Povídky čtenáře/čtenářky Alisenka666
z fandomu Supernatural
ohodnocené na 80%

An angel in his office

Odkaz | Autor: Mary Barrens | Fandom: Supernatural | Jazyk: ČJ | Postavy: Aaeron Hotchnerr, Castiel/Dean Winchester, Derek Morgan | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Nebyl to úplně nejlepší den. Podezřelí, o kterých si z nějakého důvodu až dosud všichni mysleli, že jsou mrtví, odmítali mluvit. Jo, a pak tady byl ještě ten anděl.
Klíčová slova: destiel, crossover , Myšlenky zločince

jajafilm:
“Dovolím si s ostatními komentujícími nesouhlasit. Je vidět, že se tu příliš dobře nezná fandom Myšlenek zločince, jestliže se někomu zdá hloupé, že Aaron se tu podobá slashové holce, která dokáže dedukovat vinu a vztah ostatních postav z pohledů a mimiky, pak je správně za to obvinit původní předlohu, nikoliv Mary, která se zde pouze držela canonu. A co se týká Case, tak nevidím, že by zde byla nějaká odchylka od předlohy a předvídal budoucnost. V seriálu samotném se neustále prorokuje, že Dean zastaví apokalypsu, porazí Lucíka, než se člověk dozví, že je to míněno tak, že se má nechat posednout Michaelem... A pak stejně nakonec Lucíka porazí Sam, který se nechá posednout vyhraje nadvládu nad svým tělem a skočí do klece. Za mě je to normální dobře napsaná jednoubka od Mary, která je tradičně o dobře napsaném dialogu a situaci, na čemž není nic špatného.”
Alisenka666:
“Příjemné čtení, i když v podstatě neznám ten kriminální fandom :-)”
Sectumsempra:
“Souhlas s belldandy. Cetla jsem dvakrat a podruhe mi zminene nedostatky vadily jeste vic, nez pri prvnim cteni.”
belldandy:
“3/4 Být tohle začátek nějaké delší fanfikce budu si říkat, že je to fakt nadějné a budu se moc těšit na pokračování. Bohužel není. :( Nicméně, protože si dále hodlám hlavně stěžovat, tahle "příslibnost" by měla brána v úvahu. Jak člověk začíná s novým fandomem, špatně si hned z kraje zvyká na jakékoli odchylky od kánonu. Z neznámého důvodu je tady Cas zřejmě vševědoucí, protože má jasno, jak se to s tou Apokalypsou završí dřív než k tomu opravdu dojde. Ale on to přece nevěděl? Pochopila bych to, kdyby tahle vědoucnost byla nutná pro příběh, ale ... proboha, vždyť se z toho mohl vykecat prostě trochu jinak. Taky mě trochu irituje, že se Hotch se tady podobá slashistické holce, která jen z pohledů mezi postavami odvodí pravou podstatu vztahu. Nehledě na to, že mě vadí už i jen to, když někdo z výrazu obličeje dedukuje, jestli je někdo vinen či ne. A pak ještě, zas ten anglický název. Nicméně, třebaže se to teď nezdá, když si tohle odečtete, bylo to dobré.”