Povídky čtenáře/čtenářky HufflepuffMaky
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Fire a ICe

Odkaz | Autor: Sakura1287 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Ginny/ Draco | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 11
Shrnutí: Draco dostane k Vánocům okouzlený počítač, díky němuž se setká s dívkou snů. I když není tím, kým čekal...
Klíčová slova: Romantika, tajemství, Draco, Ginny


Hrdinný smrtijed

Odkaz | Autor: SarkaS | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Hermiona Grangerová, ostatní kanonické postavy | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Deset let po porážce Voldemorta se vracíme do Bradavic za jedním z profesorů nové generace. Draco Malfoy se svými zkušenostmi z obou stran barikády ví určitě dost o tom, jak se bránit proti černé magii, a tak není divu, že jako jedinečně kvalifikovaný už několik let učí mladé studenty to, co sám tak ovládá. Život v ústraní se mu zamlouvá a nejspíš by se mu i zamlouval dál, kdyby nenastoupila do Bradavic jeho nová kolegyně a nepřinesla s sebou vzpomínky... Upozornění autorky: Povídka ve všem neodpovídá sedmému dílu a zcela ignoruje část po 19 letech. Postavy mohou být OOC, protože povídku píšu tak, jak si já představuji, že by se mohly postavy vyvíjet Pokračování s názvem Nová generace probíhá a plánovanou trilogii by měl uzavřít Vílák.
Klíčová slova: Dramione, AU


Malý Slizolinčan

Odkaz | Autor: Dobby | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: HP, SS | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 45
Shrnutí: Čo sa stalo s Chlapcom, ktorý prežil, ak ho nevychovávali jeho príbuzní. A ako sa bude vyvíjať jeho osud, keď ho Múdry klobúk zaradí do Slizolinu? Tento príbeh bude plný tajomstiev, zápletiek a prekvapení. Nie vždy vyzerajú veci tak, ako sa na prvý pohľad zdajú... Alternativně (ale - snad zatím - nekompletně) dostupné na nové Dobbyho stránce: https://dobby7.webnode.sk/maly-slizolincan/
Klíčová slova: Čo sa stalo s Chlapcom, ktorý prežil, ak ho nevychovávali jeho príbuzní. A ako sa bude vyvíjať jeho osud, keď ho Múdry klobúk zaradí do Slizolinu? Tento príbeh bude plný tajomstiev, zápletiek a prekvapení.

HufflepuffMaky:
“Moc pěkné. Podrobnosti si nepamatuji, četla jsem žil dávno.”
l.terka:
“:)”
kripolik:
“...”
MarketaSt:
“Chtěla bych se zeptat, zda by někdo se nenašel, kterej by přeložil ze slovenštiny do češtiny povídky od Dobbyho? Nikde bych ty povídky nezveřejňovala, jen bych si je dala do mobilu, abych si to mohla číst. Díky.”
GwenLoguir:
“...”
Mandragora:
“xxx”
zmije:
“až bude čas”
Pyriel:
“Zatím to není špatné, nic objevného, byť je tam pár zajímavostí (např. výběr opatrovníka) a málem se mnou švihlo tvrzení, že SS nikdy nepoužil zakázanou kletbu :-)) Ale čte se to příjemně, až na nějaké ty chyby a balistickou interpunkci, ale autorka předem varuje, že to je bez betareadru, takže jak se říká - byli jste varováni. Je fajn, že se autorka vydala jinou cestou, než většina těch, co píšou na téma HP ve Zmijozelu (kde Harry zapadne, hned se skamarádí s Dracem apod.). I když není jasné, proč je vlastně Harry ve Zmijozelu, protože se chová dost Nebelvírsky. A pozor na to věčné popíjení whisky, alkoholismus začíná nenápadně :-D”
Nade:
“Preference vypadají dobře. Uvidíme.”
Alcië:
“Na začátku povídky dají Harryho Dursleyovi do sirotčince. Brumbál s Řádem se ho snaží najít, ale marně. Na vlastní pěst pátrá po malém Harrym také Severus Snape. Najdou ho až v pěti letech. V Bradavicích je zařazen do Zmijozelu. I přes jeho zařazení se Harry přátelí s Hermionou a Ronem. Jelikož je Harry velice důležitý a Zmijozelové ho napadli, Severus dá Harrymu přívěšek, který je opatřen ochrannými kouzly. Je vidět, že Severusovi na něm záleží. Příběh, zdá se, se zatím odvíjí podle první knihy - Kámen mudrců. Povídka se čte velmi dobře, děj nikde nevázne.”

Sliby zítřka

Odkaz | Autor: RainynDawn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Sirius, Harry, Draco, Lucius, Sirina(AUTP), Ginny, Remus aj. | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 33
Shrnutí: Tato povídka je volné pokračování povídky Všechny mé včerejšky. Hermiona se nakonec rozhodne vrátit zpátky "domů" do kouzelného světa. Jaká setkání, překvapení a události ji budoucnost ale přinese, když všem představí svou dceru a setká se s tím, kdo má být mrtvý?
Klíčová slova: Hermiona, Sirius, dobrodružství, romantika