Povídky z fandomu Yuuri! On Ice
ohodnocené na 100%

paint the roses red

Odkaz | Autor: kazurtk | Fandom: Yuuri! On Ice | Jazyk: AJ | Postavy: Kikuchi Tadashi/Shindo Ainosuke | Adam | Rating: 18+ | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 8
Shrnutí: The dog warms the master's bed. It is whispered in the halls, the maid's gossip, and it is in the way the other servants of the house regard him, barely able to meet his eyes, but Tadashi doesn't care what everyone thinks of him. Besides, his opinion on the matter doesn't mean anything, not when it's true Because he is an omega, and the Shindo heir is an alpha, and somehow, he is kept on the condition that he simply warms his master's bed and satiate him until a better, more suitable mate for the man is found. Tadashi knows how he feels, so he agrees. Even if it is temporary, he can have Ainosuke this way. For him, it is enough. Except, Tadashi wasn't supposed to get pregnant. He knows he cannot stay, no one can find out, so Tadashi flees.
Klíčová slova: omegaverse, mpreg, angst, smut, SK8 the Infinity (Anime)


Zanka

Odkaz | Autor: rinsled05 | Fandom: Yuuri! On Ice | Jazyk: AJ | Postavy: Katsuki Yuuri / Viktor Nikiforov; Jean-Jacques Leroy; Christophe Giacometti | Rating: | Slash: ano | Dokončeno: dokončeno | Počet kapitol: 16
Shrnutí: Viktuuri historická AU zasazená v Japonsku 19. století. Yuuri si nechá říkat Aoyagi a je vysoce postavenou mužskou kurtizánou, a Viktor se do něho beznadějně zamiluje.
Klíčová slova: Júri!!! on ICE; Yuuri on Ice; historická AU; prostituce; Japonsko; 19. století; angst; romantika; smut; Viktuuri

Heredhether:
“Tuhle fanfikci jsem začala číst skoro před rokem více méně jen ze zvědavosti a bez velkých očekávání, protože mi připadá, že většina Victuuri povídek jsou jen popisy šukaček zabalený v příbězích spíchnutých horkou jehlou. Byla jsem ale nesmírně příjemně překvapená, když se z ní vyklubala dobře napsaná a dost slušně historicky pojatá (peprná) romantika. Na posledních pár kapitol jsem si musela počkat celkem dlouho, ale když jsem si uvědomila, že i po těch měsících mám pořád o příběh zájem, bylo to jasný znamení, že tohle je kvalitní fanfikce. Autorka svůj výzkum rozhodně neodflákla. Ukazuje prostředí japonských bordelů v 19. století, jejich pozlátko i hnusnou realitu životů jejich pracovníků a pracovnic, a sem se rozhodla zasadit klasický slaďoučký klišé Kráska v nesnázích / Princ vysvoboditel v podobě vztahu prostituta a ruského vojáka a upřímně... tohle mě prostě chytlo. Má to smrště emocí, má to děsivou nepřítomnost emocí, má to masivní erotickej náboj i scény ukazující stinnou a děsivou stránku sexu, má to napětí, má to atmošku, a hlavně to má happy end. Sice to asi není romantika pro náročné, ale minimálně pro aspoň trochu náročnější a otrlejší určitě jo. A mám pocit, že jsem se i něco přiučila (o historii, na co vy hned nemyslíte lol). Plus bod za básně v úvodu kapitol. Je to zkrátka vymazlený. EDIT: Jo a nesmím zapomenout (už se stalo, co už) pochválit postavu JJ! Tak často ho prezentujou jako záporáka, ale přitom je to jen hodnej kluk, co je tak trochu (hodně) narcista. A v originále je pro mě jednou z těch psychologicky nejzajímavějších postav.”