Povídky čtenáře/čtenářky Bumble
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Dědictví

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, QQ, HG, NL, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-12-24 | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Harry vyrůstal v sirotčinci a namísto v dobrosrdečného vykuleného chlapce vyrostl ve věděníchtivého, bystře uvažujícího a poněkud vypočítavého mladíka, který se rozhodl v Bradavicích zapadnout a mít se dobře.
Klíčová slova: sirotčinec, Zmijozel, Quirell, temný Harry

Bumble:
“Tak, autorka nám po stažení na dlouhé měsíce postupně vrací Zmijozela Harryho. Hurá :)”
Usmevava_Barush:
“..”
angie77:
“:-)”
Salome:
“Je to skvělé – děj, psychologie postav, úžasné, perfektní. Jediné, co mě ruší, je Nev a Miona mimo přímou řeč, ale dejme tomu… Sem tam nějaká pravopisná chybka, ale v rámci tolerance. Je tam několik analogií s MoR, že to snad nemůže být náhoda. Ne, že by to vadilo, protože rozdílů je dost, zejména skvěle vykreslený Snape. Vlastně to i může být náhoda - protože téma může napadnout podobné a dva inteligentní lidé nutně musí dojít k podobným souvislostem. Je to všechno jinak a přitom nějakým záhadným způsobem stejně, a rozhodně každá věta stojí za přečtení. Je to jedna z nejlepších věcí, co jsem četla, ne-li úplně nejlepší. Pevně věřím, že Pecce bude brzy lépe, a tuto povídku dokončí. Doporučuji ji ale i nedokončenou – přestože nedokončené povídky nesnáším. Dávám 10 z pěti, ale bohužel se zobrazuje jen 5, sorry :)”
Lanevra:
“To jsem tu měla otevřené v záložkách, než mi spadl chrom, tak jsem ráda že jsem to zas našla a znovu si to načnu.”
Slythoryn:
“Naprosto dokonalý! Dokonale se v Harrym prolíná zmijozel s nebelvírem, i když nebelvírem bývá jen ve svých "slabých" chvilkách. Ale jestli Pecka nebude přidávat rychleji, snížím jí skóre. Jó, zmijozelové jsou prostě vyděrači ;)”
Basiliscus:
“Musím říci, že po dočtení 13té kapitoly jsem byla frustrovaná z toho, že pokračování je v nedohlednu :) To co jsem doteď četla se mi líbí - Harry obzvláště. Snape se mi zdá protivný, ale jeho vydědění z koleje je brilantní :) Těším se na pokračování - 4 dávám za to, že povídka není dokončená :D”
te.ss.sa:
“skvělá povídka. Jenom kapitoly přibívají žalostně pomalu. Harry je tady naprosto skvostný, Avery mě dostal do kolen a Severus pěkně štve (tohohle Seve nemám ráda - jediná chybička v jinak skvělé povídce). Každopádně si nové kapitoly hodnlám ohlídat”
GwenLoguir:
“...”
Nerla:
“(Dočtena 13. kapitola.) Povídka je skvělá, jako vždy i tady obdivuji dodržování událostí z kánonu, ačkoliv jsou karty již od počátku rozdány úplně jinak. Harry je okouzlující, o někom takovém bych s radostí přečetla dalších sedm knih. Líbí se mi jeho doučování u jednoho z profesorů, líbí se mi jeho postavení v koleji, líbí se mi jeho povaha a schopnosti. Jen kapitoly kdyby přibývaly rychleji.”

Kniha mrtvých

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS a ďalší | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-02-22 | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Voldemort by celkom rád získal dôležitý artefakt... Ale to viete, pripletie sa mu do cesty Chlapec Ktorý Prežil aj s jeho "verným" smrťožrútom, ktorých vzťah sa "na počudovanie" zlepšil do rodinných vzťahov.
Klíčová slova: