vaně a pohodlnému polštáři se všechny bolesti vytratí.
Klíčová slova: snarry


Vůle Boží

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Tom Raddle/Harry Potter, bezvýznamní Smrtijedi, Lenka Láskorádová | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí:
Klíčová slova: harrymort, násilí, sexuální násilí, sprosté výrazy,


Z vlastní vůle

Odkaz | Autor: Slimča | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter | Rating: --- | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape se po bitvě zblázní, celý svět se k němu otočí zády, kromě Harryho Pottera.
Klíčová slova: poručník


Za stínem tajemna

Odkaz | Autor: PetraCullen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Sirius Black | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Harry se vrací z Bradavic do Londýna a vzpomíná na Siriuse. Pomalu si začne uvědomovat, že Siriuse už nikdy neuvidí a je nešťastný. Hermiona má u sebe obraceč času a ti dva se rozhodli vrátit čas a zachránit Siriuse před spáry Bellatrix. Když jim vyšla záchrana Siriuse před dvěmi roky tak, proč by se jim to nemohlo podařit tentokrát? Podaří se jim zachránit Siriuse?!
Klíčová slova: Obraceč času, záhrana Siriusa


Život nebo smrt

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Další interakce Harryho Pottera a Severuse Snapea, tentokrát tu jde malinko o život.
Klíčová slova: Romance, AU


Stránky: