Povídky čtenáře/čtenářky Jett Alice Black
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Cloak of Courage

Odkaz | Autor: Wendynat | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: +15/+18 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Hermiona prožije bolestnou ztrátu, objevuje nové nebezpečí. Aby ochránila sebe i ostatní vstupuje do manželství.
Klíčová slova: nucené manželství, sex, napětí, romantika


Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Odkaz | Autor: SaraPolanska | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: bradavičtí profesoři | Rating: kdokoliv | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: „Zaplatil jsem nám společnou dovolenou v Itálii. Letíme pozítří.“ Brumbál hodil na stůl velkou barevnou cestovní tašku a počal do ní přede všemi skládat své věci. Když se pokoušel dostat tam i nafouknutého kačera do vody, Severus se zvedl a raději beze slova odešel. Z deníku Severuse Snapea: Milý deníčku, dnes nám ten šílenec oznámil, že poletíme letadlem někam do hajzlu a to hned pozítří. Byl nadšený jak Hagrid po adopci draka a já začínám mít obavy, že se z té dovolené nevykroutím ani kdybych si zlomil všechny končetiny. Z deníku Albuse Brumbála: Dnes jsem svým milovaným přátelům konečně oznámil, že pojedeme na dovolenou. Všichni vypadali nadšeně a Severus dokonce odešel balit jako první.
Klíčová slova: humor, parodie

Pogroma:
“Lupin se posral a já smíchy taky. (zhruba od 5. kapitoly slabší, snesla bych to kratší)”
SarahNara:
“Neskutočne vtipná poviedka, aj keď je to už dlho, čo som ju čítala. Dokonca som si ju až tak dobre nepamätala, až kým mi ju opäť nepripomenuli moje staré zápisky :D”
Rulie:
“Mě se to líbilo, když od toho nečekáte bůh ví co, je to vtipné, lehké počtení, které pobaví a zkrátí čas nudného čekání a myslím že o to v zásadě autorovi šlo. Uvidíme co poskytnou další 2 díly”
elcasem:
“Tato povídka tu má dobré hodnocení, proto jsem se ji rozhodla přečíst. Na stránkách jsem si všimla, že je to rozdělené na Dovolená 1, 2 a 3.. ale nezvládla jsem dočíst ani dovolená 1.. Zápletka i chování profesorů mi přišlo až přespříliž hloupé”
Benny:
“Hm, vždycky kouknu na komenty lidí, kterým věřím, že vkus je stejný, ale tady se neshodujem.Prvoplánový humor někde do hospody páté kategorie..něco bylo fajn, je i pár témat z kterých se neutahuje a jsem na ně alergická(teplý Ital to nebyl, ani Snapeova homofobie)Přežila, že začátku i hlasitý smích, slabší trojka.”
bwews:
“Hmm, asi nejsem ten správný typ na parodie.. nebavilo.”
kattyV:
“Přiznávám, obvykle mám raději jemný a jen zlehka naznačený vtip. Ale nemohla jsme si pomoct, tady jsem se hlasitě smála, až mi vhrkly slzy do očí. Co nadělám. Nezbývá, než ohodnotit pěti hvězdičkami.”
Mandragora:
“xxx”
jesssnape:
“...”
l.terka:
“:)”
Casiopea:
“Miluju! Prostě miluju tuhle povídku. Není sice konstantně na pětku, ale opakovaně při ní brečím smíchy. Nemůžu jinak. :)”
Potkanice:
“super”
belldandy:
“Nejsem do toho fanda, ale lhala bych, kdybych tvrdila, že mě to nepobavilo. Je to prostě třeskutý, přehnaný a humpolácký humor, jaký čekám od správného cracku.”
Memorin:
“na to se moc těším”
Adelaine:
“Možná jsem od toho očekávala víc dle komentářů. Zjišťuju, že prostě mám jiný druh humoru a tohle mi přišlo křečovitý a násilně se nutící do srandy za každou cenu. Nic pro mě.”
Jett Alice Black:
“Nasmiala som sa ako nikdy. Ešte, že mám izbu iba pre seba :-D :-D 10 hviezdičiek! :-D :-D”
Tintinka:
“Skvěle jsem se bavila!”
Lanevra:
“Někde to bylo slabší, někde jsem umírala smíchy a musela si dát oddech, ale tak už to u parodií bývá.”
Neferet:
“Tak tohle je skvělá práce. Dlouho jsem se takto nepobavila :-D”
delatrix:
“No prostě úžasná povídka. Nemůžu si ani představit, co se mi zní líbilo. rozhodně je na ní ale poznat proč o Brumbálovy mluví jako o manipulátorovi”
Nerla:
“Pěkné. Prospělo by tomu víc péče, ale jsou tam skvělé momenty a při čtení jsem se usmívala celou dobu.”
Sectumsempra:
“mam opravdu rada parodie a tahle byla skvela :D”
elulinek:
“Tohle byl Tvůj nejgeniálnější nápad, napsat první řadu parodie. Severus a jeho glossy, Brumbál a jeho nápady, Minerva a její úzkosti. Klimatizace a na všech našich srazech opakovaná scéna s Remusem zapnutým v kufru, který skákal po pokoji do tý doby, než na něj spadla lednice a byl v bezvědomí. Ať žijí Tena vložky pro Minervu! Miluju tvoje parodie”
kami:
“Veľmi ma to bavilo. Som rada, že Severus dokázal vždy zabodovať. Malo to vynikajúci vtip i nápad.”
Crystal:
“Pravě jsem umřela smíchy XD”
tina:
“...”
Fleur Tera:
“Jeli sme asi tak rychle, jako myslí Potter při písemce z lektvarů... nemám slov :-)”
GwenLoguir:
“Zoberte si nový balíček vreckoviek.”
sigam:
“...”
Chavelierka:
“všechny parodie od Sary jsou nadité smíchem. Rozhodně si zaslouží varování "nakažlivá zábava" :D”
Aha_Lucia:
“po tretej kapitole ma matka vyhodila z obývačky, pretože nemohla v kľude pozerať film. bavila som sa, 5.”
sandymathews:
“...”
Chantal:
“Musím sdělit, že já parodie moc nemusím. Když už nějakou přečtu, tak musí mít "něco" A tahle sranda v sobě to "něco" má.”
Sargo:
“Nejsem si moc jistá, jestli je to tak vtipné, nebo tak hrozné. Asi obojí :-)) Dojem bohužel kazí nepřehledné stránky a chyby. Na celku je vidět, že autorka sice nové kapitoly zdatně vychrlí, ale patrně už na nich nijak nepracuje. Což je škoda, bylo by to skvělé. Nicméně pochechtávala jsem se celou dobu... :-)”
Pyriel:
“Povedená parodie,, a to dokonce v češtině (chtělo by to opravit chyby, ale šlo to). Krásné jsou paralelní zápisky z deníků :-)) No a Severusův ctitel ;)”
Akkarra:
“Z deníku Rubeuse Hagrida: Letadlo bylo supr. Oříšky byly supr. Letušky jsou supr. Lupin se posral. To hovoří za vše. :)”
ZJTrane:
“Geniálna paródia, Sara Polanská patrí k najlepšie píšucim autorkám paródií. Mala by povinne uvádzať upozornenie pri čítaní nejesť a nepiť hrozí smrť pridusením.”
Rebelka:
“Asi bych dala i pět hvězdiček, kdyby tam těch chyb nebylo tolik. Že to ale člověku protáhne bránici...”
zmije:
“Je to trochu jako silvestrovská zábava - humor za každou cenu.”

Kámen manželství

Odkaz | Autor: Josephine Darcy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, vedlejší páry SB/RL a HG/RW | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2008-03-30 | Počet kapitol: 77
Shrnutí: Aby se vyhnul machinacím ministra, musí si Harry vzít zpěčujícího se Severuse Snapea. Ale sňatek je jenom začátek Harryho problémů. Voldemort se vrátil a už zanedlouho může Harryho manželství rozhodnout o osudu světa. Tento příběh je slash na téma HP/SS (jako vedlejší zápletka tu jsou také SB/RL a HG/RW). Můj rating je nicméně spíše kvůli násilí než kvůli sexuálnímu obsahu. Raději se zaměřuji na ´milostný vztah´ než na popis sexu. Jestli nemáte slash rádi, nečtěte to. Překlad od Dobby ve slovenštině zde: http://dobby.wgz.cz/krystal-manzelstva / Nedokončený překlad od misto713 a peggotty zde: https://sites.google.com/site/krystalmanzelstva/home
Klíčová slova: politika, vynucený sňatek, mocný Harry


Noc, kdy zhasly hvězdy

Odkaz | Autor: Jacomo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Double-drabble o jedné červnové noci. Dívala jsem se na obrázek jistého muže a na chvíli se ponořila do jeho vzpomínek. Já prostě nechci věřit, že je vrah...
Klíčová slova: Severus


Prasklinka v čase

Odkaz | Autor: Tira Nog | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape(preslash) | Rating: 0+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Osm let po válce s Voldemortem Severus zjišťuje, že mu jeho pečlivě budovaná izolovanost přestává vyhovovat. Má ale vůbec šanci získat přátele, když nemá nejmenší tušení, jak se to dělá? A existuje v jeho okolí někdo, kdo by o něj stál? Geniální preslash z pera Tiry Nog vypráví o křehkém vztahu mezi dvěma muži. Ti dostanou druhou šanci prožít věci, o které v minulosti vlivem nepříznivého osudu přišli. (Původní odkaz: http://ss-slash.wgz.cz/prasklinka-v-case) Poznámka k překladu: Originální název Tiřiny povídky “A Nick In Time” odkazuje na slavný fantasy román Madeline L´Engleové “A Wrinkle In Time” překládaný jako “Vráska v čase”. Vypráví o dobrodružství dvou dětí, které se vrátily časem. Slovíčko “nick” se nejčastěji překládá jako škrábanec nebo šrám, ale neznělo by to moc pěkně, a tak jsem si dovolila použít raději slovíčko “prasklinka”.
Klíčová slova: děti, preslash


Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, RH, MMcG, FK, TK, AS, AB | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape to nemá snadné ani mezi svými nejbližšími.
Klíčová slova: humor


Útočiště

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Hermiona | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Osudy Severuse Snapea a Hermiony Grangerové v závěru války s Voldemortem a pět let poté. Dva životy, které se nečekaně setkávají. Dvě časové linie, které se těsně proplétají, aby minulost objasnila přítomnost - anebo ji ještě více zamlžila... Sepsáno po vydání Prince dvojí krve - povídku lze chápat jako alternativní verzi 7. ročníku. původní odkaz: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/1270%7CUtociste/
Klíčová slova: zmrzačený Snape, smutné, snamione