Povídky čtenáře/čtenářky Jett Alice Black
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 40%

HP a strasti školství I.

Odkaz | Autor: Berinka Eleanor Roockwood | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál, Harry Potter, profesoři Bradavic, Sirius Black a další | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: V Bradavicích jako každoročně chybí učitel Obrany proti černé magii. Brumbál nemůže dlouho nikoho najít a pak ho něco napadne. Co kdyby se jím stal sám? Sice již dlouho neučil, ale učení dětí ho vždy bavilo. Chyběla vyřešit ještě jedna věc. Nemohl být ředitel a učitel zároveň a tak potřeboval pro Bradavice nového ředitele. Jednou hledal něco v knihovně a nalezl knihu dávných rodů ve které se dozvěděl, že je Harry Potter dědic Nebelvíru a Zmijozelu. Harry měl tento rok nastoupit do sedmého ročníku, ale Brumbál s ním měl jiné plány. Udělat z něj ředitele ať to stojí co to stojí.
Klíčová slova: komedie

l.terka:
“pěkné”
Jett Alice Black:
“Nápad originálny a skvelý. Ale chcelo by to trochu rozpísať... A možno aj dosť pozmeniť štýl písania... ale... ehm...”
Basiliscus:
“Pffff... Nevím proč jsem se namáhala to otevřít.. První kapitola m přišla naprosto směšná a rozhodně ne v pozitivním smyslu. Rozpis rodokmenu a jmen mě rozesmál 4x a div jsem s neukroutila hlavu. Dál nečtu. Nápad by to byl úžasný, kdyby byl pojat jinak a někým jiným napsán. Je mi líto, ale ne.”
zoe1993:
“potřebovalo by to lépe rozepsat a dát do jiného časového děje, ale nápad dobrý”
GwenLoguir:
“bola som zvedavá na nápad, ale je to nedozreté a nechcem si kaziť chuť”
kripolik:
“Za celou dobu jsem se ani jednou nezasmála a jen jsem kroutila hlavou nad neuvěřitelně hloupými dialogy. Nápad byl skvělí, ale zpracování je příšerné. Ta 1 je za ten nápad, jinak bych s čistým svědomím dala 0.”
Sectumsempra:
“dovolim si nesouhlasit s delatrix - za precteni nestoji... napad je originalni, ale jinak to stoji za starou belu... puvodne jsem chtela udelit nulu, na druhou stranu si rikam, ze urcite mohlo byt jeste hur...”
Akkarra:
“No... Párkrát jsm se zasmála, to ano. Myšlena je to dokonalá - aneb Bradavice vzhůru nohama, zachraň se, kdo můžeš! Jenže... Jenže okolnosti, které k celé té myšlence autorka dosadila jsou hovadiny toho nejtěžšího kalibru a sloh tomu zrovna příliš nepřidává, ačkoli neptaří k těm úplně nejhorším.”
delatrix:
“Prvních pár kapitol je úžasných, ale potom se celá povídka odklání zcela jiným směrem než se podle názvu dá a začátečního děje očekává. Jenže i tak stojí za přečtení.”