Povídky čtenáře/čtenářky Crystal
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Stránky: 

Nejkrásnější dárek II

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Severus Potter/Scorpius Malfoy | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Když na někoho dlouho čekáte, bývá touha mezi vámi opojná a neodbytná. Ale taky jste schopní pro toho druhého ještě chvíli počkat.
Klíčová slova: nová generace, Albus Severus ve Zmijozelu, romantické


Nejkrásnější dárek III

Odkaz | Autor: Frox | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Albus Severus/Scorpius | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Den, na který oba čekali, právě nastal.
Klíčová slova: nová generace, Albus Severus ve Zmijozelu, romantické


Nezáměrně tvůj

Odkaz | Autor: Dinkel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Tom Raddle (LV) | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 60
Shrnutí: Lord Voldemort zatouží po svém nepříteli. Nic mu nezabrání, aby ho získal a spojil se s ním.
Klíčová slova: týrání, svatba, nucený sňatek, zlý Brumbál


On The Last Day of Our World

Odkaz | Autor: Sansa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM | Rating: NC-17 (17+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Během školního trestu skončí Harry a Draco zamknutí spolu přes noc v podivném pokoji. Když následující ráno uniknou, zjistí, že jsou sami. Hojnost lásky, strachu a dobrodružství, když bojují o to, aby přežili v prázdném světě.
Klíčová slova: dobrodružné


Paraselenic

Odkaz | Autor: EmpyrealFantasy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LM, HP/LV | Rating: M (16+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 40
Shrnutí: S dospělostí přichází porozumění a Harry chápe docela dobře. Po desetiletém výcviku se Harry vrací do okamžiku, kdy odešel… se zcela novými plány pro sebe. Strana světla nikdy nezjistí, co ji zasáhlo. Harry upírem, temný Harry
Klíčová slova: temný Harry, Harry upírem


Practicing Liars

Odkaz | Autor: lomonaaeren | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Severus Snape | Rating: R | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 50
Shrnutí: AU of HBP. Harry found out that he was Snape’s son two years ago, and he’s carefully concealed it. But now Snape is his Defense teacher, and Draco Malfoy is up to something, and Dumbledore is dying, and the final battle is coming up, and everything is getting very, very complicated.
Klíčová slova: Snape otcem Harryho , manipulativní Brumbál


Raději dohola

Odkaz | Autor: Beketamen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Neville Longbottom | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry a Neville se vsadili o to, že obarví Snapeovi hlavu na blond.
Klíčová slova:


Rebirth

Odkaz | Autor: Aya Macchiato | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/Tom R. Jr. | Rating: T (13+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 27
Shrnutí: Sledujte životy dvou chlapců, oba jsou sirotci narození na konci 20. let 20. století, kteří vyrůstají spolu a mají jen jeden druhého, na koho se mohou spolehnout. Sledujte jejich život s magií, skrz temnotu a bolest, a jak si vytvářejí pouto, jež ani smrt nedokáže zlomit. HP/TR Slash Temný!Harry
Klíčová slova: Temný Harry, Harry je nekromant


Rectifier

Odkaz | Autor: Niger Aquila | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: AB, Tom R. Jr. | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-06-06 | Počet kapitol: 24
Shrnutí: V jednom světě zuří válka proti Lordu Voldemortovi. V jiném se bradavický profesor Tom Raddle rozhodne otestovat svou teorii o alernativních světech a vydá se na cestu, jež se rychle změní v pohromu. AU šestý rok. Vyhovuje DH.
Klíčová slova: jiný Tom Raddle Jr., cestování mezi alternativními světy


Redeem Me

Odkaz | Autor: Samayel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 68
Shrnutí: Rok po válce se Draco objeví na prahu Doupěte. Proč přišel a jak jej Harry přijme?
Klíčová slova: drarry, násilí, nedobrovolný sex, drogy, vraždy

