Povídky čtenáře/čtenářky LiviaCullen
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Stránky: 

Potřebuju rande

Odkaz | Autor: Vorabiza | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Harry potřebuje doprovod na ples, kterým se oslavuje rok od Voldemortovy porážky. Způsobí však pozdvižení, když se rozhodne pozvat Draca, který souhlasí.
Klíčová slova: polibek, Ron na mrtvici , drarry

Tereza:
“Zábavná jednoduchá povídka na odreagování.”
LiviaCullen:
“Celko fajn ... len take kratucke”
Fleur Tera:
“Neurazilo, no ani nenadchlo. Ron sa správa ako idiot, Hermionine argumenty sú chabé, bavilo ma však čakať na to, čím hlavný pár "šokoje" dav v ďalšie ráno :)”
Temna0Maky:
“Pobavila a potěšila. Co víc si přát? ;)”
Sargo:
“Božínku, to bylo tak... blboučký... :-D”
KalamityJane:
“Vzhledem k tomu, že už to čtu podruhé a pořád mě to hrozně baví: 3-4. Vážně jsem se upřímně pobavila nad celou tou nenuceností a lehkou ironií a Ronovým fjů. :-)”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Potřebuju...lobotomii, kdepak je ta přiklepová vrtačka?”
te.ss.sa:
“Tuhle povídku mám celkem ráda. Hlavně se mi líbí, že Harry neni jedním z prototipů fanficke. Tedy ustrašený blbeček, který potřebuje pevnou náruč a nebo něco co se rovná bohu s neomezenou mocí. (i když si oba tyto případy ráda přečtu, pokud mě povídka zaujme :D) A u Malfoye je to podobné. Co se týče Rona a Hermiony - nemám je moc ráda, obvzlášť když se chovají takhle. U některých povídek mi připadá, že Hermiona Harryho snad porodila nebo co, jako tady. Navíc mám tak nějak pocit, že tahle povídka tak trochu ukazuje Potterovo zmijozelské já, což se mi líbý. Je to mezi 3-4, ale protože se k povídce občas ráda vracím, třeba když potřebuju pobavit, dám 4.”
mariaa:
“ehm...”
René.K.:
“V první kapitole mi vadily ty krátké jednoduché věty, ale naštěstí se to později spravilo a objevila se i nějaká rozvinutější souvětí. Dále se mi nelíbilo chování postav, Potter a Malfoy ještě ušli, ale všechny vedlejší postavy mi přišly odfláknuté... a i když je mi jasné, že o nich povídka nebyla, přesto by to chtělo nad nimi trochu zapracovat. K ději - ten se kam poděl? Na to, že měla povídka 4 kapitoly, mohla být trochu nápaditější. Nebo mít silnější dialogy, úvahy, cokoliv, co by ten děj nahradilo. Co mi vadilo nejvíc bylo to okázalé a příliš sebevědomé chování hlavního páru, nebo ještě lépe řečeno to, že autorka randění Pottera a Malfoye příliš zveličovala, že z toho udělala pro Bradavice až příliš velkou senzaci. Ale jinak povídka nebyla zas tak špatná. Třeba se mi líbilo, že si hlavní pár říkal příjmením, což mi u nic přijde přirozenější, než kdyby si říkali jménem (alespoň v začátcích), nebo se mi rovněž zamlouvalo, že se občas popichovali a nebyli nějak přehnaně přeslazení.”
Mrmla:
“...”
Peth Kurayami:
“No.. Původně sem to chtěla ohodnotit 4 body ale pak sem to dočetla a tak nějak si říkám.. O čem to sakra bylo? Děj nikde? Sex nikde nebo jsem slepá (ok potřebuju silnější brýle ale tohodle bych si snad všimla) Takže hodnotím 3 body za pobavení..”
Velká_koule_chaosu:
“Já si nemůžu pomost, ale mě tato povídka přijde strašně vtipná.. 3-4*”
beruska:
“...”
Lilithka:
“Vcelku dobrý nápad, který mi ale přišel na mysl už po prvních dvou kapitolách a to byla škoda. Nelituji, že jsem četla, ale už ne, díky.”
Ivet:
“Tuhle povídku jsem si oblíbila už v originále, ale překlad to ještě vylepšil. Má v sobě dokonalý humor. :))”
Akkarra:
“Koukám, že Bradavice mají divadlo... Ron je blbec jako vždycky a Hermiona je lehce mimo... :)”
ZJTrane:
“Pekná, roztomilá poviedka. Také ľahké čítanie na pobavenie.”
Marion Daé:
“hezké”
finde:
“příjemná povídka, ke které se vrátím, až budu potřebovat osladit život”

Problém lorda Voldemorta

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: lord Voldemort, Harry Potter, Severus Snape, Lucius Malfoy, Antonin Dolohov (HP/TRR-V, SS/LM) | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lorda Voldemorta bolí zub, ale Smrtijedi mu připravili překvapení.
Klíčová slova: humor


Provázky moci

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Remus Lupin/Nymfadora Tonks a další | Rating: 15+/18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Severuse postihne nemoc, způsobená opakovanou kletbou cruciatus. Lék ani lektvar neexistuje, jedinou nadějí je, že se sám lektvarista uzdraví, ovšem na to nemá dost magie. Svou pomoc a svou magii mu nabídne Harry. Kam až to zajde a jak se jejich vztah ještě zkomplikuje, to už je v rukou Merlinových... nebo Brumbálových?
Klíčová slova: přátelství, vztahy , Snarry


Time for Changes

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Sirius Black/Annie, James Potter/Lily Evansová | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Harry zabil Voldemorta. Ovšem po střetu Harryho Pottera s Angelique d´Armane Lewis(sestrou Fleur) oba zahalí modrá mlha a oni se probudí v době kdy v Bradavicích studují Pobertové a samozřejmě i Severus. Harry a Annie se musí vydávat za nové studenty dokud Brumbál nepřijde na to, jak je vrátit zpět. Mají šanci na návrat? A pokud ano budou se chtít vůbec vrátit?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, James Potter, Lily, Angelique d´Armane Lewis (původní odkaz: http://pooky10.blog.cz/rubrika/time-for-changes)


To Shape and Change - Utvářet a měnit

Odkaz | Autor: Blueowl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape a většina postav JKR světa | Rating: 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 34
Shrnutí: Téma cestování časem. Severus Snape se vrací v čase, vědom si toho, co by se stalo, kdyby selhal. Snaží se ovlivňovat Harry Pottera, největšího čaroděje všech dob, a veškeré původní předsudky drží stranou. Děj začíná v momentě, kdy Hagrid přivede Harryho na Příčnou ulici. Příběh ignoruje viteály.
Klíčová slova: adventure, Harry Potter, Severus Snape


Utajené, odhalené

Odkaz | Autor: Falkira | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: +18 | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Harry a Severus zavření s ostatními na ústření.
Klíčová slova: Sex, PWP , snarry


Ve svatyni

Odkaz | Autor: suitesamba | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Díky horké vaně a pohodlnému polštáři se všechny bolesti vytratí.
Klíčová slova: snarry


Vůle Boží

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Tom Raddle/Harry Potter, bezvýznamní Smrtijedi, Lenka Láskorádová | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí:
Klíčová slova: harrymort, násilí, sexuální násilí, sprosté výrazy,


Z vlastní vůle

Odkaz | Autor: Slimča | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter | Rating: --- | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape se po bitvě zblázní, celý svět se k němu otočí zády, kromě Harryho Pottera.
Klíčová slova: poručník


Za stínem tajemna

Odkaz | Autor: PetraCullen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Sirius Black | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Harry se vrací z Bradavic do Londýna a vzpomíná na Siriuse. Pomalu si začne uvědomovat, že Siriuse už nikdy neuvidí a je nešťastný. Hermiona má u sebe obraceč času a ti dva se rozhodli vrátit čas a zachránit Siriuse před spáry Bellatrix. Když jim vyšla záchrana Siriuse před dvěmi roky tak, proč by se jim to nemohlo podařit tentokrát? Podaří se jim zachránit Siriuse?!
Klíčová slova: Obraceč času, záhrana Siriusa


Život nebo smrt

Odkaz | Autor: Patoložka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Další interakce Harryho Pottera a Severuse Snapea, tentokrát tu jde malinko o život.
Klíčová slova: Romance, AU


Stránky: