Povídky čtenáře/čtenářky Akkarra
z fandomu Harry Potter
rozečtené

Albus ex machina

Odkaz | Autor: ygritte | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy, Severus Snape, Albus Brumbál, OC, Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 20
Shrnutí: Příběh začíná po válce v Bradavicích. Harry působí jako učitel Obrany proti černé magii a Severus Snape právě oznamuje, že si hodlá vybrat několikaměsíční volno pro svůj výzkum. Harryho radost z odchodu neoblíbeného kolegy rychle zakalí zklamání. Na lektvaristovo místo nenastupuje nikdo horší než Draco Malfoy. Draco Malfoy, který si z nějakého důvodu příliš libuje v dvojsmyslných narážkách.
Klíčová slova: Post-war, Drarry


Andromeda

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/DM, Hermiona, Ron, Blaise a mnoho dalších | Rating: 15+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: nezadáno | Počet kapitol: 23
Shrnutí: Voldemort padl a kouzelnický svět byl zachráněn. A tak nezbývá nic jiného, než se vrátit do školy a dostudovat poslední rok. Jenže je jim sedmnáct, cloumají s nimi hormony a konečně se nemusí zabývat válkou, ale vlastními pocity a touhami. A to překvapivě není nic snadného. Být dospívajícím není lehké a ani kouzelníci neutečou mladým láskám a zlomeným srdcím. Každý o tom ví své. Zatímco Ginny chodí s Deanem, oba tajně a zoufale milují Harryho. Hermiona s Ronem se pokouší vytvořit mezi sebou vztah, ale neustále narážejí na překážky, které jim v tom brání. A tajný ctitel posílající Hermioně zamilované dopisy tomu nepomáhá. A zatímco Neville se chová divně a nechce říct, kdo se mu líbí, Parvati skrývá tajemství. K tomu všemu se Draco a Pansy chovají jako nezamilovanější pár na škole, i když Zabini tvrdí něco jiného. A i když Harry zjišťuje, že Ginny je krásná a vtipná a velmi si s ní rozumí, hormony jsou k nezastavení a nedá se jim poručit. A Draco Malfoy je pitomec a Harry ho bytostně nenávidí. Nenávidí ho každou volnou chvíli v opuštěných učebnách a tmavých přístěnkách. Prostě taková Bradavická soap opera…
Klíčová slova: drarry


Crux

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 4
Shrnutí: Kouzelnický svět se postupně uzdravuje z války. Hermiona se stala léčitelkou, Ron pracuje na ministerstvu a Draco je bystrozorem. Situace se postupně uklidňuje a staré vztahy nahrazují nové. Avšak jedna záhada všem nedá spát. Kam zmizel Harry Potter? Žije vůbec? A jestli ano, kde byl ty tři roky od pádu Pána Zla?
Klíčová slova: Drarry, post-war, slash


Invisible

Odkaz | Autor: KalamityJane | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: HP/SS | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 3
Shrnutí: Severus se nedopatřením stává neviditelným a jako pravý Zmijozel chce ze své nově nabyté zbraně vytěžit co nejvíc. Terčem jeho zájmu se stává Harry, který jistojistě porušuje školní pravidla…
Klíčová slova: snarry


Klub predátorů

Odkaz | Autor: winifredzachery, yivel | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Sirius, Lupin, Bill a další | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Po návratu z konference Obrany proti černé magii Harry odjede plnit úkol, který nejde podle plánu.
Klíčová slova: HP/SS, slash, zvěromág

MouseTheGrey:
“Začala jsem, ale kolem 5. kapitoly jsem to nějak opustila... Tak snad se k tomu vrátím a změním hodnocení.”
Haniiinka:
“Zajímavá zápletka dost sexy”
Fleur Tera:
“Kapitoly, ktoré sa odohrávali na konferencii boli skvelé, potom to celé stratilo svoje čaro a "dráma" okolo mi prišla zbytočná. 3, 5”
Mrmla:
“,,,”
Akkarra:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Nechápu, že tu tato skvělá povídka ještě není!! Jde o úžasnou povídku, pravda děj občas trochu pokulhává, ale je tak nějak správně úchylná. :D”

Monoceros

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Draco Malfoy | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 7
Shrnutí: Jeden den v průběhu sedmi let. Aniž by si to Harry s Dracem uvědomovali, stráví spolu v průběhu studia každého Valentýna. Ze začátku rozhodně ne dobrovolně, ale postupem let se vrací na místa, kde ještě všechno bylo snadné. Nenávidí se, to moc dobře ví. Ale na jeden den v roce se to naučí ignorovat.
Klíčová slova: Harry, Draco, Drarry, Valentýn


Orion

Odkaz | Autor: Tyra Hawking | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: V pátém ročníku se na konci května Harry vydá s kamarády na výlet do Prasinek. Když se z něj večer nevrátí, všichni po něm začnou pátrat. Celé prázdniny o něm nic neslyší ani nevědí. O to větší je pro ně překvapení, když se prvního září objeví v Bradavickém expresu. Ale jediné, na čem mu záleží, je jeho nový přítel Draco Malfoy.
Klíčová slova: Drarry, hurt/comfort


The Living Years

Odkaz | Autor: DementorDelta | Fandom: Harry Potter | Jazyk: AJ | Postavy: Harry Potter/Severus Snape | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape makes the ultimate sacrifice for Harry Potter. No, not that sacrifice! The other one! And finds Sanctuary in the most unexpected of places.
Klíčová slova: Snarry