Povídky čtenáře/čtenářky Ebibis
z fandomu Harry Potter

Stránky: 

O samotě

Odkaz | Autor: GuTTerArT | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Albus Dumbledore, .. | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Se záměrem aby spolu lépe vycházeli, zamkne Brumbál Snapea a Harryho na 72 hodin do třídy. Přežijí oba?
Klíčová slova:


Orion Riddle

Odkaz | Autor: Nefrit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: HP (OR), LV... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Harry Potter sa po udalostiach na Ministerstve vracia späť k Dursleyovcom. Avšak záhadná návšteva Dobbyho a ešte väčšia záhada v Gringottbanke mu prezradí niečo, čo mu zmení celý život. Manipulatívny Dumbledore, dobrý Voldemort, nový život, nové objavy, nová láska, a nový priatelia.
Klíčová slova: Manipulatívny Dumbledore, manipulativní Brumbál, dobrý Voldemort


Osudové pouto

Odkaz | Autor: Exa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: To nemůže myslet vážně s tou svatbou," zavrčel Harry. "Také nemyslí," řekl Snape a převzal si svitek. "Tak tak, milý chlapče, je to jen způsob jak tě vylákat z Bradavic a pokud možno tě lehce zabít," doplnil Brumbál a nabídl všem citronové bonbony. "Ale co s tím?
Klíčová slova: manželství


Pečlivě připravovaný pád Vy-víte-koho I - Těsně vedle

Odkaz | Autor: Paccia Domna | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Julia, Severus Snape, Albus Brumbál, Minerva McGonagalová, celý Rokfortský zbor | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 48
Shrnutí: Predstavte si ženský odvar zo Snapea. K tomu Snapea. K tomu trafeného riaditeľa, veľý hrad uprostred Škótska, ktorému občas prestanú fungovať ohrievacie kúzla, predstavte si... Tak a teraz sa bežte zabávať, a pripravte si vreckovky, pretože budete od smiechu plakať.
Klíčová slova:


Pokrevní linie

Odkaz | Autor: Crystal & Lavender | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Izarra Davidsonová, další OC, AB, LV, BL, HP a další | Rating: 13 + | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2012-07-24 | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Příběh o dívce jménem Izarra Davidsonová, které díky speciálnímu lektvaru nemělo být nikdy dovoleno používat svou magii. Brumbálův plán nevyšel a teď se musí začít starat o situaci, která nastala. Izarra ovšem nehodlá být jen další figurkou v Brumbálových plánech a hodlá se svým životem zacházet dle svého vlastního uvážení.
Klíčová slova: dědic, zmijozel, OC, dcera Voldemorta, dcera Bellarix


Portrét pro Bradavice

Odkaz | Autor: evi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS, AB, MM, FW, GW, NT, RH, DM, LM, NM, originální postavy | Rating: - | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Co je to za povolání - restaurovat kouzelnické obrazy, které se mohou pohybovat, putovat mezi rámy a dokonce i mluvit? Jací lidé takovou profesi vykonávají a jaká tajemná magie stojí za schopnostmi těchto obrazů? A jaký vliv mají na kouzelnický svět? Tak vznikla postava Nathalie Belartové - absolventky krásnohůlské Akademie, restautátorky kouzelnických obrazů a mladé ženy poznamenané svojí schopností kreslit budoucnost druhých lidí ...
Klíčová slova: obraz ředitelů, romantika, severus snape/Au


Pro větší dobro...

Odkaz | Autor: Mata | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Brumbál, Gellert Grindelwald, Albus/Gellert | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-07-15 | Počet kapitol: 35
Shrnutí: Dva mladí muži, velmi nadaní kouzelníci. Jeden velký nebezpečný sen a souhra podivně osudových událostí. Přelom 19. a 20. století. Konvence, zvyky a zakázaná láska. Psychologické drama o vnitřním boji rozumu a citů, o velkých snech i osobní prohře. O neopětované lásce a palčivé touze. O světě, který není černobílý, kde má své místo bolest i nenávist, láska a přátelství. Kde krev není voda a nechtěné se může stát skutečností. Za beta-read a konzultace historických událostí děkuji Jankovi Ke každé kapitole je přiřazena jedna píseň od Loreeny McKennitt, která vhodně podtrhuje atmosféru. Při této hudbě povídka vzniká a ráda se o ni s vámi podělím. Přednostně zveřejňuji zde http://www.matove.estranky.cz/clanky/povidky/pro-vetsi-dobro/ (autorka)
Klíčová slova: preslash, psychologické, drama, grindeldore


Provázky moci

Odkaz | Autor: Lanevra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter, Remus Lupin/Nymfadora Tonks a další | Rating: 15+/18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Severuse postihne nemoc, způsobená opakovanou kletbou cruciatus. Lék ani lektvar neexistuje, jedinou nadějí je, že se sám lektvarista uzdraví, ovšem na to nemá dost magie. Svou pomoc a svou magii mu nabídne Harry. Kam až to zajde a jak se jejich vztah ještě zkomplikuje, to už je v rukou Merlinových... nebo Brumbálových?
Klíčová slova: přátelství, vztahy , Snarry


Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Odkaz | Autor: Dayspring | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 44
Shrnutí: Proč by měl Draco Malfoy čekat, až svět zachrání Harry Potter? Plný nespokojenosti s rodinou předurčeností vezme záležitosti do vlastních rukou.
Klíčová slova: drarry, elf, Mpreg


Snape na druhou

Odkaz | Autor: D.J. Orlovský | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Voldemort si stvořil dokonalého Smrtijeda, dokonalou zbraň, nástroj zkázy Harry Pottera i Albuse Brumbála. Jenže se zdá, že ta "zbraň" má svoji hlavu a co hůř - má srdce 
Klíčová slova: smutek, tragédie, naděje

Ebibis:
“...”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Je patrné, že povídka byla psána na třikrát.Takže to rozeberem;část první:místy jsem se nudila, nicméně to neznamená, že námět byl víc než originální-3/4.Část druhá:čisté pwp, sakra, to bylo tak skvělé, že mi ani Voldik nevadil-5.A třetí část:dost rozporuplné pocity.Vztah Harryho a Snapea juniora jak z brakové červené knihovny.Ještě že Severus senior je parchant a muž činů:)-2/3.Aritmetický průměr mi to ukazuje na 3.33, což dát nemůžu a nechci.Jasná 4.”
Nerla:
“Ta povídka musela být psaná natřikrát, rozdíly mezi těmi třemi částmi jsou propastné. Začátek je rozpačitý, jako by povídka vlastně ještě nevěděla, kterým směrem by se měla ubírat. Následuje další třetina, což je čisté PWP a logiko, jdi se bodnout, přičemž to ale zbytek povídky neumožňuje vnímat dostatečně s nadhledem, případně jako parodii. Tady mi pro začátek vadí, jak hrozně nevoldemortovsky se Voldemort chová. Přiznává svoje selhání před svými smrtijedy, navíc, ehm, "Voldemort se zasmál, plácnul Luciuse přes zadek a zmizel ve tmě," - o tom mluvím, a taky o "stál ve dveřích a jen se díval, jak Voldemort obšťastňuje Severusova macka". A taky, já nevím, jsem jediná, kdo tohle nevydýchal a málem spadl ze židle, když si přečetl očividně RedDwarfovskou repliku v jinak dost vážné scéně: „A ostatní? Igor? Rosier? Wilkes? Co je s nimi?“ - „ Jsou mrtví, Severusi. Všichni jsou mrtví. " Naopak jsem se zamilovala do repliky "Voldemort se přesunul k nim na postel a slízával Luciusovy koncentrované dětičky ze Severusova mlaďoučkého těla", to je naprostá bomba, i když zase jako pěst na oko. No dobře, tohle se dá vnímat jako parodie, jenže pak přijde poslední třetina a Potter, sladká láska, deprese, pokusy o sebevraždy a vraždy, pokusy o nějakou zápletku a naprosto podivný konec. Ne, mně tahle povídka vážně nefunguje.”
belldandy:
“3/4. Tohle jsem vnímala tak na hranici mezi vážně bráno a parodií a nejspíš proto jsem se do toho neponořila do ideální míry, ale ne, není to špatné.”
kami:
“Mohla to byť naozaj dobrá poviedka. Vyzerá tak, lenže... na mňa akosi nezapôsobila. Čo je čudné, keďže sexu tam bolo dosť... Jeden bod za starého Snapea (asi nie som romantický typ) a druhý bod za tých pár vtipných hlášok. Obzvlášť tých Poppyných.”
Akkarra:
“Jedna z mála povídek kde skutečně nemám ráda Snapea. Tohle si ten parchant mohl odpustit. I když ne že bych ho na jednu stranu nechápala...”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Námět na povídku sám o sobě je dost originální. Začátek povídky je hrozný, ale zato ten konec je strašne smutný.”
Sectumsempra:
“super povidka :)”
assez:
“Ano.”
zmije:
“k přečtení”
Nade:
“Severus versus Severus. Úžasné a nakonec jsem málem bulela.”
Lilithka:
“Teorie o tom, že mladý Severus nebyl zapšklý, sarkastický ani zlý.”

Stopy Šelmy

Odkaz | Autor: Alice O´Really | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Tom Raddle a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Tom. Severus. Harry. Není fascinující, kolik společného mají? Tři nemilované děti. Tři mimořádní kouzelníci, vyrůstající v prostředí mudlovského světa. Tři studenti, kteří byli odmítnuti většinou, strávili léta studia na okraji společnosti. Tři mladíci, jejichž život zásadním způsobem ovlivnil stejný člověk – Albus Brumbál. Tři muži, kterým černá magie navždy změnila budoucnost. Přesto se každý z nich vydal svou vlastní, jedinečnou cestou. Anebo možná ne. Vítejte ve světě Šelmy. Stopy Šelmy jsou souběžně vyprávěné tři příběhy tří ústředních postav ve třech odlišných dobách; každá kapitola se tedy skládá ze tří sekvencí. Pokračování Elysejského klíče.
Klíčová slova: snarry, cestování časem


Strom poznání

Odkaz | Autor: Philo | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 44
Shrnutí: Harry se po prázdninách vrací do sedmého ročníku rozhodnutý změnit status quo a zakládá v Bradavicích třídu pro nápravu magie…
Klíčová slova:


Útočiště

Odkaz | Autor: Danae | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Hermiona | Rating: 12+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Osudy Severuse Snapea a Hermiony Grangerové v závěru války s Voldemortem a pět let poté. Dva životy, které se nečekaně setkávají. Dvě časové linie, které se těsně proplétají, aby minulost objasnila přítomnost - anebo ji ještě více zamlžila... Sepsáno po vydání Prince dvojí krve - povídku lze chápat jako alternativní verzi 7. ročníku. původní odkaz: http://fanfiction.potterharry.net/cze/povidka/1270%7CUtociste/
Klíčová slova: zmrzačený Snape, smutné, snamione


V údolí dračích ruží

Odkaz | Autor: Testralka(Tesska) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry, Severus, Minerva, Draco, Neville... | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Harry a Severus se před lety rozešli a Minervu už nebaví dívat se jak se Severus trápí proto ho pošle pro stádo testrálů na testrálí farmu, kterou shodou okolností vlastní Harry a kde s pár dalšími lidmi, které by jste zde určitě nehledali žije jako kovboj. Dají se ti dva znovu dohromady? Vedlejší pár Neville/Draco. Webarchiv: https://web.archive.org/web/20230316110301/https://media0.wgz.cz/files/media0:5150bb099e89a.pdf.upl/Vudr.pdf
Klíčová slova: Manipulativní Minerva, Snarry, slash, sex


Stránky: