Povídky čtenáře/čtenářky Fleur Tera
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 60%

Stránky: 

Mistrný plán

Odkaz | Autor: Nel-ly | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy, Hermiona Grangerová, Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Draco Malfoy měl špatný den a je rozhodnutý se pomstít.
Klíčová slova: Draco, Harry, Hermiona, Bradavice


Mon Chéri

Odkaz | Autor: wolyt | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ráno z života Severuse Snapea, jedna milá pozornost od jeho milence a odhalení Severusovy tajné vášně. Povídka s lehkou nadsázkou a úsměvem. (odkaz nefunkční, na webarchivu není :-()
Klíčová slova:


Můj kocourek

Odkaz | Autor: Exa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí:
Klíčová slova: HP/SS , Snarry, kocourek


Na oplátku

Odkaz | Autor: Lumos | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, zmíněno Ron/ Hermiona, Draco/Ginny, | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Popis autorky: V nemilosrdném Voldemortově režimu nemají mudlové a čarodějové z mudlovských rodin právo cokoli žádat. Co když ale Hermiona potřebuje laskavost? A co bude chtít Severus Snape na oplátku?
Klíčová slova: AU, Psychologické, Severus Snape, Hermiona Grangerová, nucený sex

Katekyo:
“..”
Akkarra:
“Snape je tady krásně odporný, ale jinak v tom nic extra nenacházím. Atmosféra je neutěšená, za temnou ji nepovažuji. Zbytek vyjádřily ostatní čtenářky. :)”
Cora:
“Ano, líbilo se mi to. Snad jednu výhradu si dovolím (i když to tu už několikrát zaznělo) - po všech těch letech temna že by bylo Severusovo svědomí probuzeno k životu tak snadno? Ono by to mělo svým způsobem určité kouzlo, ale na to ta setkání byla tak nějak... málo osudová, nejspíš. 3 - 4.”
Adelaine:
“Tahle povídka byla bezesporu velmi dobře napsaná, měla dobrý děj i popsané to vůbec nebylo špatně (ano, ta poslední kapitola se trochu nepovedla, to už popisovala bell, hlavně Snapeovo zpytování bylo úplně mimo), ale mě to vůbec nevtáhlo do díla, ani jsem to jednomu ani druhému nevěřila. Myslím, že to má i na 4, ale subjektivně se přikláním spíš ke 3.”
Sargo:
“První čtyři kapitoly jsou velmi zdařilé a pátou ignoruji. :-D”
Lanevra:
“Tato povídka je natolik průměrná ve svém žánru a mezi zápletkami tohoto typu, že bych ji tu klidně někde vystavila jako exemplární příklad hodnocení za 3 body. Je dvanáctá do tuctu. Vše je samozřejmě patřičně dobarveno táhlou temnotou ulic postapokalyptického světa a doplněno textem písně na konci. Je to styl jaký si ve svém psaní jednou střihne každý autor, to že se to snaží někdo osvěžit přítomným časem mi už taky ani moc divné nepřijde. Času stráveného u čtení nelituji, ale ani nebudu povídku nadšeně doporučovat širokému okolí. Pro ty, kteří rádi vidí surovost světa elegantně zabalenou do románově temného obalu na cukrátka, který má tu příznačnou sladkost naděje na konci, je to naprosto ideální povídka. PS: Jak bude povídka probíhat a jak dopadne jsem věděla už jenom ze stručného obsahu. Nebylo by ho radno změnit na něco méně nápovědného? // Měním komentář, protože jsem dospěla k názoru, že až moc spoileruji.”
belldandy:
“Sympatická temně romantická snamionka s lehkými D/S a (semi) non-con motivy. Ne, opět se nesplnil Lanevřin sen, aby pro jednou držela bičík v ruce Hermiona. I tady je ten dominantní, zlý a situaci zneužívající Snape, zatímco Hermiona má morální převahu. Tak trochu jako ve "Strážci tajemství", ovšem zas ne tak veristicky stroze. Vzhledem k tomu, že mimo "Dlouhý černý plášť" neznám žádnou jinou, tím méně českou, snamionku ze světa vítězného Voldemorta, přišel mi námět poměrně originální. V Lumosině podání tento svět připomíná éru normalizace, vlastně spíš padesátých let - s přídělovým systémem, nucenou prací a politickými vězni. Sumasumárum: Vcelku pěkná atmosférická záležitost pro zaplnění jednoho letního večera. / Velmi se mi líbí dějová sevřenost této fanfikce délkou odpovídající rozměru novelky. Tuto sevřenost ovšem maličko kazí neblahý (a mě nepochopitelný) fanfičkní zvyk dělit text na nesmyslně kratké kapitolky. Připadá mi, že toto dělení nesouvisí s rytmizací samotného textu. (Spíše s rytmem autorčina psaní. Jiné vysvětlení pro tuto zvyklost nemám.) / Osobní libůstka bude zřejmě to, že bych si pro zachování jednotné atmosféry a sevřeného děje odpustila poslední kapitolku. Krutě ironický a trochu otevřený konec čtvrté části mi dokonale sedl. Později nabyl romantický mravní étos prostupující celou tuhle fanfikci už poněkud pateticky navrch. (Minimálně jsem nepobrala, proč měla být popsaná zkušenost tak výjimečná, aby nastartovala Snapeovo náhlé zaujetí Hermionou a zpytování svědomí.)”
Salome:
“Výborné dílko, přes malý rozsah a temnotu, která je skutečně temnou. Ale je to temnota, z které probleskuje naděje, a to nejen na konci, ale celým příběhem. Jen je jí tam těžké najít - ale už je v tom, co H. udělala a proč to udělala, naděje byla. Je to velmi naturalistické, ale ne příliš - tedy tím mylsím, že explicitní scény nejsou samoúčelné, jsou naopak zcela nezbytné pro pochopení postav. Tedy - úžasný, sevřený příběh kontinuálně se zlepšující autorky. Tento příběh je skutečnou literaturou, a to výbornou literaturou. Vřele doporučuji všem, kromě příliš citlivých jedinců a dětí. Rating není zbytečný.”
Fleur Tera:
“tá zvlášna atmosféra, ktorá vládne celým príbehom, je pre mňa niečo nové. Koniec dosť prekvapujúci, hoci sama som v taký možno aj dúfala, no nejaký hlbší dojem vo mne poviedka asi nezanechá.”
Madam Bookfly:
“Uff, tou temnotou jsem se málem zalkla. Ale jo, je to dobré. A i když mám radši delší věci, jsem ráda, že tohle má jen pět kapitol. Kdyby to bylo delší, nestačila by na zahnání depky jedna čokoláda.”
mayla:
“...”
Sisi:
“Po troch kapitolách mám zatiaľ zmiešané pocity. Nejmä z tretej. Snape z úplne iného pohľadu. Hnusný, slizký had. Výborne napísané. Som zvedavá čo z toho bude.”

Na sex!

Odkaz | Autor: The Treacle Tart | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lupin s Snape zjišťuji,že mají kuriózní společný zájem.
Klíčová slova: SS/RL, chlast, humor


Náměsíčný

Odkaz | Autor: julesmonster | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Potter a Snape mají problém. Jedná se o dosti delikátní záležitost, podaří se jim záhadu rozřešit? Povídku do čj přeložila - ravenablue.
Klíčová slova: humor, romantika


Námluvy Harryho Pottera

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ (Po pravdě v neprudérní rodině by 15 stačilo:) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Překlad: Adelaine / Zájem druhého učitele o Harryho Pottera, donutí zdráhajícího se Snapea, aby soutěžil o mladíkovu náklonnost. / Beta reader: Hoshi
Klíčová slova: snarry, námluvy


Něco k napsání

Odkaz | Autor: Cybele | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry skládá OVCE a má poslední dva týdny než definitivně skončí škola. Snape si však nečekaně vyžádá jeho deník na lektvary, do něhož si Harry v domnění, že se neznámkuje, psal nejen o lektvarech. Povídka má pokračování s názvem "Brk a inkoust".
Klíčová slova: naděje, sex


Nedostupnost přátelství

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/CD, HP/RL, RL/SB, RL/SS - jednostrané | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Příběh se odehrává během konání Poháru tří kouzelníku. Harry a Cedric se spolu zblíží, ale to ani zdaleka není konec příběhu. Jde o první díl Lanevřiny tetralogie, skládající se z těchto dílů: 1. Nedostupnost přátelství, 2. Nerozhodnost lásky, 3. Neznalost nepřítele, 4. Nedosažitelnost vítězství
Klíčová slova:


Nerozhodný

Odkaz | Autor: Vendea | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Poradce přes zaměstnání? | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Výběr zaměstnání
Klíčová slova: Drabble


Nevěrný Harry

Odkaz | Autor: KalamityJane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona Weasley/Ron Weasley | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Psáno formou soví pošty.Harry je v dohodnutém svazku se Severusem Snapem a už toho má plné zuby.Povídka má pokračování-Nevěrný Severus
Klíčová slova: Humor, Snarry, Soví pošta


Nevěrný Severus

Odkaz | Autor: KalamityJane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona Weasley/Ron Weasley, Draco Malfoy | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Pokračování Nevěrného Harryho, opět soví pošta.Harry zjišťuje, že s ním nikdo nechc trávit narozeniny.
Klíčová slova: Humor, Snarry, Soví pošta


Nezapomeň na mě

Odkaz | Autor: Vanityfair | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová | Rating: od 15 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Na Hermionu, uznávaného bystrozora, deset let po poslední bitvě a po sedmiletém šťastném manželství s profesorem lektvarů někdo zaútočí strašlivým pamětovým kouzlem a vymaže jí vzpomínky na vše, co se stalo po šestém ročníku školy. Severus má hned dva těžké úkoly: Dopadnout toho, kdo jeho ženě tak ublížil, a začít znovu od začátku budovat vztah, který se zdá být v troskách... Kompletně a velmi dobře přeložila do češtiny Jacomo. V anglickém originále viz http://www.fanfiction.net/s/2402632/1/
Klíčová slova: Snamione


Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)

Odkaz | Autor: eeyore9990 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: sexuální výchova v Bradavicích
Klíčová slova:


Noc v opeře

Odkaz | Autor: GMTH | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Zkus nebýt takový kulturní barbar, Pottere."
Klíčová slova: Snarry, humor


Nové Bradavice

Odkaz | Autor: Darkness deStination | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Hermiona Grangerová/autentická postava | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Voldemort padl, Bradavice byly zničeny. Musí to tak zůstat na věky?  Alternativní odkaz: http://labyrintem.4fan.cz/archiv-hp/hp-kapitolove/nove-bradavice
Klíčová slova:


Nullo modo

Odkaz | Autor: KalamityJane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Prázdniny, které konečně měly něco změnit, se náhle stávají ještě horší noční můrou, nejen pro Harryho, ale i pro Severuse, který vlastně vůbec netuší, jak se do toho dostal. Jedno je ale jisté, pokud nepotáhnou za jeden provaz, dřív nebo později se navzájem zabijí.
Klíčová slova: Nucený svazek, Snarry


Ohnivé péro

Odkaz | Autor: Vrakobor | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: všichni | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 14
Shrnutí: V Bradavicích řádí tajemný sexuální maniak...čtěte a dozvíte se víc...napsáno pod vlivem omamných látek ;). Veselé čtení přejí Borovice a Vraní oko!
Klíčová slova: Humor, Drama, Dobrodružné


Oslava

Odkaz | Autor: Regi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: různé | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: dvojdrabble
Klíčová slova: drabble


Peklo

Odkaz | Autor: Seeker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black, a možná přijde i Remus Lupin :) | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape obdrží radu z nepravděpodobného zdroje.
Klíčová slova: humor


Po čem muži touží

Odkaz | Autor: Elehyn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Jedno nepodařené kouzlo a je to tady. Harry může slyšet myšlenky všech mužů a zjístí tak, že myšlenky jeho profesora lektvarů se zhola nepodobají jeho předešlým odhadům.
Klíčová slova: humor, romantika


Pohádka o nedokončeném polibku

Odkaz | Autor: emynn | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Bylo, nebylo, jednou se stalo, že se Severus Snape a Harry Potter políbili. Mladší muž ovšem po střetu s Temným pánem záhadně zmizel a nikdo nevěděl, kde je, ani co se mu stalo. Severus Snape zůstal sám v kouzelnickém světě a stal se miláčkem dychtivých davů. Pak do jeho osamělého života náhle zasáhl Albus Brumbál, který trval na tom, že na Severusovu počest uspořádá ples, a mistr lektvarů byl přesvědčen, že se svět úplně pomátl. Když ovšem jednoho dne zcela náhodou potkal ušmudlaného muže, který mu odmítl prozradit svou identitu, začal pátrat na vlastní pěst a zjistil, že ples je tou poslední věcí, které by se měl obávat. Kapitoly mají dvě části.
Klíčová slova: pohádkový příběh, snarry


Pomocná ruka

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vzpomínáte na ty neobvyklé hodiny u Weasleyových? Snape má podobné, ale teď se porouchaly. A může za to Potter!
Klíčová slova: Snarry


Poslední šance Rity Holoubkové

Odkaz | Autor: Regi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Rita Holoubková, Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Neville Longbottom a další | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Odehrává se pár let po skončení války. Rita je v nesnázích, nemá práci a její poslední šancí je dodat exkluzivní reportáž. Jak si s tím poradí nám prozradí příběh mírně detektivní a více než mírně zábavný. Povídku doplňuje osm bonusů, které nám prozradí i to Co ani Rita nezjistila... aneb jak k tomu mohlo dojít?
Klíčová slova: drabble


Potvůrka II.

Odkaz | Autor: Blesk | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Náhoda je pěkná mrcha. A zvláště, když svede dohromady dva lidi, kteří by se snad už nikdy ani setkat nechtěli. Nebo snad ano? Volné pokračování (možná epilog) k Potvůrce.
Klíčová slova: snamione


Stránky: