Povídky čtenáře/čtenářky Kate Mathews
z fandomu Harry Potter

|< 10 11  >|

Pikový král

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Ginny Weasley, James Potter, Sirius Black, Remus Lupin, Petr Pettigrew, Albus Brumbál | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Hlavní postava se nečekaně dostane někam, kde by neměla co dělat. Jak si s tím poradí a co všechno zažije?
Klíčová slova: romantika/dobrodružné, cestovanie v čase


Po čem muži touží

Odkaz | Autor: Elehyn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jedno nepodařené kouzlo a je to tady. Harry může slyšet myšlenky všech mužů a zjístí tak, že myšlenky jeho profesora lektvarů se zhola nepodobají jeho předešlým odhadům.
Klíčová slova: humor, romantika

LiviaCullen:
“:)”
Cora:
“Nápad dobrý. Ale abych byla spokojenější, potřebovala bych všechno to "miluji tě" stáhnout o dvě třetiny, ze Severuse vymačkat víc... Severuse, a Brumbálovi přidat na inteligenci hrstí plnou. 2-3.”
Garfielda:
“Taková povrchní blbůstka, i když občas vtipná. Scény se opakovaly pořád dokola, takže na začátku dobrý, časem trochu nuda. Ale nebylo to tak dlouhé, aby se to nedalo dočíst. Znovu číst nebudu.”
Lanevra:
“Četla jsem to ped delší dobou... vím, e začátek mě hodně bavil, postupně se to zhoršovalo a konec už se mi nelíbil.”
Rulie:
“Nápad skvělý .... bavila jsem se”
Adelaine:
“Příjemné, ale jinak docela slabé dílo. I když některé myšlenky fakt byly hodně vtipné.”
jesssnape:
“musím dát 5, jinak to nejde! =)))”
l.terka:
“:)”
Zástupkyňa:
“Posledné kapitoly som preskočila. Nápad dobrý, ale po 10 kapitole ma to prestalo baviť. Chudáčik Seamus. Plus mi tam prekážalo to, že upravila Malfoyovic rodinu. Cissa by nikdy nebola schopná obetovať Draca. Trošku to autorka prehnala.”
Casiopea:
“Ono už je to poměrně dávno, co jsem tuhle povídku četla. Vím ale, že jsem ji četla dvakrát, a že mi pokaždé bylo líto, že jí navzdory tomu úžasnému námětu něco málo chybí.”
Trinyx:
“...”
KalamityJane:
“...”
kami:
“Dávno, dávno to bolo, čo som ju čítala, ale ešte si z nej niečo pamätám.”
Benny:
“Když jsem to četla, myslela jsem na Mela Gibsona(hrozný herec)Ale některé myšlenky a situace byly vtipné.Ale číst to znova nebudu.”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“nejlepší je úplný konec povídky, při tom sem se trašně nasmála”
Basiliscus:
“Četla jsem, a několikrát. Hm, trošku mimo charakter - hlavně ten Snape, ale je to skvělý nápad. K povídce se jistě ještě vrátím.”
René.K.:
“No, nápad je originální a bylo tam dost vtipných momentů, ale celkově hodnotím jako trochu slabší průměr. Severus mi prostě vůbec neseděl...”
Sectumsempra:
“urcite by se mi to libilo vic, kdyby mi severus neprisel tak uplne OOC (rikat potterovi andilku apod. na me bylo vazne trochu moc)... na druhou stranu musim pochvalit myslenky ostatnich - od brumbala az po goyla :d”
Cairo:
“Roztomilé, trošku OOC, ale ne tak, aby to překáželo. Je to ideální povídka, když člověk potřebuje něco oddechového, zábavného, romantického a s dobrým koncem. Rozhodně si nemyslím, že jsem to četla naposledy :)”
Velká_koule_chaosu:
“Aha... :D Zajímavá povídka... 4*”
Fleur Tera:
“originálny nápad a miestami som sa celkom nasmiala, ale ten koniec bol príliš sladký a OOC”
Zrzka Lenka:
“Originální nápad :-)”
te.ss.sa:
“:D”
belldandy:
“Principiálně nesnáším, když Severus užívá různé zdrobněliny a cituplná oslovení. No, tady to je legrace (doufejme, že i nadsázka), tak jsem mu to odpustila. V zásadě jsou zdaleka nejzábavnější myšlenky ostatních studentů a Brumbála. K Brumbálovi je to mile dehonestizující. Na konci, když už nešlo jen o myšlenky a Snape se i vyjadřoval i nahlas jako hrdina podprůměrného románu růžové knihovny, jsem musela trochu zatnout zuby. Nicméně uznávám, že mně to průběžně vlastně dost bavilo.”
patolozka:
“Zajímavé myšlenky, které Harry slyší. Nejvíc mne asi pobavil Brumbál:-)”
mariaa:
“Ani si už přesně nepamatuji o čem to bylo, ale dočetla jsem povídku až dokonce. Takové podprůměrné dílko, které nic extra nenabídne ale ničím neurazí :).”
Anne:
“Něco se mi líbilo, něco méně... Poslední část však stejně budu považovat za nejlepší :D”
Victoria:
“Není můj styl”
Kate Mathews:
“Krásná povídka s výborným nápadem. Už dlouho jsem se takhle nepobavila :D”
Akkarra:
“Ty myšlenky ostatních studentů mě dostávaly. :D Ten zbytek už poněkud méně... Horší 3.”
assez:
“Ano. Není špatná… místy je dost dobrá. Ale místy… *krčí rameny*”
Maya:
“Myšlenky ostatních můžou šokovat”
Nade:
“Mám ráda humor a když ho někdo umí písemně podat takovým způsobem, jako v této povídce, je to úžasné! Čtení myšlenek je skvělý nápad a co se člověk nedozví .....”
Bellatrix Black Lastrange:
“Ze zásady nečtu humorné slashové povídky. Proč? Protože jsem malá sadistka, vyžívám s ev utrpení a proto mám ráda angst či drama. Ale u What men want je to jinak. Upřímné skonstatování by znělo, je to tak rozpolceně kouzelné, že to nelze nemilovat.”
paulinegrint:
“U žádné povídky jsem se nikdy tak nenasmála :D”

Počítej

Odkaz | Autor: Switchknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus a Harry v koloběhu zločinu a trestu.
Klíčová slova: BDSM, trestání


Porcelain

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harryho Pottera fascinuje křehkost a krása. Zároveň se jí ale bojí - co kdyby jí neopatrným zacházením ublížil? První část jednorázovkové trilogie La Foi Mal.
Klíčová slova: melancholie, psychologické


Posedlost

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Sirius Black je přímo posedlý Severusem Snapeem, ovšem Severus jeho vášeň zatvrzele odmítá sdílet. Sirius se ale jen tak nevzdává a hledá způsoby, jak ho přesvědčit.
Klíčová slova: noncon, sex , Snack


Poznej lépe svého učitele

Odkaz | Autor: Gia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak tenká je ve skutečnosti hranice mezi láskou a nenávistí?
Klíčová slova:


Pravda a důsledky

Odkaz | Autor: asnowyowl | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: „Kéž byste se nezeptal“
Klíčová slova: HP/SS , snarry


Pravda o Harry Potterovi aneb co skřítka viděla

Odkaz | Autor: GMTH | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Skřítka Winky je přesvědčená, že profesor Snape má moc uzdravit pana Skrka. Důkaz viděla na vlastní oči, ale všechno je jinak, než se zdá. A Dobby ví pravdu o Harry Potterovi - nebo si to aspoň myslí.
Klíčová slova: humor, lemon


Prodloužený svátek

Odkaz | Autor: Sesheta_66 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry si lebedí v teple prvních společných Vánoc.
Klíčová slova: Vánoce


Prvý a posledný

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Granger | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Vojna skončila a i keď Severus Snape vyviazol živý, jeho telo je na tom zle. Ošetrovateľky si u neho podávajú kľučku, ale čo sa stane, ak na miesto ošetrovateľky nastúpi práve Hermiona Grangerová?
Klíčová slova: snamione


Přátelská sázka

Odkaz | Autor: GMTH | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/ Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Každý rok uzavírá Remus Lupin a Sirius Black jistou sázku. Jenže Severus Snape jim vypálí rybník.
Klíčová slova: humor, sex


Přes mříže bezcitnosti dokaž cit

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Ginny Potterová, Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Předvánočním Londýnem kráčí monstrum... Ve vzduchu visí hrozba pro všechny krásné a úspěšné ženy... A Harry Potter jako vrchní vyšetřovatel je v koncích... Dokud vrah neudělá chybu...
Klíčová slova: psychologické, kriminální, naturalistické; násilí, krev, vulgární výrazivo


Přijeďte na vánoce

Odkaz | Autor: GMTH | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry poněkud předčasně vybalil dárky. Možná kdyby tušil, co se stane, rozmyslel by si to.
Klíčová slova: lemon, humor


Rekvizity

Odkaz | Autor: Aveva | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Albus Brumbál se probouzí na podivném místě a v podivné společnosti. Na mysli mu tane jediná myšlenka: Co to má všechno znamenat? Povídka vznikla jako příspěvek do soutěže se zadáním: Brumbál a Děda Mráz.
Klíčová slova:


Resonance

Odkaz | Autor: GreenGecko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 73
Shrnutí: Autoři: Salamander a GreenGecko / Harry porazil Voldemorta na konci šiesteho ročníka a kým uviazol počas leta na Rokforte, medzi ním a Snapeom prišlo k očakávanému pochopeniu. Rozličné strany sa dozvedajú o tejto podivnej adopcii v doprovode mnohých zábavných scén, vrátane Harryho priateľov, ktorým to váha Harry povedať. Harry sa dostáva do aurorského programu, no problémy na seba nenechajú dlho čakať a kolotoč sa točí nanovo.
Klíčová slova: severitus, Harry adoptován Severusem Snapem


Revolution

Odkaz | Autor: GreenGecko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, NT | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Pokračovanie FF Resonance (http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=513 ). Poviedku v originálnom znení nájdete tu: http://www.fanfiction.net/s/2569561/1/Revolution
Klíčová slova: Severitus, Harry adoptován Severusem Snapem,


Rok jako žádný jiný

Odkaz | Autor: Aspen in the Sunlight | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 97
Shrnutí: Poté, co Severus Snape doprovází Harryho do Zobí ulice za nemocnou tetou, se jejich vzájemný vztah pomalu změní.
Klíčová slova: vztah otec/syn, dobrodružné, severitus, sevitus


Roomies

Odkaz | Autor: AngelicDevil1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HG/DM, HP, RW, GW,... | Rating: 13+, 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: PostHogwarts. Hermione gets demoted from her job at the ministry which means she has to move out and find somewhere cheaper to live, and Draco Malfoy happens to need a new roommate. DMHG. ---------- JACOMO pracuje na preklade (Spolubydlící).
Klíčová slova: dramione


Roomies

Odkaz | Autor: AngelicDevil1 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona Grangerová/Draco Malfoy, Harry Potter, Blaise Zabini, ... | Rating: 13+ 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Hermiona je na ministerstvu sesazena na nižší pozici, což znamená, že se musí vystěhovat a najít si nějaké lacinější bydlení, a Draco Malfoy náhodou potřebuje nového spolubydlícího.
Klíčová slova: dramione


Rytíř na ...

Odkaz | Autor: Sevik99 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, Potter, Weasleyovci | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se ocitá na ulici sčásti vinou Severusa Snapea. Když jí najde šlapat chodník, zasáhne...
Klíčová slova: snamione, prostitúcia


S.S. a strážkyňa prekliateho opálu

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape, Rosetta Prewettová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-12-01 | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Severus sa prostredníctvom Harryho daru - Alpharadovmu časovratu - ocitá v inom storočí. A aby toho nebolo málo, hneď zachraňuje mladú ženu z plameňov inkvizície, ktorú odsúdili ako čarodejnicu. Severus by sa najradšej vrátil späť, nech by to znamenalo preňho už čokoľvek, i istú smrť. Lenže časovrat je pokazený a on sa stáva spoločníkom nevšednej ženy, ktorá stráži poklad. Ako sa napokon rozhodne a čo sa s ním stane...?
Klíčová slova: časovrat


Sázka

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Ginny Weasley, Severus Snape, Hermiona Granger | Rating: +18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Myslíte si, že Ginny a Severus nejdou dohromady? Pak vám Sara vytře zrak s gracií sobě vlastní. Aneb jak to dopadá, když se jedna umanutá holka rozhodne pro dobrodružství se svým profesorem ;)
Klíčová slova: sázka, sex


Screw the Magical World

Odkaz | Autor: monbade | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: | Rating: K+ (9+) | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry je shledán vinným za použití magie coby neplnoletý a zlomí mu hůlku. A tak jim řekne, ať jdou do prdele. Mám ten nápad z jiné fanfiction, ale nemůžu si vzpomenout na její jméno. Takže lituju, že nemůžu nechat chválu za tamtu povídku.
Klíčová slova: mudlovské zbraně


Sedmkrát jinak

Odkaz | Autor: Blanch | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy, Ron Weasley, Hermiona Grangerová, Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Přináší pravidlo čísla sedm opravdu jen štěstí? Možná ne, možná také ano.. Věnujte sedm minut sedmi sedmistránkovým kapitolám a dvou chlapcích navštěvujících sedmý ročník, jejichž nenávist se prohloubila v něco mnohem šlechetnějšího...
Klíčová slova: Drarry, smutné


Severus a internet

Odkaz | Autor: Gleti | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: volnočasová aktivita Severuse Snapea
Klíčová slova: internet, internet, internet


|< 10 11  >|