DenDella:
“Redeem me patří mezi mé první slashe a první kapitolovky. Skutečně mě oslovila a jednoznačně obsadila první místo v mém slash srdci. Vychutnávala jsem si kapitolu po kapitole a děj pečlivě vstřebávala ve volném čase, takže jsem četla přes 2 měsíce. Některé části jsou prostě tak zatraceně chytré, že mi to vyrazilo dech. Na konci mi dokonce ukápla slza, už jenom proto že končí něco, co mi dělalo takovou dobu radost večer co večer. Drobné nesrozumitelnosti nebo OOC mě nezajímá, mně to dalo mnohem více. Souhlasím, že kdyby to byl originální příběh a ne fanfiction, bylo by to také zajímavé. Ale mně to stejně nebrání brát postavy jako samostatné charaktery, které mají povahu a minulost definovanou jiným příběhem. Četla jsem v Čj i v Aj. Autorovi skláním poklonu a je mi líto, že toho o něm nevím více.”
Fleur Tera:
“...”
Makkakonka:
“...”
levandulka:
“Byla to moje první Drarry povídka a nemohla jsem se od ní odtrhnout! Za nějakou dobu jsem si ji přečetla podruhé. Ano, postavy (hlavně Draco) jsou OOC, ale všechno má svůj důvod. Někdy tam na mě bylo až moc násilí, to nemám moc ráda. Vadilo mi to, že na konci už to vypadalo, že vše dobře dopadne, ale ještě jim skočil nějaký problém do cesty - četla jsem to asi před rokem, moc dobře si to nepamatuju. Ale po přečtení povídky, jsem byla nešťasná, že skončila, proto dávám 5.”
ygritte:
“Vážně jsem se snažila. Přelouskala jsem asi 25 kapitol, ale pak už to nešlo. Proč se ve ff musí všechno tak strašně přehánět?! Harry jako chladnokrevný bůh pomsty, Draco tak stokrát znásilněná lidská troska. Že jsou postavy totálně OOC asi nemá cenu dodávat. Oba mi příšerně lezli na nervy (bohužel nebyli v téhle povídce sami), takže jsem čtení nakonec vzdala.”
Rulie:
“Jedním dechem :D .... podrobněji to nemá smysl rozebírat :D vše už je uvedeno v komentářích níže”
Extasy:
“Kdyby autorka dala hlavním postavám jiná jména, dalo by se to brát jako originální příběh s příchutí HP. I tak mi to nezabrání dát minimálně čtyřku, protože to bylo jednoduše skvělé, čtivé a zkrátka pěkné. Ano, postavy jsou šíleně OOC, nejvíc asi Draco, jenže chápu, že to mělo svůj účel. Pokud by se jen z malé části choval tak, jak jsme zvyklí, muselo by to mít úplně jiný děj, takže mi to opravdu nevadilo. Je to super povídka a věřím, že se k ní ještě někdy vrátím.”
Mr. Robot:
“...”
Nel-ly:
“Miluju! AU? Naprostý. OOC? Chvílemi absolutně! Je to vysvětleno? Ano!... Asi by to chtělo víc zapracovat na příběhu, trochu upravit konec a uznávám, že se to všechno seběhlo tak nějak zvláštně. Ale v povídce je několik totálně geniálních nápadů, a tak je mi to fuk...”
Cora:
“Nejsem schopná úplně přesně říct, jaký pocit ve mě tenhle příběh zanechal především. S násilím ani celkovou mrazivostí povídky problém kupodivu nemám, jen jsem si k těm dvěma nějak nedokázala vytvořit pozitivní vztah. Ani jsem s nimi příliš nesoucítila, i když by si to po těch hrůzách, co měli za sebou, jistě zasloužili... Z dalších postav si budu asi hodně dlouho pamatovat Dulu - tenhle jedinečný ideál krásy, inteligence a empatie mě svou otravnou dokonalostí dokázal vytočit pokaždé, když se objevil na scéně. Objektivně ale nemůžu říct, že je povídka podprůměrná, některé pasáže strhující vážně byly.”
Renée:
“Kdysi dávno jsem ji četla a komentovala zde ještě pod starou přezdívkou (Pansy) nyní si tuto povídku chci přečíst znovu :)”
Ann-17:
“Tuhle povídku jsem četla už kdysi, moc si ji nepamatuji, ale vím, že se mi líbila, i když jsem ji četla myslím na dvakrát”
Amarelis.Flow:
“Ze začátku mi to přišlo maličko moc OC, ale... on ten vývoj postav je vcelku logický a je to skvělá varianta na závěrečný díl, temnější a sem tam s opravdu geniálními nápady. Absolutní spokojenost.”
Ookami-sama:
“Pěkná a zajímavá povídka.”
KalamityJane:
“...”
Benny:
“Proč jsem čtení nevzdala po třetí kapitole?Prostě a jednoduše hrůza.Celé AU, což bych přežila.//SPOILER:Ale Potter si udělá z Malfoye boxovací pytel a v desáté kapitole už se vyznává Charliemu, že ho přitahuje jeho zbité tělo?Potter vykreslený bůh pomsty, Ron alkoholik, Molly v přechodu a nakonec Draco a jeho deprese, která se zapomněla na horské dráze.Nesmím zapomenout na Dulu(mimochodem, takhle se nazývají porodní asistentky)Přechytralý a totalně mě nebavil.//KONEC SPOILERU//Přečteno do třicaté kapitoly a už na to nemám žaludek a mozek to vzdal dávno.//EDIT//Doplahočila jsem se do padesáté kapitoly, názor nezměněn.Maminko, že to nemusím dočíst?!?”
Licona:
“...”
Adelaine:
“Zvláštní, jeden z prvních slashů, co jsem četla, první drarry a díky tomuhle jsem přistoupila i na tuto dvojici. Nicméně teď mě to hodně nebavilo, čekala jsem něco hodně jiného, když je to psáno starším mužem. No, nyní dočteno do cca 40. kapitoly, možná to zkusím ještě dál, ale nečekám, že na další pokus to bude lepší. Ze sentimentu 3:)//Edit: Dočteno. Musím přiznat, že mi tam hodně věcí přišlo nelogické, názor jsem na to nezměnila, ale je pravdou, že chvíli (řešení hlavní zápletky) mě docela bavilo.”
IfBrooks:
“Povídka je určitě propracovaná, jenže mi prostě přijde moc dlouhá. Po zlomení vztahu hlavních postav je pořád natahovaná, někde to vyznívá až uměle. Ale rozhodně jde o uznáníhodné dílo.”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Sama povídka není z celkového pohledu zas až tak dobrá jak se zdá. Je to opravdu smutný obzvlášť to co se stalo tomu nafoukanýmu Malfoyovi po válce. Vztahy mezi lidma tam jsou celkem komplikovaný.”
Heredhether:
“Viděla bych to asi na 3, 5 bodu. První polovina příběhu mě vážně bavila a dokázala mě udržet přicucnutou k monitoru večer co večer, ale pak se to jaksi zlomilo a já se k tomu monitoru občas přicucávala docela z donucení. Ale příběh to není vůbec špatnej - syrovej, mrazivost se střídá s hřejivostí, a s tělesnými tekutinami se tam vážně nešetří. Taky z psychologickýho hlediska velice zajímavej. Moc se mi líbila scéna, kdy Ron vyrábí skleněná zvířátka z lahví od chlastu :) Postavy byly všechny bezva, i když mi tam trochu scházelo víc zástupkyň něžnýho pohlaví a z takhle pokornýho Malfoye se mi dělaly osypky, ale to už je můj problém. A taky bych se vůbec nezlobila, kdyby autor krapet ubral s biologickou přesností milostných scén, ale proti gustu... :D”
Tintinka:
“Zajímavá povídka! Líbil se mi vztah Charlie/Dula...”
belldandy:
“4, 5. Jan malý krok k dokonalosti. :) Tohle je rozhodně nejlepší drarry, co jsem dosud četla.. Pravda, jejich počet zatím stěží překročil prsty jedné ruky. :) Pomohlo mi to překonat takový můj trochu urážlivý vnitřní předsudek, že drarry je jen sladké čtení pro holčičky. (Při čemž já sama jsem takovou holčičkou, které by se tohle líbilo, zřejmě nikdy nebyla. :).) Hlavní hrdinové, Harry a Draco, jsou docela OOC. Ale je to ten případ, kdy mi u nich odklon od charakteru přišel odůvodněný a smysluplný. Spousta dalších postav (jako Molly, Snape, Ron) je docela přesně trefených. Největší slabinou (ale občas i silou) je Draco, který je chvílemi až příliš pokorný a melodramatický - za to ten půl bod dolů. Gary Stue Dula mi nakonec vadil míň než jsem čekala. Legrační je, že za hlavní pozitiva považuji to, co tu někteří jiní mají za slabinu. Nic ve zlém, Jacomo a Heredhether:) . Mohu-li si tedy dovolit parafrázovat. Plusy jsou: vyšší podíl násilí, sexu a milostných vyznání (Těch bych místy ubrala, ale povídám místy ...:) / A toho sexu zas tolik nebylo, snesla bych i víc. :)). A hlavně biologická přesnost milostných scén. Na to že to psal kluk jsem čekala i větší míru realističnosti. :) Má oblíbená kapitola je 59 - Draco pod vlivem veritaséra. :) A taky Snape v Epilogu mi přišel povedený.”
te.ss.sa:
“tohle je tak trochu zvláštní pvídka v mnoha ohledech. jednu chvíli sem si myslela, že harrymu už nezůstala žádná naděje a naprosto propadne temnotě. taky dracova minulost mi chvlílemi nedělala moc dobře. ale i přes to je tohle velmi kvalitní povídka a rozhodně za to přečtení stála”
Velká_koule_chaosu:
“Souhlasím, že první část povídky je rozhodně lepší. Ten konec jsem pokaždé přečetla s myšlenkami někde jinde, nesoustředěná. Povídka je výborně napsaná, OOC postavy mi zde rozhodně nevadí, naprosto jsem se zamilovala do Ch/D a vlastně celé rodiny Weasley(ani v knihách jsem ji nikdy tak ráda neměla), násilí je zde opravdu hodně a po prvním čtení, jsem se přes to s obtížemi překousávala, ovšem myslím, že je to jedna z věcí, co přidává této povídce na kvalitě a už to beru jako samozřejmost. Zároveň to byla moje první Drarry pokud si dobře pamatuji. :D A hlavně díky této povídce jsem postupně objevila kouzlo tohoto páru. Ovšem stejně se nemůžu ubránit tomu, že k povídce se vracím hlavně kvůli Dulovi a Charliemu + kvůli prvním pár kapitolám, jejichž čtení je pro mě vždy slast. 4-5*”
Crystal:
“Skvělé! 4 hvěždičky dávám za vypořádání se s Voldym, protože se mi to přeci jen zdálo trošku nereálné.”
Victoria:
“Velmi dobrá povídka, 4 nedávám jen proto, že mě začala brzy nudit”
mariaa:
“Povídku všem vřele doporučuji, ikdyž konečné kapitoly mě už tolik nebavily a hodně jsem začala přeskakovat.”
ZJTrane:
“Skvelá poviedka. Napriek tomu, že nové postavy vo FF neobľubujem, očaril ma Dula. Táto postava je úžasná, samozrejme aj Draco a obdivujem ako autor dokázal udržať charakter Severusa Snape počas celého príbehu aj keď mi obvykle nevadia OC postavy, tento Severus bol ozajstný.”
sigam:
“...”
beruska:
“Ze zacatku jsem povidkou byla unesena, v konecnych kapitolach uz jsem nektere pasaze preskakovala, ale povidka je moc pekna a plna napeti, nekdy se k ni vratim”
Cvrcinka:
“krísné...”
Sanasami:
“Nááááádhera naozaj perfektnééééé ....som rada, že to nakoniec dobre dopadlo...nič iné si ty sprostý smrtijedi nezaslúžili len to čo sa im stalo...chudáčik Draco a Harry ......ale koniec bol perfektný naozaj Bravo Bravo”
zmije:
“k přečtení”
Akkarra:
“Moc pěkná povídka. Harry jako lovec - zabiják smrtijedů, ketří jsou i po pádu Voldemorta na svobodě a Draco, který se objeví na prahu Doupěte jako zubožená troska prakticky neschopná lidského kontaktu.”
Pansy:
“Úžasná povídka, velmi dlouhá... jsem za ní strašně moc ráda... provázela mě velkou částí mého života a zrovna toho nejdůležitějšího... vždy mě nová kapitola dokázala potěšit... každý čtvrtek jsem byla jako na trní a čekala kdy přibude zase nová kapitola. A když jsem se dočkala hned jsem jí netrpělivě přečetla rychlostí blesku. Velmi doporučuji =) Pár Harry/Draco z jiné stránky ;o)”
Ivet:
“Jedna z nejdelších a nejlepších povídek, co jsem kdy četla. Možná je to spíš román. I když ke konci už to nebylo to, co nazačátku, pořád to bylo perfektní, aspoň pro mě. ;o) Dlouho mě žádná nová povídka takto nestrhla a autor si zaslouží velký obdiv. Jediné mínus je, že nevím, co se čtvrtečním večerem..”
Pyriel:
“Už je to trochu dýl, co jsem to zkusila číst. Když jsem to začala číst, tak to vypadalo slibně, Harry mi připadal jako zajímavá postava, takový ošlehaný životem, poněkud cynický, trochu jako Moody. Ale pak se tam objevil Draco a bylo to v ... Tak jsem to odložila a pustila se do jiných, zajímavých povídek”
darken:
“Velmi dobrá povídka, zpočátku mě opravdu bavila a na její čtení jsem se vážně těšila, ale ke konci už mě nějak pouštěla... Od konce jsem čekala trochu víc. Draco je malý, slušný a zranitelný, přesto silný a Harry je velká voda, u které hrozí, že každou chvílí prorazí hráz...”
Jacomo:
“Zajímavé je to už tím, že jde o slash, jehož autorem je muž. Zároveň jde o promyšleně vystavěný příběh s psychologickým vykreslením vývoje postav. Plusy: Kanon, zachování charakterů vedlejších postav (Snape, Brumbál, Weasleyovi), netradiční pojetí spojení mezi Harrym a Voldemortem. Minusy: Vyšší podíl násilí, sexu a milostných vyznání.”
Ookami:
“Celkově je povídka dobrá. Ale některé kapitoly mě vůbec nebavili. Hlavně ke konci mi přijde už odfláknutá. 68 kapitolu a epilog jsem už nedočetla. tak do 50 kapitoly povídka nemá chybu.”

Reflections

Odkaz | Autor: ineedacure | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LM, Fenrin, SS, DM, SB | Rating: M | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 67
Shrnutí: Plot - this is not a happy little fic. Harry is falsely accused of killing Tonks and is sent to Azkaban without trial, where he is put in the same cell as Lucius Malfoy, the man he sent to Azkaban a few months prior to his own detainment. They find a novel way to keep the Dementors at bay, and use this to their advantage (it's not sex, I have to point out) Harry is released, and Lucius blackmails him into getting him freed also. Harry decides that the wizarding world needs to change, and that he is the person for the job.
Klíčová slova: AU, SB žije, bashing Řádu, smrt postav


Reign of Darkness

Odkaz | Autor: nlblake | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LV | Rating: 16+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: AU. Voldemort vyhrál a nyní nejen že vládne kouzelnickému světu, ale také si vychutnává svůj nejcennější majetek - Harryho Pottera.
Klíčová slova: Voldemort vyhrál, Harry Voldemortovou hračkou, psychické týrání, Harry manželem Voldemorta


Restricted

Odkaz | Autor: Flaignhan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HG/TMR, HP, RW | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: What harm ever came from reading a book?
Klíčová slova: tomione, cestování časem


Rytíř na ...

Odkaz | Autor: Sevik99 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, Potter, Weasleyovci | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se ocitá na ulici sčásti vinou Severusa Snapea. Když jí najde šlapat chodník, zasáhne...
Klíčová slova: snamione, prostitúcia


Saving Draco Malfoy - Zachraňte Draca Malfoye

Odkaz | Autor: Dayspring | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 44
Shrnutí: Proč by měl Draco Malfoy čekat, až svět zachrání Harry Potter? Plný nespokojenosti s rodinou předurčeností vezme záležitosti do vlastních rukou.
Klíčová slova: drarry, elf, Mpreg


