Povídky čtenáře/čtenářky CorCaroli
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Lupus in Fabula

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Remus Lupin | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí:
Klíčová slova: HP/RL, Viteál , Mpreg


Resonance

Odkaz | Autor: GreenGecko | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 73
Shrnutí: Autoři: Salamander a GreenGecko / Harry porazil Voldemorta na konci šiesteho ročníka a kým uviazol počas leta na Rokforte, medzi ním a Snapeom prišlo k očakávanému pochopeniu. Rozličné strany sa dozvedajú o tejto podivnej adopcii v doprovode mnohých zábavných scén, vrátane Harryho priateľov, ktorým to váha Harry povedať. Harry sa dostáva do aurorského programu, no problémy na seba nenechajú dlho čakať a kolotoč sa točí nanovo.
Klíčová slova: severitus, Harry adoptován Severusem Snapem


Skoro jako rodina

Odkaz | Autor: Pooky | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-02-12 | Počet kapitol: 7
Shrnutí:
Klíčová slova:

Ostravanka:
“q”
Akkarra:
“Ne, tohle vážně nedám. První skutečností je, že mi vadí sloh - příšerně rozvláčný a popisný, lehce chaotického stylu. A z toho plyne druhá skutečnost - strašně mě to nudí, nemá to žádnou jiskru... Škoda - podle komentáře Koule jsem čekala teda podstatně, podstatně víc. :(”
Velká_koule_chaosu:
“Škoda že od Pooky jsou tu zrovna ty povídky co jsem ještě nečetla - to musím napravit, jak s tim čtením, tak s přidáním povídek od této autorky. Ale jinak: Pooky je autor, který mi prozradil co to vlastně Slash je... Upřímě četla jsem opravdu už mnoho povídek a přesto pořád a pořád se vracím k těm od Pooky abych si oddychla a přečetla povídky u kterých mam pocit blaženosti... Nevím jak to Pooky dokázala, ale při každé její povídce mám pocit jako kdybych to psala já sama... VŠE mi tam sedí a pasuje do posledního detailu, přesně jak bych to udělala já... Často když něco čtu, říkám si, co bych udělala takhle a tohle zase jinak... To se mi u povídek od Pooky nikdy nestalo. Pokaždé mi dokázala vykouzlit úsměv na tváři, protože ona je někdo kdo ti se slovy opravdu umí... A mimochodem mám slabost pro všechny povídky kde je Severus, ale i přes ty kvanta povídek, které jsem přečetla pouze Pooky dokázala chování *charakter* Severuse popsat přesně tak, aby Sevík byk přesně takový jakého ho čtenář touží mít. / Mimochodem u jedné nejmenované povídky od ní, si můžete přežíst tak dokonalý a propracovaný popis sexu, který rovněž podle mého nemá konkurenci... A píšu to tu otevřeně... protože ten popis - no prostě máte pocit, že Vám řekl vše a zároveň nic - navodí Vám pocit, že už vlastně nemáte potřebu číst dál a zároveň dychtíte po každém dalším slově... - No řekněte kolik autorek, kolik povídek tohle s člověkem dokáže... Já znám jen jedinou... /”
CorCaroli:
“Hezky se to rozjíždí”

Zmena je život

Odkaz | Autor: Kami | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Neville Longbottom, Luna Lovegood, Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Albus Dumbledore, Hermiona Grangerová, Ronald Weasley | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 17
Shrnutí: Slečna Hermiona Grangerová cez letné prázniny pred piatym ročníkom vyliala na profesora Severusa Snapea elixír, vďaka ktorému omladol na vek "šestnásť, sedemnásť, osemnásť, devätnásť". Jeho telo omladlo, nie rozum, čo vhodne využil Albus Dumbledore a poslal riaditeľa slizolinskej koľaje do Chrabromilu, strážiť Harryho Pottera.
Klíčová slova: snarry