Povídky čtenáře/čtenářky Fleur Tera
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Stránky: 

Dokonalý plán

Odkaz | Autor: Daioni | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Brian, Millie | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Brian narozdíl od svých vrstevníků nesní o svých spolužačkách, ale o jednom velmi konkrétním učiteli. Plán, který vymyslí, aby ho dostal do postele, je dokonalý - téměř.
Klíčová slova: Snape, preslash


Drobná paralela

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Drobná paralela aneb tři ne tak docela obyčejné dny v boji proti Vy-víte-komu. - Voldemort je mrtvý, ale spolu s ním i většina Harryho přátel. A tak se Harry jednoho dne rozhodne jít za Siriusem a projde Obloukem na oboru záhad. Je to konec nebo naopak začátek?
Klíčová slova: HP/SS, Snarry, Sirius, paralela


Dva tisíce obrátek

Odkaz | Autor: TruTru Kanashiko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Je po válce, Harry přežil ale vkročit do normálního života se mu nějak nechce. Něco ho táhne zpátky tak usilovně, že nakonec přesvědčí svoji kamarádku a půjčí si od ní Obraceč času. Bez dlouhého otálení se rozhodně udělat se svým životem radikální změnu a aby v tom nebyl sám, ponoří do svého tajemství někoho, kdo je už nějakou dobu po smrti, a měnit to nehodlá. Harrymu je to však jedno. Ztáhne ho sebou do nebezpečné hry s neporazitelným časem a poprvé v životě se pustí do rvačky o vlastní štěstí.
Klíčová slova: Snarry


Everytime (Snape/Rowling)

Odkaz | Autor: Rea Silvia | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Severus Snape, J.K. Rowling | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Jo píše poslední knihu, píše poslední útržky Severova života.
Klíčová slova: fanvid


Feeling

Odkaz | Autor: Aucta Sinistra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/RL, HP/SS | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova:


Fool if you think it's over

Odkaz | Autor: Enahma | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Zrazený a zklamaný Harry po letech bojů prchá do mudlovského světa. Válka není u konce, takže je třeba, aby ho někdo přivedl zpět. Jedinou dostupnou osobou je Snape, který se o duševní stav svého bývalého studenta nezajímá. Změní se to, když zjistí, co očekávání kouzelnického světa udělalo s mladým kouzelníkem?
Klíčová slova:


Fridays

Odkaz | Autor: Aunt Gytha | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: In the beginning, Severus never expected to find Harry Potter in his bed one night a week. In the end, he never expected not to.
Klíčová slova: Snarry, po válce, AU


Good Morning Voldemort!

Odkaz | Autor: flominowa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Voldemort, Bellatrix, Smrtijedi | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Název hovoří za vše.
Klíčová slova: Voldemort/Bellatrix


Good Things Come To Those Who Wait

Odkaz | Autor: Lizard / lizardspots | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Comics drabble
Klíčová slova: Comics, Snarry


Harlekýn

Odkaz | Autor: Estriel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: neuvedeno
Klíčová slova: romantické


Havran

Odkaz | Autor: Mandragora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: Ano | Dokončeno: Dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Drsná společnost, drsné prostředí, drsné vztahy 
Klíčová slova: smutek, naděje

l.enik.c:
“Líbí se mi negativní vykreslení společnosti a to, že ani po válce není vše najednou růžové a problémy v kouzelnické společnosti jsou hlubší, než se mohlo zdát. Ale i tato stránka by potřebovala mnohem více prostoru, natožpak vykreslení postav a jejich vývoj. A to zejména Severus. Co se mi opravdu líbilo, bylo Harryho prozření a změna názoru, jak si zařídit svůj život. Celkově to mělo mnohem větší potenciál.”
FemmeFragile:
“Anotace zněla krátce, výstižně a lákavě. Čekala jsem, že to bude něco fakt drsného a temného, ale pak jsem Havrana otevřela... A tam Severus, který se do Harryho zamiluje asi tak po pěti minutách ve společné azkabanské cele a říká mu „andílku“ a „blázínku“. A je tam taky Harry, kterého Malfoy dost nevybíravě přefikne (mimochodem, Malfoy má v Azkabanu celu hezčí jak vilu na Kanárech!), ale už pět minut po znásilnění se málem udělá, když mu Severus na rozbolavělý zadek natírá mastičku. Ostatní postavy stojí také úplně mimo kánon. Na mě tohle bylo bohužel strašně moc OOC a všechno jde tak nějak hopem, vývoj je pro mě těžko uvěřitelný. Z druhé strany ale musím souhlasit s některým z předchozích komentářů - kdyby tohle byla jedna z těch opravdu dlouhých kapitolovek, kde by postavy dostaly víc prostoru pro pozvolnější transformaci, dalo by se tomu uvěřit mnohem snáz a mohla by vzniknout opravdu dobrá povídka. Klidně bych přitvrdila na temnotě a dala bych asi i větší prostor havranovi, podle kterého se to celé jmenuje. Nápad je to minimálně velmi dobrý, takže lepší zpracování by ho podle mého vystřelilo o několik hvězdiček výše :)”
Temna0Maky:
“..”
Cora:
“Mě se to strašně nechce hodnotit průměrem, protože tématicky to vůbec není špatné, naopak. Neseděl mi tu ale Severus, takřka kompletně. Nedovolím si tvrdit, že se nepovedl, jen se nepovedl pro mě.”
Extasy:
“Skvělý námět s obrovským, ovšem nevyužitým potenciálem. Povídka by si zasloužila klidně dvacet, možná i třicet kapitol a pěkně rozepsaných. Jinak to bylo ale úžasně napsané, styl se mi líbil, takže se k tomu určitě zase někdy vrátím.”
lia:
“:) bezva povídka, ráda se k ní vracím”
jesssnape:
“...”
KalamityJane:
“Andílka a blázínka mi ani Azkaban nemůže ospravedlnit. Námět pěkný, i po válce je svět plný politického pletichaření.”
willow:
“****”
T_nule:
“Drsné, ale i tak moc pěkné.”
Benny:
“Skvělá povídka”
Tintinka:
“Je to docela drsná povídka, ale i když jsem ji četla už před časem, zanechala ve mně dojem... Působí realisticky a navíc má dobrý konec, co víc si přát?”
Adelaine:
“Dobrá, s pointou, bez typických klišé.”
Fleur Tera:
“Řekni, kolik je na světě, kolik je takovejch měst, řekni, kdo by se vracel, všude je tisíce cest,”
Velká_koule_chaosu:
“3-4*”
Akkarra:
“Už jsem ji kdysi četla. Občas je to sice docela patetické, ale stejně se mi to líbilo. :)”
Sectumsempra:
“mela bych k tomu drobne vyhrady, ale odradilo me od nich uz jenom to, ze tuhle povidku ctu asi potreti a porad me bavi...”
Mrmla:
“...”
Sargo:
“Nevim presne, jak k te povidce pristoupit. Asi tak, ze je dobra, ale byla by mnohem lepsi, kdyby byla autorka o par let starsi. Coz lze tezko ovlivnit. Takze - dobra :-)”
SinamLlumi:
“navnadily mě komentáře, tak uvidíme :)”
Nerla:
“Tahle povídka je pěkná a dokonce i přiměřeně realistická. (Následuje spoiler.) Moc se mi líbilo, že Snape neuprchl prvoplánově tak, jak se zdálo zpočátku, že se mu to povede, neboť je to přece nadčlověk a co jinému trvalo šestnáct let, on zvládne za čtrnáct měsíců. Líbila se mi Hermiona, Pastorek i Ron, Lupin mi moc neseděl do charakteru, ale co o něm z kánonu vlastně víme? Malfoy po všech stránkách pobavil.”
belldandy:
“Jsem ráda, že Mandragora jednou zkusila i něco delšího. :) Patří mezi mé oblibené české fikce.”
mariaa:
“Toto dílo bylo krásné, bavilo mě ale i přesto se k němu nemám potřebu v budoucnu vrátit.”
beruska:
“Smutne”
assez:
“Ano, ano, ano!”
Memorin:
“Povídka se mi líbíla. Ale znovu ji číst nebudu. Slabá 3”
Lilithka:
“Válka lidi mění. I ty, kteří se snaží přežít v zavšivených podmínkách a nevěří už v jinou záchranu, než vlastními silami. Všechno se ale mění, když do cely Severuse přibude další nocležník.”

Hledá se pan Dokonalý

Odkaz | Autor: Martan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Tady je další moje kapitolovka a opět je to slash. Upozorňuji, že se nejedná o nic vážného... Harry touží po lásce. Hermiona mu touží pomoct. Draco touží po lásce. Pansy touží po něm. Oliheň touží po Colinovi. Snape touží po změně image. A Brumbál touží omládnout...
Klíčová slova: humor, drarry


Honba za pokladem

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zpráva, kterou kdosi podstrčil profesoru Snapeovi na Křiklanově večírku, dá jeho Štědrému večeru značně netradiční náplň.
Klíčová slova: Severus Snape, Vánoce


Howdy

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: SS/RL | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Snape aj Lupin nezáväzne dospejú k presvedčeniu, že si chcú adoptovať dieťa. Problémy nastanú vo chvíli, keď zistia, že cieľ ich záujmu je iba jeden.
Klíčová slova: snupin, adopce


Jahody

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape, Hermiona | Rating: neuveden | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Profesor Snape zadal svým studentům v pokračovacím kurzu nesplnitelný úkol. Nepočítal ovšem s odhodlanou tvrdohlavostí Hermiony Grangerové...
Klíčová slova:


Jak to děti často dělávají

Odkaz | Autor: Lux | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harrymu je už na nic z toho, jak se Snape pořád naváží do Nevilla a dalších studentů Nebelvíru. Takže udělá Snapeovi nabídku. Třebaže ale přistoupí na podmínky, Snape nechce nic tak jednoduchého, jako celé hodiny výpomoci a podobně. Chce Harryho tělo a absolutní poslušnost původní odkaz: http://www.fantasmagorium.net/povidky/povidky-jakto_deti_delavaji.php
Klíčová slova: lemon, vydírání


Jen řekni pravdu

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco dlouhé roky lhal a předstíral, ale jednoho dne už toho má prostě dost. A když se ho Potter zeptá, o co mu jde, rozhodne se říct pravdu. Prostě jen tak. I když mu to může ublížit. Anebo taky. ne.
Klíčová slova: Drarry


Konec

Odkaz | Autor: Falkira | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harrymu je líto, že neudělal některé věci, které udělat chtěl.
Klíčová slova: snarry


Krásný

Odkaz | Autor: Raec | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak je krása relativní
Klíčová slova:


Leap in Time

Odkaz | Autor: velvet86 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Draco Malfoy / Hermiona Granger, Pansy Parkinson, Ron, Harry, Snape... | Rating: 16+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 32
Shrnutí: Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať? Hermiona je v šiestom ročníku, všetko po piaty ročník súhlasí s knihami, ale šiesty a siedmy ročník je iný.
Klíčová slova: cestovanie v čase, dramione, dobrodružství, romatika


Lettered - v dopisech

Odkaz | Autor: Pir8fancier | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco píše zpočátku anonymní dopisy Harrymu.Povídka je 18+, protože i když jsou dopisy jednostranné, o erotické napětí v nich není nouze :-)
Klíčová slova: Drarry, dopisy, Epistolary Fic


Maličkosti

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry/Draco | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Povídka vznikla pro DRARRY CHALLENGE 2016! Téma: Harry má všeho po krk. Je přeci jen obyčejný sedmnáctiletý kluk, u Merlina! Celý kouzelnický svět k němu však vzhlíží s obdivem jako k hrdinovi, který již podruhé porazil Temného Pána, média jej pronásledují na každém kroku a mladé čarodějky se předbíhají, aby se mu co nejvíce zalíbily. A on přitom chce být jen obyčejný kluk, copak se všichni pomátli? …Ne. Někdo se na Harryho přeci jen stále dívá mezi prsty, jeden aristokrat s platinovými vlasy. A právě ten mu již delší dobu v noci nedá spát…
Klíčová slova: Drarry


Manželské intermezzo

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Neville Longbottom | Rating: 0+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 2
Shrnutí: Doprovodná povídka k doprovodné povídce "Jak je důležité míti Nevilla"
Klíčová slova: Snaville


Méně krutý svět

Odkaz | Autor: Aunt Gytha | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Roky po válce proti Voldemortovi se v pařížském gay klubu setkají dva cizinci a jeden druhému připomenou dávno ztracené sny. Slash, grafická sexuální scéna, hurt/comfort. Citlivý a spíše smutný AU příběh, ale s relativně otevřeným koncem… V AJ na něj autorka nakonec píše pokračování.
Klíčová slova: Snarry, AU


Milord

Odkaz | Autor: lumos | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, neznámá | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zašlý mudlovský bar, žena z ulice, šanson a postel vrzající jedno jméno.
Klíčová slova:


Stránky: