Povídky čtenáře/čtenářky Bumble
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 80%

Dědictví

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS, QQ, HG, NL, ... | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-12-24 | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Harry vyrůstal v sirotčinci a namísto v dobrosrdečného vykuleného chlapce vyrostl ve věděníchtivého, bystře uvažujícího a poněkud vypočítavého mladíka, který se rozhodl v Bradavicích zapadnout a mít se dobře.
Klíčová slova: sirotčinec, Zmijozel, Quirell, temný Harry


Kniha mrtvých

Odkaz | Autor: Pecka | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP, SS a ďalší | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2014-02-22 | Počet kapitol: 30
Shrnutí: Voldemort by celkom rád získal dôležitý artefakt... Ale to viete, pripletie sa mu do cesty Chlapec Ktorý Prežil aj s jeho "verným" smrťožrútom, ktorých vzťah sa "na počudovanie" zlepšil do rodinných vzťahov.
Klíčová slova:

jajafilm:
“Pěkné, bohužel nedokončené a asi to nikdy dokončené ani nebude... Což je škoda.”
Bumble:
“Na ne zase tak originální téma překvapivě originální povídka, i když je poznat, že je to jedna z autorčiných starších. Ne že by to bylo na obtíž, aspoň je vidět, že se nám Pecka posouvá, ale mám u ní daleko oblíbenější práce.”
lilith3913:
“:-)”
kattyV:
“Varianta na téma Severus - otec či mentor Harryho Pottera. Jako obvykle u Pecky dobrá, zatím ale nedokončená. V únoru ae přibyla nová kapitola, tak snad pokračovat bude.”
Nerla:
“...”
patolozka:
“I takto nedokončené, je to zajímavá povídka plná zvratů a nových myšlenek...”
te.ss.sa:
“Rozhodně se nemůžu dočkat pokračování. Líbí se mi jak se vztah Severuse a Harryho pěkně vyvynul.”
Slythoryn:
“Zatím moc pěkně rozepsáno!”
GwenLoguir:
“Pecka = záruka kvality.”