Povídky z fandomu Budeč
ohodnocené na 40%

Černá sanitka

Odkaz | Autor: Aloisie Trpkošová | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Další příběh liškomága Evžena, který se tentokrát pokusí zjistit, jestli je pověst o černé sanitce skutečně jen městská legenda, nebo je na ní něco pravdy. V povídce se opět objeví i jeho kamarád Jetřich známý z Provazu z oběšence a (samozřejmě se svolením nevi) Karel Vrbenský.
Klíčová slova: liškomágové


Provaz z oběšence

Odkaz | Autor: Aloisie Trpkošová | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 15+ | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 13
Shrnutí: Liščí mág Evžen Vulpes je absolvent Budče, odborník na magické kameny a rituály, bydlí s rodinou v Lysolajích a provozuje krámek s amulety a ochrannými kouzly, pro obyčejné lidi maskovaný jako trafika, a občas se do něčeho zaplete, jako v tomhle případě, kdy cosi děsivého ohrožuje klidný spánek v jeho vesnici. Pro děj to není ani moc důležité, ale kdyby to někoho zajímalo nebo měl pocit, že se sem tam vyskytuje nějaký anachronismus, tak povídka se odehrává o letních prázdninách 1987.
Klíčová slova: liškomágové


Znamení šneka

Odkaz | Autor: Julie | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: nedokončeno | Poslední aktualizace: 2010-01-13 | Počet kapitol: 5
Shrnutí: 14. století. Budečská škola magie. Rytíři. Kouzelníci. Magie. Napětí. Krvelačné stvůry. Krvelačnější stvůry. Nejkrvelačnější stvůry... I s malým zlem je třeba bojovat.
Klíčová slova:


Zpětný náraz

Odkaz | Autor: neviâthiel | Fandom: Budeč | Jazyk: ČJ | Postavy: | Rating: 12 | Slash: ne | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: Žádný zločin nezůstane bez odplaty. Zkuste si to a máte v patách vyšehradskou kriminálku a muže s očima, které vám vidí až do duše. A s nimi si není radno zahrávat. Cyklus detektivních povídek Zpětný náraz a případy vyšehradské čarodějnické kriminálky.
Klíčová slova:

Ostravanka:
“q”
Victoria:
“Nefunguje…”
Julie:
“Série detektivních příběhů, každý se samostatnou zápletkou. Napínavé, čtivé a atmosféra by se kolikrát dala krájet. Příběhy se odehrávají více méně v současnosti a jejich hrdiny jsou vyšetřovatelé z kouzelnické kriminálky na Vyšehradě. K četbě rozhodně nepotřebujete detailní znalost budečských reálií.”
ave:
“Napínavé, tak trochu děsivé a velmi čtivé.”
Aries:
“Vynikající a napínavé detektivní příběhy s charismatickým detektivem a strhující atmosférou.”