Serpens Armarum

Odkaz | Autor: Evandar | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, AB, HG, RW, Neville | Rating: T (13+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 25
Shrnutí: Harry má nečekanou reakci na baziliščí jed… takovou, která otřese kouzelnickým světem až do morku kostí. AU, Harry magické stvoření, manipulativní Brumbál, preslash
Klíčová slova: manipulativní Brumbál, Harry není člověk, mocný Harry


Serpentine

Odkaz | Autor: HarmonyB | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HG/LV, DM, LM, BL, BS a další | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 64
Shrnutí: Voldemort's power is as strong as ever, and there is rumor of war in the wizarding world. Dumbledore needs inside information on Voldemort's plans. Because of her knowledge and experience with the dark arts, Hermione Granger is sent undercover to become a follower of Voldemort. Living among the other Death Eaters, Hermione fears for her life every second. She witnesses dark events that are sure to lead to a horrifying conclusion. But Hermione discovers the Dark Lord has bigger plans for her than anyone could have ever imagined.
Klíčová slova: HG/LV


The Bonds of the Heart

Odkaz | Autor: Batsutousai | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LV | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: CHALLENGE FIC: Když Harry Potter a Tom Raddle říkají, že nemohou žít jeden bez druhého, tak skutečně nežertují. Závazek a zalíbení jsou dvě velice odlišné věci.
Klíčová slova: po válce


The Gift of a Second Chance

Odkaz | Autor: Silverhair Theory | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/LV | Rating: M (16+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Když jsou všichni, které kdy Harry Potter miloval, kolem něj mrtví, použije tajnou zbraň a vrací se zpět, aby zabil toho, kdo to všechno způsobil. Ale když se z toho, kterého přišel zabít, stane ten, který pro něj znamená všechno, půjde za svým srdcem?
Klíčová slova: cestování v čase, Harry se vrátí v čase


The Inner Eye of Harry Potter

Odkaz | Autor: JBern | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/Lavender, HP/Padma, HP/Luna | Rating: bez omezení (G) | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-02-12 | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Představte si Harryho Pottera vychovaného Sibyll Trelawneyovou. Do Bradavic dorazí zběhlý ve vyšším umění věštění, aritmancie, numerologie a čtení z ruky. Však víte - skutečná magie a určitě ne pošetilé mávání hůlkou či míchání ingrediencí. Sledujte zábavná dobrodružství rozhodně jiného Harry Pottera.
Klíčová slova: humor


The Marriage

Odkaz | Autor: Janara | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, AB, Voldemort, SS, LM | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Complete At the start of Harry's seventh year Dumbledore has come up with the perfect way of ending the war. There is only one problem, Harry refuses to play the Headmaster's game. Will Harry be able to avoid the trap set by the aged wizard?
Klíčová slova:


The Space Between

Odkaz | Autor: Maizeysugah | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP/DM, HP/LV | Rating: M (16+) | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: Temný pán a Harry Potter byli kletbou vyhnáni do místa, kde spolu musí žít bez magie, dokud nebudou zachráněni - pokud vůbec budou někdy zachráněni.
Klíčová slova:


The Truth Behind Evil

Odkaz | Autor: Tiro | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV, TN, AM, AB | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Harry Potter thought his life could not get worse. How wrong he was. Follow him to a life he could never imagine; protector to the young Tom Riddle!
Klíčová slova: cestování v čase, přátelství, temný Harry


Tom a nesnesitelná šprtka

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Hermiona, Voldemort, Harry, Ron a ostatní | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 41
Shrnutí: Hermiona, Harry a Lord Voldemort zavalení v dolech... Kdo se zblázní? A jak? A co se bude dít, když se dostanou na povrch?
Klíčová slova: nápoj lásky


Truth or Dare?

Odkaz | Autor: TheFatalIllusion | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: HP, LV, SS/HG, LM, DM, GW, RW, BL | Rating: T | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: When unusual circumstances leave the Dark Lord, Lucius and Draco Malfoy, Severus Snape, Ron, Hermione, Ginny and finally Harry Potter trapped together, unable to use their magic, what will happen when Harry suggests the innocent game of Truth or Dare?
Klíčová slova: hra, šílené


Stránky: