Povídky čtenáře/čtenářky Akkarra
z fandomu Harry Potter
ohodnocené na 100%

Stránky: 

Raději dohola

Odkaz | Autor: Beketamen | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Harry Potter, Neville Longbottom | Rating: bez omezení | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Harry a Neville se vsadili o to, že obarví Snapeovi hlavu na blond.
Klíčová slova:


Repechage

Odkaz | Autor: Fabula Rasa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 18
Shrnutí: Na začátku byla obyčejná sázka – odváží se Sirius Black políbit Severuse Snapea? Jenže Snapeova reakce je více než zarážející, a Sirius celou věc najednou nedokáže dostat z hlavy. Překlad: Sinam Llumi // Poznámka překladatelky: Než se pustíte do čtení, chci vás varovat, že povídka je sice moc pěkně napsaná, ale hodně stará a tudíž z dnešního pohledu příšerně nekanonická. Berte ji radši jako AU. :) Autorka dala postavám jinou minulost a tím pádem i jiné zkušenosti (a částečně charakter) než JKR. Buď na její verzi přistoupíte, nebo se budete až do konce povídky chytat za hlavu. :) S.L.
Klíčová slova: HP, sex, romance

Rulie:
“Ačkoliv mi nikdy moc neseděl pár Sirius/Severus tohle je vážně dobré .... ano chyběla pověstná nenávist mezi oběma atd. ale bylo to úžasné”
Cora:
“To jsem si zase jednou přišla na své! Ano, více počáteční nenávisti a odtažitosti u Snapea by neuškodilo, a třeba Lupin by v úvodu taky asi po Blackovi nic podobného nechtěl, ale nestěžuju si - byla jsem varována. A zrovna Siriuse bylo příjemné představit si zrovna takhle; klející sympaťák jak hrom. Moc se mi líbil ten závěr-nezávěr, SPOILER! ve kterém se toho šťastného konce sice dočkáme, ale zřejmě ne na moc dlouho; temnota pomalu ale jistě vystrkuje růžky, a oba už s téměř jistotou ví, že válka pro ně skončí jen jediným možným způsobem... KONEC SPOILERU! Krásná povídka.”
lilith3913:
“:D”
Sargo:
“Po téhle povídce si ty dva s nikým jiným představit nedovedu. :-)”
jesssnape:
“další moje oblíbená... =)”
l.terka:
“:)”
Lanevra:
“Vím, že tam byly jisté chvíle, které se mi zdáli úžasné a jindy to bylo slabší. Celkově se mi to ale líbí. :-)”
kami:
“Mne sa ten začiatok fakt, fakt páčil, potom to už kamsi uletelo a nikdy som sa k tej poviedke nevrátila (až na ten blbý začiatok, ten som čítala viackrát).”
Adelaine:
“Příběh velice dobrý, ale neuvěřitelně mi vadilo, že jsou tam SB a SS a že je to z HP.”
Fleur Tera:
“Vzťah Siriusa a Severusa je popisovaný úplne inak než všetko, čo som doteraz čítala.. Iná minulosť doň kladie mnoho prekážok a neistoty, ale zároveň je tak nádherný a nežný ako máloktorý.”
Casiopea:
“Pane bože, to bylo něco tak překrásného. Ani se mi to nechce rozebírat, jak to bylo křehké. Prostě nádhera.”
Benny:
“Nad očekavání povedená povídka.|| Dnes jsem si dala repete.Musím snížit známku na čtyřku.Nebudu si stěžovat na charaktery, kupodivu mi to nevadilo před x měsíci a nevadí mi to ani dnes.Šla jsem do toho s hrůzou, ale je to neinvazivní a zvláštní.Co mi na tom vadí je skutečně začátek a pak svým způsobem i Severusovo 'uzdravování'.Menší poznámka poku to někoho zajimá.V 11kpt spolu diskutují a padne tam, že e Severus narušený.To odpovídá songu Insane od Eminema:I was born with a dick in my brain.Yea fucked in the head.My step-father said that I sucked in the bed..Refrém:..Is he nuts?No, he's insane.Navíc kapitoly jsou nesouměrné co se délek týče, ale to je prkotina.Zkrátka z toho po dalším čtení nemám husí kůži.”
Mrmla:
“---”
kripolik:
“...”
Sectumsempra:
“och! tak toto uchvatne dilo si urcite prectu jeste jednou(mozna i vickrat)... a ted si skocim udelat pudink:)”
SinamLlumi:
“O tom, že jsou postavy (nikoliv bezdůvodně) OOC, se nebudeme bavit – kdybych ten dojem neměla, nebudu psát varování. :) Ovšem komentář Bell mě přivedl na (nikoliv originální :)) myšlenku, jak často podvědomě hledáme odchylky spíš vůči fanonu, než kánonu. :) // BELL: Ale nic takového jsem vůbec neměla na mysli! :) Samozřejmě, že každý máme jiný vkus, a samozřejmě, že určitá ochota zavírat očí před skutečností je klíčovým požadavkem na všechny čtenáře ff! :) (Jinak body samozřejmě patří originálu.) S.L.”
te.ss.sa:
“?”
Velká_koule_chaosu:
“...”
belldandy:
“K téhle povídce jsem přistupovala už s jakýmsi očekáváním (jako k té povídce, co má být fakt dobrá) a to je asi vždycky trochu problém. Každopádně můj první pocit bylo zklamání. Dobře, že SinamLlumi připsala varování ohledně OOC. Já si představuji Snapea jízlivějšího a méně přístupného, Siriuse více rozvernějšího a okouzlujícího a Remuse empatičtějšího. Nicméně postupem času... jsem svůj postoj trochu přehodnotila. Ony mají postavy v povídce vzhledem k své historii určitou logiku a lze je takové přijmout. Pořád se divím, když od jiných čtenářů čítám, jak se jim ta či ta povídka líbila na začátku ale pak je to přestalo bavit, protože já to mívám častěji obráceně. Tentokrát taky. Myslím, že mi několik prvních kapitol trvá než si zvyknu na pravidla dané fikce. Mé kladné pocity z Repechage kulminovali někdy kolem třinácté kapitoly. :) Taky svým způsobem pomohlo, když jsem čtení proložila jinou povídkou zhruba stejné délky (Bylo to Srdce bez společníka), protože konfrontace s jiným textem mi jasně ukázala, oč je tenhle příběh realističtější, opravdovější a dokonce i vášnivější než průměr fanfikčního milostného žánru. PS: Jako bonus započítávám, že jsem se díky této fikci dozvěděla, co je to "repechage" (Přiznávám, že můj sportovní rozhled je na nule) a seznávila se s Nářkem nad Airtem Uí Laoghaire. To bylo rozhodně pro můj život přínosné :).”
Anne:
“*”
mariaa:
“Opět úchvatné dílko z pera autorky Fabula Rasa, ke které se určitě ještě vrátím :).”
sandymathews:
“U první kapitoly jsem umírala smíchy a pak sem se divila a divila a divila... a na konci jsem zase umírala smíchy. Zlato. Ááááá! Obsah mojí hlavy má momentálně konzistenci pudinku a nesrozumitelně blábolím... Stane se.”
Lilithka:
“Povídka má dost co do sebe. Už jen proto, že ukazuje, jak se o postavách přemýšlelo před dokončením ságy. Určitě stojí za přečtení a zamyšlení.”
sevikovemastnevlasy:
“veľmi príjemná romanca....aj keď vzťah SS/SB nemusím táto poviedka sa mi páčila.......a aj kvôli výbornému prekladu, stojí za to si ju prečítať, niektoré hlášky sú super”
ZJTrane:
“Páčilo sa mi. Vzťah nebol presladený, ale bol nádherný, určite aj vďaka skvelému prekladu.”
finde:
“:-)”
Akkarra:
“Severus, Sirius a dokonce i Remus trochu jinak, než je znám. Neřekla bych, že jsou OOC, jsou prostě jiní - ani horší, ani lepší... Prostě jiní. Každopádně mě se to moc líbilo a když už jsem začala číst, nemohla jsem přestat, dokud jsem to nedočetla. ;)”

Right Where I Want You

Odkaz | Autor: someoldcat (acatnamedeaster) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Severus/Sirius | Rating: NC-17 | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Cocky, flippant Sirius and awkward Snape in mid-orgasm, enjoy!
Klíčová slova: handjob, awkward sex, explicit nudity, spooge, wall! sex, art, Kinky Kristmas 2010


Rok jako žádný jiný

Odkaz | Autor: Aspen in the Sunlight | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Draco Malfoy | Rating: 13+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 97
Shrnutí: Poté, co Severus Snape doprovází Harryho do Zobí ulice za nemocnou tetou, se jejich vzájemný vztah pomalu změní.
Klíčová slova: vztah otec/syn, dobrodružné, severitus, sevitus


Řekni proč

Odkaz | Autor: Mysty15 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Draco Malfoy; Adrian Star/Severus Snape, Kingsley Pastorek, Hermiona Grangerová, Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 28
Shrnutí: Adrian pracuje v mudlovském klubu jako společník. Bohatí pánové si ho téměř každý večer mohou za tučné sumy na určitou dobu koupit a v rámci mezí si s ním také dělat, co chtějí. Adrianovi to nevadí; zvykl si, zákazníci většinou nejsou zas tak špatní a když už nic, na nedostatek luxusu si v žádném případě nemůže stěžovat. Navíc udržuje vážnou známost s jednou dívkou. Žije si spokojený a v rámcích možností i plnohodnotný život. Jednoho dne se ale v baru, kde pracuje, objeví jeden člověk. Člověk, jenž mu pouho svou přítomností připomene celou jeho bolavou minulost, oslovuje ho Draco a nutí ho vrátit se zpátky do světa, z kterého před několika lety unikl...
Klíčová slova: romantika, prostituce, psychologické, humor, schizofrenie, erotika, originální postavy


Sedm dní od Remusovy smrti

Odkaz | Autor: xylodemon | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Remus Lupin/Sirius Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Remus je mrtvý. Dokáže se s tím životem zkoušený Sirius smířit? Překlad: Sinam Llumi
Klíčová slova: tragické, RL/SB


Severusova narozeninová idylka

Odkaz | Autor: Styx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Remus Lupin, Albus Brumbál | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape se jen tak lehce nevzdává šance strávit příjemný večer se svým nepřítelem. Pokračování povídky Severusova vánoční idylka (nutno přečíst nejdřív tu).
Klíčová slova: Slash, sex, humor, vlkodlak.


Sketchbook II

Odkaz | Autor: Acatnamedeaster | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: SS/SB/RL, SB/NM, SS/HP | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 31
Shrnutí: jak shrnout dokonalost?
Klíčová slova: fanart


Skryté vzpomínky

Odkaz | Autor: Diana Williams | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Severus Snape trpí ztrátou paměti, Remus Lupin mu nabídne útočiště.
Klíčová slova: Snupin, ztráta paměti, amnézie


Skvostná temnota

Odkaz | Autor: Minx | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy, Severus Snape/neznámý muž | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Challange výzva:Snape je aktivní Smrtijed
Klíčová slova: znásilnění, mučení neznámé oběti, temné


Strážce tajemství

Odkaz | Autor: switchknife | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová | Rating: 18+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Vědění je moc, ale odolnost je síla. Ty ilustrace jsou k nahlédnutí tady: http://lizardspots.dreamwidth.org/7617.html
Klíčová slova: PWP


Stydlivý Severus Snape se sbližuje se svalnatým Siriem (Slash se samými S)

Odkaz | Autor: Lord Roderik Galant | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape, Sirius Black | Rating: 18+? | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Shrnutí autora přesně v duchu povídky: Sedmák Severus Snape se stejně starým spolužákem Siriem se sbližují, sexují, sní...
Klíčová slova:


Šestadvacet erotických drabblů

Odkaz | Autor: Delphi | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: různí studenti a profesoři v Bradavicích | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 26
Shrnutí: Erotické drabbly, každý přesně o stu slovech (což není v mých silách v překladu zachovat), napsané postupně podle písmen anglické abecedy pro dny února 2006.
Klíčová slova: sex, drabble


Špatnosti

Odkaz | Autor: Juxian Tang | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Sirius Black/Regulus Black | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí:
Klíčová slova: chan, incest, rimming, Walburga, Grimmauldovo náměstí


Štěstí je tam, kde ho najdeš

Odkaz | Autor: Razzberry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Remus Lupin | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 19
Shrnutí: Autor: Razzberry (Dazzleberry) / Dva muži, mezi kterými leží pětadvacet let nepřátelství, jsou asi nejméně pravděpodobnými milenci na světě. Jenže srdci neporučíš. Poznámka: Odehrává se v létě před nástupem Harryho Pottera do pátého ročníku (HP a Fénixův řád)
Klíčová slova: Snupin


Teachers work

Odkaz | Autor: goldenrod1034 | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Učiteľské povolanie býva ťažké... zvlášť pokiaľ vyučujete tupé hlavy...
Klíčová slova: Severus Snape, ťažké chvíle profesora


Terapie

Odkaz | Autor: Ferry | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Snape/Lupin | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Volně navazuje na Nejkrásnější vzpomínku.
Klíčová slova: ochrnutí, sex


The Mysterious Ticking Noise - fanvid

Odkaz | Autor: Potter Puppet Pals | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: SS, HP, AB, HG, RW a Voldemort | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: Snape hears a strange ticking sound.
Klíčová slova: komedie, puppet pals, video


The Prince's Tale - Animation

Odkaz | Autor: RandomMumble | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanvid | Postavy: Sever Snape | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí:
Klíčová slova: Snape


Those Ties that Bind

Odkaz | Autor: Iwao | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 0
Shrnutí: Fanart-light bondage, oral sex
Klíčová slova: Fanart, Drarry


To je děsivý dělobuch, co máte v kapse, nebo jste jen tak rád, že mě vidíte?

Odkaz | Autor: rose_whispers | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/George Weasley | Rating: neuveden | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: George Weasley se snaží najít svoje místo v novém, poválečném světě. Mlčenlivý raněný uprchlík, kterého objeví v Zapovězeném lese, není součástí plánu.
Klíčová slova: po válce, Snape žije, zmrzačený Snape, jednooký Snape, humor, sex na pláži


Tolik se ti po mně stýská?

Odkaz | Autor: Calligraphy | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Harry Potter | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 6
Shrnutí: Dva muži, dvě místnosti a válka...
Klíčová slova: snarry, fidelium


Transfiguration

Odkaz | Autor: eriachpfa | Fandom: Harry Potter | Jazyk: fanart | Postavy: Remus Lupin/Sirius Black | Rating: NWS | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: This isn't quite what Minerva was hoping would come out (*snigger*) of her Transfiguration class, but these two are nothing if not resourceful.
Klíčová slova: art, BJ, cock ring, sex, nudity, slash


Trapný

Odkaz | Autor: Fly (Ferry) | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Severus Snape/Igor Karkarov | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 1
Shrnutí: "Byl to skutečně zvláštní člověk." Netradiční průřez HP s Igorem Karkaroffem v hlavní roli.
Klíčová slova:


Triptych

Odkaz | Autor: paní archivová | Fandom: Harry Potter | Jazyk: ČJ | Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley, Pansy Parkinson | Rating: 12+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 15
Shrnutí: Ron Weasley se po skončení války navrátí do Bradavic, jelikož je ze Zlatého tria jediný, jehož nezaměstnali jako bystrozora. Spolu s ním se do školy vrací i nedostudovaný George, a mimo bratry Weasleyovy se po chodbách hradu prochází i jiní studenti, kteří neměli kvůli Voldemortově nadvládě možnost sedmý ročník dokončit. Jedním z nich je i Draco Malfoy; šedooký šmejd, s nímž - aniž by vlastně věděl nebo chápal proč - se Ron před začátkem nového školního roku vyspal. Vinou Georgeova bezelstného vtípku se Ron stane Dracovi zadluženým dvěmi sty galeony, a pochybné východisko mu poskytne Pansy Parkinsonová. Válkou již dost zničený Ron je náhle uvězněný v začarovaném kruhu, anebo precizněji řečeno v obyčejně ohavném trojúhelníku.
Klíčová slova: Dron , DM/RW


Stránky: