Povídky čtenáře/čtenářky Cora
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Stránky: 

Oslava

Odkaz | Autor: Regi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: různé | Rating: pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: dvojdrabble
Klíčová slova: drabble


Ostré jako sluneční světlo

Odkaz | Autor: Amanuensis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SB/SS, HP/LM, HG/DM, RL/SB | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Název originálu: As Sharp As Sunlight / Varování: slash, sexuální scény, Mpreg, násilí, znásilnění, smrt postav / Shrnutí: Silně AU příběh na téma, co by se mohlo stát, kdyby Voldemort vyhrál válku. Harry, Sirius, Remus a Hermiona jsou zajati. Voldemort udělá z Harryho a Siriuse hermafrodity a dává je svým věrným následovníkům, aby se stali jejich sexuálními otroky a zplodili s nimi děti. Jde o temný a znepokojivý příběh se spoustou úzkosti, ale přesto končí otevřeně a jistou nadějí...
Klíčová slova: snack, harrylu, nedobrovolný sex, Voldemort vyhrál válku, Mpreg


Osvobození Sisyfa

Odkaz | Autor: StarCrossed | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Harry Potter/OC, Ron Weasley, Hermiona Grangerová, Ginny Weasleyová | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2013-11-05 | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Povídka v celé trilogii funguje jako závěrečný epilog. Děj se odehrává pět let po prvním a druhém dílu Nocí v zahradě Getsemanské. Harry pracuje jako bystrozor a stále pátrá po Snapeovi, jehož smrti nevěří. Pátrání ho zavede do řeckého městečka Kavala, kde se Harry zaplete do místních tajemných událostí s bystrozory i Smrtijedy.
Klíčová slova: drama, trilogie, slash, lektvary, převlek, mnoholičný lektvar, Smrtijedi, Valpuržini rytíři, bystrozor, práce, vyšetřování, Řecko


Perfektní plán

Odkaz | Autor: seeker | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape / Harry Potter | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Voldemorta napadne perfektní plán, jak se zbavit Harryho
Klíčová slova: sex, omámený Snape


Quid Pro Quo

Odkaz | Autor: Aucta Sinistra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18 + | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Jak vám může pouhý týden změnit život, když za vámi přijde Harry Potter s prosbou o pomoc?
Klíčová slova: Snarry, kletba

Haluzka:
“Mám tuhle povídku ráda, vracím se k ní opakovaně. Ačkoli musím souhlasit s mnoha výtkami v komentářích (závěr je slabší, Snape OOC a tak dále), povídka se mi čte dobře, je příjemně oddechová a prostě zbožňuji dospělého Harryho. Atraktivní a vyspělý. Konečně. :D Vzájemná dynamika jejich interakcí z první poloviny povídky je prostě skvělá a je vlastně trochu škoda, že se autorka rozhodla přidat víc děje. Někdy i méně je více a mně by vlastně docela stačilo ukončit povídku rovnou po... No vy víte. A souhlasím i s tím, že Severusuv problém byl možná zbytečně vyhrocený. A i přes to všechno zůstávám u hodnocení slabší čtyři. .:)”
jajafilm:
“Pěkná povídka. Ke konci jsem měla pocit, že to trochu ztrácí dech a postavy byly mírně OOC, ale jinak dobré počteníčko.”
Extasy:
“Moc pěkné, určitě se k tomu vrátím. Tyhle kratší povídky jsou jako filmy, zaberou přibližně stejně tolik času a člověk se od nich nedokáže odtrhnout, dokud neskončí. Přitom se umí zažrat do paměti stejně jako ty dlouhé povídky, takže se tímto přimlouvám za víc takových děl :) Nesmím zapomenout na pochvalu za suprový překlad.”
leporelo:
“jeeej toto bolo ine...ale nemozem povedat, ze zle, prave naopak, najma prve kapitoly a skvely dialogovi tenis medzi Snapom a Harrym...k zaveru sa to uz trosku, no, zbytocne "skomplikovalo" Severusovym problemom a navyse sa mi i jeho osobnost zdala akasi potlacena...na druhu stranu, hoci i Harry bol OOC, bol strasne rozkosny...”
Rulie:
“stojí za přečtení”
Cora:
“To byla krásná oddechovka; přečetla jsem ji v kuse na jeden zátah. Naprosto se mi trefila do momentálního rozpoložení, byť jsem ze Severusovy "indispozice" tak, jak s ní bylo v povídce naloženo, byla poněkud v rozpacích. Hláška "A Pottere.. bude se mi STRAŠNĚ stýskat!", při které jsem smíchy vyprskla a poslintala si displey, je dokonalá. Něco mezi 4 a 5, ale protože jsou prvotní rozhovory mezi HP a SS napsány tak hravě a humorně, okroulím nahoru.”
jesssnape:
“=))”
bwews:
“Celé mě to chytlo spíš až ke konci, nevím, asi jsem čekala trochu víc. Plus za Harryho, který mi vyjímečně nebyl absolutně ničím protivný, mínus za Severuse, který mi zase naopak moc nesedl, no. Ale jo, bylo to fajn:).”
Lucie:
“Příjemné, lehké, jiskřivé čtení.”
KalamityJane:
“krásný zážitek. Čteno už několikrát a pokaždé skvělé”
ZJTrane:
“prečítam”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Slovní obraty, nepokryté flirtovaní a nakonec i užasný Severus.Tohle nečist je jako nikdy nečist slabikař.”
Akkarra:
“Ze začátku se mi to moc nelíbilo, ale pak mě to docela chytlo. :)”
Velká_koule_chaosu:
“Krásná povídka.”
Nerla:
“...”
shadow:
“Moc pěkné.”
Fleur Tera:
“pekné aj keď Severus mi v niektorých okamihoch nesedel... lepšia trojka”
mariaa:
“:)”
Sargo:
“Bavila mě ta mírná přepísknutost všeho a celkový styl, jakým to bylo napsané. Ze stěží snesitelné záležitosti to udělalo skvělou kombinaci dojáku a srandy. :-)”
Sectumsempra:
“....”
Mrmla:
“Příjemné čtení.”
Adelaine:
“Charaktery jsou OOC, ale to je mi jedno. Povídka je něžná, milá, hravá, přesně se trefila do mého rozpoložení a momentálního vkusu. Jediné mínus měla a to to, že jak to tak bývá, trošku to závěrem pokulhávalo, ale čert to vem. Hodně subjektivní 5 a asi až/jestli si ji někdy budu číst znova, tak to změním.”
belldandy:
“Hodnocení: 4/5. Když jsem četla Quid pro Quo v angličtině, nemohla jsem se dočkat až se ti dva konečně dostanou "na věc". Zatímco tentokrát jsem si mnohem víc užívala onu cestu, jíž se k tomu dostanou. Myslím, že je tahle FF napsaná právě tak, aby cesta byla zajímavější než cíl. Speciální kvalitou "Quid pro Quo" je schopnost líčit lehcké erotické jiskření mezi hlavními hrdiny. Je neplněné flirtováním, slovním humorem a řekla bych, že občas i těžko přeložitelnými slovními hříčkami. Už proto trochu omlouvám Patoložku za to, že se mi zdálo, že tentokrát ji chvílemi překlad lehce drhnul. Na druhou stranu teprve teď v češtině jsem ten slovní humor mohla docenit. Tuhle povídku mám ráda. Proto budu doufat, že to není poslední do češtiny přeložené dílko od této autorky.”

Repechage

Odkaz | Autor: Fabula Rasa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Na začátku byla obyčejná sázka – odváží se Sirius Black políbit Severuse Snapea? Jenže Snapeova reakce je více než zarážející, a Sirius celou věc najednou nedokáže dostat z hlavy. Překlad: Sinam Llumi // Poznámka překladatelky: Než se pustíte do čtení, chci vás varovat, že povídka je sice moc pěkně napsaná, ale hodně stará a tudíž z dnešního pohledu příšerně nekanonická. Berte ji radši jako AU. :) Autorka dala postavám jinou minulost a tím pádem i jiné zkušenosti (a částečně charakter) než JKR. Buď na její verzi přistoupíte, nebo se budete až do konce povídky chytat za hlavu. :) S.L.
Klíčová slova: HP, sex, romance


Řekni proč

Odkaz | Autor: Mysty15 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy; Adrian Star/Severus Snape, Kingsley Pastorek, Hermiona Grangerová, Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Adrian pracuje v mudlovském klubu jako společník. Bohatí pánové si ho téměř každý večer mohou za tučné sumy na určitou dobu koupit a v rámci mezí si s ním také dělat, co chtějí. Adrianovi to nevadí; zvykl si, zákazníci většinou nejsou zas tak špatní a když už nic, na nedostatek luxusu si v žádném případě nemůže stěžovat. Navíc udržuje vážnou známost s jednou dívkou. Žije si spokojený a v rámcích možností i plnohodnotný život. Jednoho dne se ale v baru, kde pracuje, objeví jeden člověk. Člověk, jenž mu pouho svou přítomností připomene celou jeho bolavou minulost, oslovuje ho Draco a nutí ho vrátit se zpátky do světa, z kterého před několika lety unikl...
Klíčová slova: romantika, prostituce, psychologické, humor, schizofrenie, erotika, originální postavy


Scars

Odkaz | Autor: AnastasiaMantihora | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: SS/HP | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova:


Snarry My Obsession

Odkaz | Autor: Extasy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: HP/SS Albus Brumbál, Hermiona, Ron | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Fan video
Klíčová slova: snarry, obsession, video, fan,


Srdce na dlani

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/AB, SS/HP, SS/Smrtijedi | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: „Hlupáci, kteří nosí okázale svá srdce na dlani, kteří nedokáží vládnout nad svými city, kteří se utápí v nešťastných vzpomínkách a nechají se tak snadno vyprovokovat – jinými slovy, slaboši...“
Klíčová slova: Znásilnění.


Tea series

Odkaz | Autor: Telanu | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: SS/HP | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí:
Klíčová slova:


Tolik se ti po mně stýská?

Odkaz | Autor: Calligraphy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Dva muži, dvě místnosti a válka...
Klíčová slova: snarry, fidelium


Vlažný

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Lupin zjistí, že k ubytování v Bradavicích dostane ještě něco navrch. Povídka má ještě dvě pokračování - Můj a Z temnoty. Více o povídce zde: https://fanpolis.fandom.com/cs/wiki/Vla%C5%BEn%C3%BD
Klíčová slova: sex


Vnímavá zahrada

Odkaz | Autor: RaeWhit | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 22
Shrnutí: Co kdyby se Harry nedověděl od Albuse Brumbála celou věštbu? Po letech, navždy změněných druhou části věštby, se Severus a Harry opět sbližují, tentokrát díky společné lásce ke květinám a zahradám.
Klíčová slova: Snarry, post-war, květiny


Za sluncem a za měsícem

Odkaz | Autor: Senjy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Zpracování námětu od thesnapelyone následujícího znění: Severus je nucen jednat s vlkodlaky, jednou či víckrát, v čase kolem úplňku. Buď Fenrir nebo Remus ve vlčí podobě ho kousnou a stane se z něj taky vlkodlak. Z nějakého důvodu Severus začne žít ve Fenrirově smečce a Remus mu pomáhá, protože si Severus nechce přiznat, čím se stal. Prosím spoustu sexu a žádný slaďák.
Klíčová slova: sex, zmrzačený Snape, napětí, vlkodlaci


Zložár

Odkaz | Autor: Regi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Zápalky malým dětem do ruky nepatří. Totéž by mělo platit také pro blbce a hůlky.
Klíčová slova: Zložár, drabble


Stránky: