Povídky čtenáře/čtenářky Benny
z fandomu Harry Potter

|<  << 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39  >>  >|

Redemption

Odkaz | Autor: K-Rocket | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál | Rating: Pro všechny | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Shledání dvou mužů kteří pro sebe vzájemně mnoho znamenají. Učitel a žák. Svatý a hříšník. Kdo je kdo?
Klíčová slova: Odpuštění


Reign of Darkness - Vládnout temnotě

Odkaz | Autor: nlblake | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Lord Voldemort | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 10
Shrnutí: Voldemort vyhrál válku a nyní nejen, že vládne kouzelnickému světu, ale také si vychutnává svůj majetek-Harryho Pottera
Klíčová slova: Voldemort vyhrál, Harry Voldemortovou hračkou, Harry Voldemortův manžel, Nadměrné používaní slova kotě


Rejected Epilogue for HP7 - fanart

Odkaz | Autor: chicxulub | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Snape, Lily, James, Sirius, Remus | Rating: Work Safe | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: It can't have occurred to me alone.
Klíčová slova: Snape v nebi, fanart, humor


Remember Your Heart

Odkaz | Autor: bramblerose-proudfoot | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: M | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2011-04-20 | Počet kapitol: 20
Shrnutí: After Voldie's destruction, Harry takes Snape into his home to care for him. Can there be reconciliation?
Klíčová slova:


Remote

Odkaz | Autor: Sara Holmes | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: How to win back your television remote and get your obnoxias flatmate to shut his trap for more than a minute and a half.WARNING : bad language, bickering and EXPLICIT AND MATURE SEXUAL CONTENT.Like, a lot.
Klíčová slova: Drarry, dálkový ovladač, PWP


Repechage

Odkaz | Autor: Fabula Rasa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Na začátku byla obyčejná sázka – odváží se Sirius Black políbit Severuse Snapea? Jenže Snapeova reakce je více než zarážející, a Sirius celou věc najednou nedokáže dostat z hlavy. Překlad: Sinam Llumi // Poznámka překladatelky: Než se pustíte do čtení, chci vás varovat, že povídka je sice moc pěkně napsaná, ale hodně stará a tudíž z dnešního pohledu příšerně nekanonická. Berte ji radši jako AU. :) Autorka dala postavám jinou minulost a tím pádem i jiné zkušenosti (a částečně charakter) než JKR. Buď na její verzi přistoupíte, nebo se budete až do konce povídky chytat za hlavu. :) S.L.
Klíčová slova: HP, sex, romance


Resistance

Odkaz | Autor: Cory | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: …„A o tom vlastně měla celá povídka být - o zakázané lásce, obrácení se proti svým přátelům, útěku od světa, který Harry i Severus milovali, to silné pouto, které je k sobě vázalo, a které nemohl nikdo jakoukoli mocí narušit. Ano, o tom to mělo být.“ … Odkaz ke szažení: https://ulozto.cz/file/t7V7adGs/resistance-doc
Klíčová slova: Snarry, Darkfic


Resting Hero

Odkaz | Autor: Safufu | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Fanart, (deviantart autorky, kde tenhle obrázek už není: https://www.deviantart.com/chouette-e)
Klíčová slova: Fanart, Drarry, fretka


Rite of Passage

Odkaz | Autor: Rushlight | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP + ??? | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 5
Shrnutí: U kouzelníků byl první sexuální styk slaven jako důležitá věc, spojená s velkou oslavou mezi přáteli a rodinou. Podle tradice si měl každý kouzelník vybrat svého prvního sexuálního partnera jakmile mu bylo šestnáct.
Klíčová slova: PWP

lia:
“:)”
brandivina:
“Skvělé”
Mrmla:
“...”
l.terka:
“:)”
Benny:
“:D”
Akae21:
“Líbilo se mi to. Zajímavý nápad.”
Adelaine:
“Pěkné zpracované PWP.”
Lanevra:
“Kriste pane, tohle je PWP, nikoliv hlubokomyslný elaborát!”
delatrix:
“Úžasná povídka. Nikde jinde jsem podobný námět na povídku neviděla. Tento konkrétní ne jen něco hodně vzdáleně podobného. Samotný děj a originalita je skvělá.”
Cairo:
“Povídka má přesně tu atmosféru, která mě sedne. Moc se mi líbila.”
Velká_koule_chaosu:
“To bylo tedy... zajímavé.”
belldandy:
“Nu, takový námět jsem četla poprvé. To je docela přednost, hmm? V kánonu je Harry celebrita, takže to mi přijde OK. Ovšem celkově je to dost přitažené za vlasy. Srovnání mě napadá s Námluvami Harryho Pottera, kde byl námět docela podobný, také hodně originální a také zcela nekonanický (i nefanonický :)) a přesto je mnohem jednodušší té povídce uvěřit. To doporučení od Sectumsempry by tomu vážně hodně pomohlo, hned by to mohla být docela ucházející záležitost. PS: Jeden z případů, kdy nechápu, proč nebyl přeložen i název povídky. Proč ne třeba "Přechodový rituál" ?/ S.L. Díky za reakci. Omlouvám se, ale já pocítila potřebu svůj komentář přeformulovat. / Lanevra: Ze zkušenosti vím, že i PWP mi může přijít chytré a dokonce uvěřitelné (viz. třeba Zašukáme si? od Bernice Russell). A na PWP je tohle mimojiné zbytečně dlouhé. Tedy jako omluvu to tak docela nepřijímám. I když možná na tom co říkáš něco přeci jen bude. :)”
Basiliscus:
“Nenáročné. K odpočinku. Trošku mě zarazila taková sexuální otevřenost.. Resp. trošku mi vadilo, že takovým zvláštním způsobem je "nuceno" do sexu v 16ti... Co dál.. Od chvíle, kdy jsem to četla, chvilka uplynula.. Hm.. Že každý chce Harryho Pottera, to chápu, je slavný, i když vzhledově nic moc. Snape je mírně mimo, ale budiž. Na oddech to jde, ale nebrat moc vážně..”
mariaa:
“.”
Sectumsempra:
“no... na nekolika mistech radikalne poskrtala (z puvodnich peti kapitol bych udelala tak dve:D) snapea bych propleskla, aby nebyl tak mimo (a s nim mozna i bradavicke osazenstvo) a byla by z toho skvela vec:) sinalumi: obcas mam pocit, ze by se dost lidi klidne i popralo o jednu postavu tohoto fandomu... ale neco mi rika, ze potter to nebude:D”
Tintinka:
“Líbilo :-)”
Victoria:
“Nic pro mě.”
Cvrcinka:
“k přečtení”
assez:
“Wow, ono to má i překlad? Proč já to četla v aj? :D No nic, nevadí. Dejme tomu za nápad, že se to dalo přečíst rychle a pohodlně přeskakovat… Ano.”
SinamLlumi:
“Bídný sloh, kecy o ničem, OOC Snape (zvláště mě pobavil dotaz na 16letého kluka, jestli už se někdy vyhonil) a pomatená premisa. Co proboha autorku vede k předpokladu, že kouzelnický svět je „otevřený co se týče sexu“? Žádná sexuální výchova, žádná antikoncepce, homosexualita, bisexualita, natož nějaké deviace jako by ani neexistovaly, každý se v osmnácti ožení/vdá a sex se patrně provozuje toliko za účelem plození dětí... Ach jo. Navíc nechápu, proč by všichni chtěli zrovna Pottera. Ne vážně, kdybyste si v reálu mohli vybrat kohokoliv ze světa HP, kolik z vás by si vybralo _Pottera_? lol ///// EDIT: Inu, Bell, výjimečně jsem mluvila vážně a určitě ne o Snapeovi, ovšem to by asi bylo na velmi dlouhé lokte. Zkrátka, tato povídka je snad ze všech úhlů naprostá konina, která mi od začátku až do konce nedala jediný důvod, abych jí až urážlivě absurdní - dle mých měřítek – premisu o sexuálních zvyklostech odpustila. (Kdyby šlo o komedii, je jiná situace.) Taky překladatelka by si měla ve slovníku ČJ vyhledat význam některých slov, kupříkladu slova "význačný". :) S.L.”
Akkarra:
“Nenáročná povídka.”
Sargo:
“Námět je dobrý a neotřelý, potenciál maličko nevyužitý, ale zase je to tak příjemně napsané... líbilo. :-)”
zmije:
“Celkem pěkná povídka. Fred a George tvrdili, že chtěli požádat McGonagallovou, čistě jen proto, aby viděli, jak se o ni pokouší infarkt.”

Rodina

Odkaz | Autor: Nemesis | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Je směšné stydět se za to, jaký člověk je, když má dva největší poklady na světě - lásku a rodinu.
Klíčová slova: smutek, výčitky


Rolničky

Odkaz | Autor: Rocia Mixan | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Na začátku bylo morče a jeden návrh... Varování: slash, sex, Vánoce a špetka romantiky :-)
Klíčová slova: Harry Potter, Severus Snape, slash, Vánoce


Ron/Draco - Lover dearest

Odkaz | Autor: Dracon Bacon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Ron Weasley/Draco Malfoy | Rating: přístupné | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Fanvideo
Klíčová slova: Fanvideo, Dron, DM/RW


Ron&Hermione | Lights will quide you home

Odkaz | Autor: dazzleme7 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Ron Weasley/Hermiona Grangerová | Rating: přístupné | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Fanvideo
Klíčová slova: Fanvideo, RW/HG


Roses are Dead...

Odkaz | Autor: anise-anise | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Jak lze oslavit svátek Zamilovaných?
Klíčová slova: Snarry, PWP, Rimming


Rozbitá křídla motýlí

Odkaz | Autor: Alion | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Lucius Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Protože změnit minulost znamená změnit budoucnost.
Klíčová slova: Psychologické, Drama, Temné


Rozdíl mezi Černou a Temnou

Odkaz | Autor: Marika Tepeš | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy | Rating: PG-13 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 12
Shrnutí: Lucius pozve Severuse na Vánoční prázdniny na Malfoy Manor a postupně se mezi nimi rozvine vztah.
Klíčová slova: SS/LM


Rozmarné lístočky

Odkaz | Autor: green-eyed blonde | Fandom: Harry Potter | Jazyk: SJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 9
Shrnutí: Harry sa nudí a Draco sa vždy osvedčil ako zaujímavé rozptýlenie. Takže si v triede posielajú lístočky. Je to jeden z tých nepresvedčivých, ale roztomilých príbehov. SLASH! To znamená, celkom rozkošnú, zabuchnutú lásku.
Klíčová slova: drarry, psaníčka


Rozptýlení

Odkaz | Autor: faithwood | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Kinsley Pastorek | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Ministr má strach o Harryho Pottera..dost neopodstatněný strach;)
Klíčová slova: Drarry


Roztrzęsiony

Odkaz | Autor: eiwaransich | Fandom: Harry Potter | Jazyk: PJ | Postavy: Severus Snape/Ron Weasley | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Roztrzęsiony Ron i szlaban
Klíčová slova: Nehoda s lektvarem, humor


Rub a líc

Odkaz | Autor: Ryiuhi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy,??/?? | Rating: 12+ později 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: Upozornění: Příběh navazuje na 5. díl ale její následující vývoj bude pravděpodobně zcela odlišný. Je to kapitolovka, rozsah neznámy xD...Btw, k sexu tam veeelmi dlouho nedojde ;-P
Klíčová slova: drarry


Rytíř na ...

Odkaz | Autor: Sevik99 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: SS/HG, Potter, Weasleyovci | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Hermiona se ocitá na ulici sčásti vinou Severusa Snapea. Když jí najde šlapat chodník, zasáhne...
Klíčová slova: snamione, prostitúcia


Ředitelův portrét

Odkaz | Autor: Ziasudra | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Dean Thomas, Severus Snape | Rating: neuveden | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Překlad: bedrníka / Harry si všiml, že Snape nedostal svůj portrét v ředitelně, a tak se rozhodl vzít záležitost do vlastních rukou, aneb pocta Snapeově smrti.
Klíčová slova: po válce


Řekni proč

Odkaz | Autor: Mysty15 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy; Adrian Star/Severus Snape, Kingsley Pastorek, Hermiona Grangerová, Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Adrian pracuje v mudlovském klubu jako společník. Bohatí pánové si ho téměř každý večer mohou za tučné sumy na určitou dobu koupit a v rámci mezí si s ním také dělat, co chtějí. Adrianovi to nevadí; zvykl si, zákazníci většinou nejsou zas tak špatní a když už nic, na nedostatek luxusu si v žádném případě nemůže stěžovat. Navíc udržuje vážnou známost s jednou dívkou. Žije si spokojený a v rámcích možností i plnohodnotný život. Jednoho dne se ale v baru, kde pracuje, objeví jeden člověk. Člověk, jenž mu pouho svou přítomností připomene celou jeho bolavou minulost, oslovuje ho Draco a nutí ho vrátit se zpátky do světa, z kterého před několika lety unikl...
Klíčová slova: romantika, prostituce, psychologické, humor, schizofrenie, erotika, originální postavy


s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Odkaz | Autor: SciFiNerd92 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter | Rating: 15+ale to jsem prudérní | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Harry tráví prázdniny u Dursleyových. Náhle se tam k jeho údivu zjeví Draco Malfoy. Tváří se překvapivě přátelsky (i víc). Vezme ho k sobě na Malfoy Manor, kde se ukáže, že je úpír. Tráví pak spolu zbytek prázdnin a Draco s ním dělá takové ty věci , co úpíři dělávají. Pak je konec prázdnin a oba cestují do Bradavic. Harry zažívá krizi a svěřuje se se vším svým přátelům. Draco se mu rozhodne pomstít. Krutě ho trestá ve vlaku a pak, protože má strach, že by se s ním už odmítl dál stýkat, ho přemění také na úpíra. Následuje tragický závěr, na který se podívá každý divák sám za sebe.
Klíčová slova: upíři, drarry, darkfic, fanvid, fanvideo


S is for Severus devoured by all - fanart

Odkaz | Autor: yukipon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova:


|<  << 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39  >>  >|